رشته ورزشی ترای‌اتلون در قزوین ساختار مناسبی ندارد

مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین گفت: از حیث قهرمانی شرایط ویژه و مطلوبی در رشته ترای‌اتلون داریم ولی به لحاظ ساختاری و امور اجرایی و اداری و همچنین جذب همگانی ورزشکار در این رشته رضایت‌ نداریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، عباس علایی‌مقدم، مدیرکل ورزش وجوانان استان و نایب‌رییس مجمع در نشست مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزشی ترای‌اتلون که با حضور مهدی گودرزی رئیس فدراسیون تری‌اتلون، رضایی سرپرست هیئت استان و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد؛ با اشاره به وجود قهرمانان، مربیان و ورزشکاران شاخص و مطرح در سطح کشور در رشته ورزشی سه‌گانه، اظهارکرد: ازحیث قهرمانی شرایط ویژه و مطلوبی در این رشته و رشته‌های زیرمجموعه هیات ترای‌اتلون داریم ولی علی‌رغم تلاش‌های انجام شده به لحاظ ساختاری و امور اجرایی و اداری و همچنین جذب همگانی ورزشکار دراین رشته رضایت‌مندی حاصل نشد.

او افزود: به همین‌منظور با مذاکرات صورت گرفته و همفکری با فدراسیون و نخبگان این رشته به این نتیجه رسیدیم که نیروی جوان و متخصص و ازجنس هیات را به‌عنوان سرپرست هیات معرفی کنیم و آقای رضایی که از قهرمانان و مربیان شاخص این رشته هستند را منصوب کردیم و خوشبختانه اقدامات زیربنایی و ساختاری دراین هیات آغاز شده است.

علایی‌مقدم گفت: برگزاری مجمع عمومی واستفاده از خرد جمعی جهت تصمیم گیری‌های اساسی با حضور دکتر گودرزی رییس فدراسیون نشان‌دهنده عزم جدی این مجموعه برای تحول در ترای‌اتلون استان می‌باشد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اظهارکرد: مجمع عمومی انتخابات هیات را نیز در دستور کار قرارداده و در اولین فرصت انتخابات این هیات رانیز برگزار می‌کنیم.

دراین مجمع با تایید حاضرین محورهای کلی برنامه‌های هیات براساس رئوس ابلاغی فدراسیو ن مورد تصویب قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1717964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =