افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی با حضور فعال اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان

جعفرمرادی حقیقی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: سومین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی باحضور فعال اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان وی افزود: دراین نمایشگاه تخصصی کشاورزی بخش‌های صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری و آبرسانی، تجهیزات گلخانه‌ای،منابع طبیعی، دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی، ترویج کشاورزی دانش‌بنیان و نوآور حضور دارند.

جعفرمرادی حقیقی با بیان اینکه این نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی با حضوراستاندار،رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیران دستگاههای اجرایی استان سمنان افتتاح و افزود: این نمایشگاه تا نهم آذرماه و به مدت چهار روز ادامه دارد.

مرادی حقیقی با بیان اینکه سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سمنان است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۰ از نمایشگاه بازدید کنند.

وی گفت: ایجاد و افزایش تعامل بین تولیدکنندگان پیشرودر بخش کشاورزی و منابع طبیعی با دستاوردهای نوین شرکت‌های فعال استان سمنان و سایر استان‌ها سبب افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی و منابع طبیعی خواهد شد.

جعفرمرادی حقیقی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به برخی از اهداف برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در این استان اشاره کرد و ادامه داد: معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان و سایر استان‌ها و انتقال آخرین اطلاعات و فناوری‌های بخش کشاورزی و منابع طبیعی به جامعه هدف، معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و فراهم کردن بستر توسعه صادرات محصولات کشاورزی برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1700406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =