نیوساینتیست هر ماه یک مسابقه عکاسی موضوعی را برای علاقه‌مندان و خوانندگان خود برگزار می‌کند. موضوع مسابقه عکاسی ماه گذشته این سایت «کلمات» بود و برنده اول آن، عکسی که می‌بینید.

محمود حاج‌زمان: سایت نشریه علمی نیوساینتیست، هر ماه یک مسابقه عکاسی موضوعی را برای علاقه‌مندان و خوانندگان خود برگزار می‌کند. موضوع مسابقه عکاسی ماه گذشته این سایت «کلمات» بود. به گفته مسولان سایت، مسابقه این ماه باعث شد تا حجم عظیمی از تصاویر به سوی این سایت سرازیر شود، به طوری‌که انتخاب تصاویر برگزیده از میان آنها را به کار دشواری برای هیات داوران مبدل ساخت.

در نهایت، استیو جانسون با عکسی از خیابانی در نیوکاسل انگلستان توانست عنوان نخست مسابقه ماه آگوست / مردادماه را به خود اختصاص دهد. عبارات هشدار‌آمیز «لغزش در کلمات می‌تواند اشتباهی خطرناک باشد.» که بر روی پله‌های بتنی سراشیبی نوشته شده است. علاوه بر جناس میان سراشیبی پله‌ها و واژه لغزش در این جمله، ساختار پس و پیش رفتن موجود در نوشته، دارای اثرات سرگیجه‌آور است. این جمله همچنین کنایه از این است که در قضاوت نباید عجله کرد.

کلمات

برای دیدن منتخب عکس‌های این رقابت زیبا می‌توانید اینجا را کلیک کنید. همچنین مجموعه کامل عکس‌های این رقابت را می‌توانید اینجا ببینید.

موضوع مسابقه ماه سپتامبر / شهریورماه «مزرعه و باغ» است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه شرکت در مسابقه این ماه، اینجا را کلیک کنید.

53275

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =