شما نظر بدهید/ آیا امیر قلعه نویی را بعنوان سرمربی تیم ملی گزینه مناسبی می دانید، چرا؟

پس از گذشت چند ماه از بلا تکلیفی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، بالاخره سرمربی این تیم انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر قلعه‌نویی برای بار دوم هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در دست گرفت. او یک‌ بار پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ که در مالزی برگزار می‌شد، سرمربی تیم ملی ایران شد و بدون باخت و با بداقبالی از سمت خود کنار رفت.

سپردن تیم ملی کشورمان به امیر قلعه نویی در حالی است که انتخاب مربی داخلی موافقان و مخالفان زیادی داشته و دارد، لذا با لحاظ نمودن همه مسائل نظر شما درباره این انتخاب چیست؟

شما کاربران محترم خبرآنلاین می توانید نظر خود را در قالب کامنت زیر همین خبر بنویسید.

2323

کد خبر 1741631

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 266
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسنعلی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    بهنظرم در شرایط فعلی امیرخان بهترین گزینه داخلی است شک نکنید حتی پرسپولیسی ها هم همین اعتقاد را دارند
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      از طرف پرسپولیسی ها و طرفداران بقیه تیم ها نظر نده
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      خبری خوب برای دلال ها و دلال مربی ها که بازیکنان درجه چندشان را به تیم ملی میفرستند و قیمت بازیکنانشان چند برابر میشه
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      امیر مافیا و باندش تیم ملی را نابود میکنند
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      100% از کی روش و امثال ویلتموس بهتره! فقط ببینیم بازم بهش 8ماه فرصت میدن یا مثل کی روش 8سال+1تورنومنت اضافه!
    • محمود IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      81 53
      فقط با یک راه میشه با ایشون به موفقیت رسید: حمایت همه جانبه و همدلی . همین . وگرنه بهترین مربی های جهان هم کاری از پیش نمی برن.
    • داراب خضری IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      قطعا گزینه های بهتر و در دسترس تری وجود داشت به نظر بنده این انتخاب کاملا اشتباهه و ملاک این انتخاب رو اصلا متوجه نمیشم آقای قلعه نویی همان مربی سابق هستند بدون آنکه ذره‌ای به علم خود افزوده باشند یا کلاسای دانش افزایی دیده باشند متاسفانه باید بگم یه برگشت به عقب کامل رو شاهد خواهیم بود و حتی بدتر از سابق میشه شرایط فوتبالمون با این انتخاب زیرا علم و سیستم فوتبال پیشرفتهای زیادی کرده و اکثر مربیان ما داخل ۱۵ سال پیش فوتبال موندن هنوز باید شاهد نتایج متاسفانه ناگوار این انتخاب ناصحیح باشیم
    • رضا IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      56 18
      ایران یه مربی جسور میخواد به نظر من قلعه نوعی اشتباه کرد که هدایت تیم ملی رو قبول کرد
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      44 11
      آره، با قلعه نویی قهرمان جهان میشیم،میریم تیم ملی.😆😄😂🤣🤣🤣🤣🤣
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      16 3
      فوتبال مملکت که این همه خان درش وجود دارد 7 عدد از این خان ها را دستچین کنیداما فدراسیون فوتبال به نظرات اهالی فئتبال اهمیتی نمیدهد الان شما ببین چقدر از باشگاه استقلال خان وجود داره خب از این خان ها هفتخوان درست کنید دیگه چرا معطل ماندید
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      52 16
      امیرخان دیگه کیه؟ قلعه را میگی؟ همون که به نوچه هاش تو پخش زنده میگفت صدای خبرنگار را خفه کنن؟ واقعا انتخاب شایسته ای هست، بالاخره باید انتخابی کرد که به اون رییس فدراسیون بیاد همه جوره... اتفاقا ادبیات صحبت کردنشون هم به هم میخوره... راستی ویلموتس هنوز توی جیب آقای تاج هست؟ یا بیرون آوردنش؟ این را بهش میگن وقاحت که این همه ضرر به بیت المال بزنی بعد پر رو پر رو نگاه کنی تو دوربین و طلبکار باشی..
    • فرهاد IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      37 10
      از فدراسیون تاج انتظار بیش از این نیس. قلعه نوعی هم خودش خراب کرد هم تیم ملی به فنا میره. از بهترین گزینه ها سانچز آشنا به علم روز و امتحان پس داده بود. در نتیجه سوزندن فرصت، خواهیم گفت صد رحمت به کیروش
    • فرهاد IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      55 14
      از فدراسیون تاج انتظار بیش از این نیس. قلعه نوعی هم خودش خراب کرد هم تیم ملی به فنا میره. از بهترین گزینه ها سانچز آشنا به علم روز و امتحان پس داده بود. در نتیجه سوزندن فرصت، خواهیم گفت صد رحمت به کیروش
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      16 3
      خدا وکیلی آوردن مربی بزرگ خارجی با این اوضاع فدراسیون و فوتبالمون مثل یه وصله ناجور بود.با انتخاب قلعه نوئی قشنگ همه چیز یه دست شد‌.الان همه چیزمون به هم می یاد
    • ا.م IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      3 1
      قانون ماایرانیها هست که ازبین بد وبدتر،بدراانتخاب کنیم اون کسانی که منتقد این انتخاب هستندواحساسی یابخاطر ضدیت باقلعه نوئی نظرمیدند،باچه فردوگزینه ای موافقید،کدوم مربی خارجی رزومه داری بااین شرایط اقتصادی ومشکلات عدیده اعتبار خودش را دست می‌گرفت ومیومد تو اسامی مطرح شده ایرانی کدومشون بهترازقلعه نوئی بودند حق رابایدگفت حتی اگه مثل من پرسپولیسی باشید
  • هادی آقا IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    در شرایط اقتصادی حا حاضر که مردم نون برای خوردن ندارن ، مربی ایرانی بهتره که توی مربیای ایرانی ، قلعه نویی از همه بهتره
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      ایشان اندازه یک مربی خارجی دستمزد میگیره پس دلت را به این که هزینه ها پایین امده نکن
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      74 21
      قراره به اندازه یک مربی خارجی کلی پول بگیره
    • فرزین IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      30 7
      فکر میکنی مابه اتفاوتش رو میدن به مردم؟؟ چه تصوراتی دارین ...خلایق هر چه لایق
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      31 2
      به نظرت پولی که به مربی خارجی ندهند در جیب ملت می رود یا مسئولین و آقازاده هایشان؟
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      10 17
      اگه به اندازه مربی خارجی هم پول بگیره باز پول رو تو همین مملکت خرج می کنه
    • ارش IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      14 16
      به نظر شما کیروش چه گلی به سر فوتبال ایرلن زد و چند بار ایران را قهرمان بازی‌های آسیایی کرد؟ و چند بار در جام جهانی ایران را به فینال رساند؟ شما ها واقعا دنبال چی هستید؟ کیروش سنگین ترین شکست تاریخ فوتبال ایران را رقم زد و با باخت عمدی مقابل آمریکا فرصت صعوددرا از ایران گرفت. البته کسی را که خواب است می‌توان بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده نمیشود بیدار کرد.
    • د IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      23 8
      مگه قرار پول مربی رو به ما بدن که میگی مردم نون ندارن بخورن اتفاقا کاش پول میدادند مربی درست حسابی میاوردند با شکم گرسنه یه خوشحالی میکردیم
    • ح.م IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      3 0
      در جواب آرش: کیروش در شرایطی که در دوره قبلی به جام جهانی نرفته بودیم، با اینکه فرصت زیادی نداشت، ما رو به جام جهانی رسوند، دوره بعدش هم خخیلی سریع و بی دردسر این کار رو کرد، بهترین نتیجه تاریخ جام جهانی رو با کیروش گرفتیم و تو گروهمون با چهار امتیاز سوم شدیم و با صعود خخیلی کم فاصله داشتیم... شما توقعتون از کیروش اینه که به فینال جام جهانی ما رو میرسوند؟!!! والا که عجیبه این توقع!!! حالا توقعتون چیه؟؟ لابد این که از گروهمون تو جام ملت ها بیاییم بالا و تو جام جهانی ۴۸ تیمه بتونیم صعود کنیم!!!!!! تیمی که به جام جهانی صعود نمیکرد، مرتب از کره جنوبی شکست میخورد از عربستان در ایران شکست خورد و... به تیمی تبدیل شد که از رقبای آسیایی یه سر و گردن بالا رفته بود، جزو اولین تیم های صعود کننده به جام جهانی بود، کره جنوبی و... رو با تسلط کامل شکست میداد، بازیکنان و نسلش پیشرفت معناداری کرده بودند و... همه این ها رو اگر کسی نبینه یا خیلی فراموشکاره یا اساسا دوست نداره ببینه...
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    آقای قلعه نویی کسی هستن که حتی با گل گهر از اولین فصل حضورش در‌لیگ برتر مدعی قهرمانی شده و با سپاهان و استقلال و مس موفق بوده. ولی به نظر من مناسب نیستن چون مربی با دانش خارجی نیاز داریم . کسی بهتر از کی روش. وگرنه برای چی اخراجش کردیم؟!
    • رضا IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      83 18
      مشکل اینه که قلعه نویی با پیشکسوت های تیم که تو اروپا بودن به مشکل میخوره اونا سبک روز مربی گری تجربه کردن و فوتبال ما ۳۰ سال عقبه، چجوری میتونن قانع بشن به حرف قلعه نویی گوش بدن؟
  • Ali IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    تو مرحله گروهی حذف مبشه
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      32 14
      جا داره این ضایعه بزرگ رو به جامعه فوتبال تسلیت بگیم.خدا صبرتون بده
  • مسعود شیدایی SE ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    واقعا باید به حال این فوتبال تاسف خورد. مهره سوخته، با افکار قدیمی شده سرمربی مهمترین تیم ملی. امیر خان "کل یوم" ساخته شده برای لیگ برتر ایران نه در حد تیم ملی
  • بیژن IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    به نظرم یه دستیار خوب خارجی مثل برانکو و. آندره استراماچونی.. بیاد کنارش بشینه
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      24 3
      احتمالا این اسامی که میگی قلعه نویی برای دستیاری هم قبول نمیکنن.
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    حد اقل از حاج کی روش و اسکوچیچ و ویلموتس بهتره
  • عسکر ایوبی SE ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    بازگشت به عقب .... ده تا پانزده سال عقب رفتیم
  • داریوش مینایی SE ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    با احترام به آقای قلعه نویی بنظرم یحیی گل محمدی یا حتی حمید استیلی بهترین گزینه داخلی بودند
    • hrabdollahian IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      49 3
      استیلی واقعا خیلی خنده داره
    • خوزستان IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      0 1
      توروخدا این حرفو طبق چه منطقی میزنی من خودم با مربی داخلی مخالف بودم اما حالا که قرار بر داخلی هست قلعه نویی بهترین گزینه بود،همه میدونیم که گل‌محمدی تیم یکدست و یکدل برانکو رو با همون روش ادامه داد و باید افتخاراتش رو مدیون برانکو باشه وگرن چرا پرسپولیس پارسال و امسال اینقدر بد بازی میکنه نسبت به قبل. حمید استیلی هم که اصلأ رزومه خوبی نداره
  • حبیب IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    مربی ایرانی بهتر از ژنرال نداریم . میخواد جام ملت ها از عراق ببازه دیگه ؟ میخواد ۶ تا از انگلیس بخوره دیگه ؟ این همه سال به مربی خارحی وقت دادیم ، حالا نوبت یک ایرانیست . ملت ایران فقط بلدن بگن مرغ همسایه غازه .
    • ح.م IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      15 7
      نه میخواهیم پشت سر هم کره رو راحت ببریم یه جوری که حسرت بردن ما تو دلشون بمونه، میخواهیم بعد از سال‌ها اونم خخیلی راحت به نیمه نهایی جام ملت‌ها برسیم و بی دغدغه و راححت تو ۳۲ تا تیم جام جهانی باشیم و تو گروهمون سویم بشیم نه چهارم و با صعود خخیلی خییلی کم فاصله داشته باشیم...
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    50 69
    دیروز رفتم هود بخرم برا خونه، خارجیا که جنس خیلی خوب بودن خیلی گرون بودن پولم نمیرسید. بین جنسای بنجل و جنسای ایرانی، ترجیح دادم ایرانی بخرم، حداقل پول و اعتبارش میره تو جیب هموطنم و الان هم راضیم. انتخاب قلعه نوئی هم دقیقا همینجوریه
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      22 2
      از دید شما ارزش و اهمیت کیفیت سرمربی تیم ملی فوتبال کشور با هود خانگی شما یکی است؟؟ بعضی وقتا یکم از مغزش آدم استفاده بد نیست، هود شما درست کار نکنه فوقش بوی غذا یک خونه را برمیداره، سرمربی فوتبال که کیفیت لازم را نداشته باشه به اعصاب و روان میلیون ها نفر گند میخوره و غرور ملی یک ملت جریحه دار میشه... التماس تفکر
    • ح.م IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      14 0
      موبایل ایرانی حاضری بخری؟؟؟ یا اگه مجبور نبودی ماشین ایرانی میخریدی؟؟؟ چیزایی ه که تکنولوژی شون پایین ه و توانایی ساخت نسبتا خوبش داخل وجود داره با حرفت میتونم موافق باشم ولی تو چیزایی که بسیار هایتکن و ابداااا افق صادراتی وجود نداره و تفاوت بسسیار معناداره این حرف درست نیست. سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان فوتبال کشور به چیزی مثل نوع دومه
  • قاسم IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    51 66
    بله، چون مربی خارجی فقط دنبال پول هستند و هشت سال کیروش برای ایران هیچ نتیجه ای نگرفت
  • رامین IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    23 51
    عالی ای کاش از جامعه جهانی مربی میشد
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      37 1
      ایشا ا... جامعه جهانیه بعدییه.
  • علی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    86 33
    خیر سیستم علی اصغری در فوتبال مدرن جوابگو نیست...
  • سحاب IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    41 70
    بله. بهترین گزینه ایرانی با اختلاف زیاد
  • مجید OM ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    39 48
    انتخاب درستیه. تحقیر از سمت مربیان خارجی کافیه. مادامیکه درک صحیحی از تنطیم قراردادهای بین المللی، و روابط بین الملل رو نداریم باید حداقل به گزینه داخلی اعتماد کنیم. ضمن اینکه آدم هایی مثل کی روش فقط در زمینه ایجاد دیسیپلین موثر بودند ولاغیر. آقای قلعه نوعی شخصیتی کاریزماتیک دارند ، فوتبال ایران را می شناسند و حتما نطم تیمی و فردی برقرار میشه. بامید موفقیت ایشان
    • علی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      34 20
      صدرصد خیر ؛؛؛؛ من فکر می کنم باید یه شخصی مثل علی دایی سرمربی تیم ملی بشه که یه شخص ملی و همه طیف های اونو قبول دارند شاید با ورود اقای دایی اون عرق ملی به بازیکنان برگرده
  • ali IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    37 25
    به شدت مخالفم.یه زمانی مربی خوبی بود ولی الان بازیهای گلگهر نشون میده که از دانش روز فوتبال به شدت دور هسنت والبته مخالفین زیادی هم داره که نه تنها قرمزها رو شامل میشه که استقلالیها هم جزو مخالفینش هستند
  • امیر IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    27 25
    قهرمانی در آسیا که با بهترین مربی خارجی هم امکان پذیر نیست . جام جهانی ام که راحت صعود میکنیم. چه بهتر همین مربی ایرانی بیاد و هزینه بیهوده نکنیم.
  • حسین ریاحی SE ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    46 25
    بدترین و بی کیفیت ترین انتخاب ممکن. البته انتظاری هم جز این از این فدراسیون ورشکسته با مدیریت منسوخ نباید داشت.
  • بابک IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    25 32
    بلی آقای قلعه نوعی بهترین گزینه برای تیم ملی هستن و با توجه به تجربه قبلی و شناخت بسیار بالا به بازیکنان ایرانی عالی هستن
  • چنگیز ساریدیشیان SE ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    34 21
    بدترین انتخاب داخلی....افسوس به حال فوتبال این کشور
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا FR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    50 14
    امیر قلعه نویی یکبار امتحانش رو پس داده - نه دانش بالایی داره نه کلاس خاصی - فقط با قدرت پشت پرده میره جلو ... برگشتیم به چندین سال قبل .... همه کشورهای حوزه خلیج فارس - و شرق آسیا مثل ژاپن - کره جنوبی ... دنبال به روز شدن هستند اما ما فقط عقبگرد میکنیم. .....عملکرد مربی تیم ملی جوانان : مشت نشانه خروار است
  • ستار IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    31 15
    خیر از فوتبال روز دنیا خیلی عقبه بدرد نمیخوره
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    22 19
    باند اصفهانی مربی محبوبش را تحمیل کرد
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    25 15
    باند اصفهانی مربی محبوبش را تحمیل کرد
  • محمدحسین باکمال از فردوس خراسان جنوبی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    20 41
    آقای امیر قلعه نویی به صدتا مربی خارجی می ارزد.
  • کریم IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    24 17
    متاسفم برای آقای قلعه نوعی که مربیگری تیم ملی را قبول کردند.
    • حسن IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      10 7
      سربازی برای تیم ملی هر کشوری هم افتخار میخاد هم غیرت
  • حامد. ز IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    9 15
    مطمئنا با حمایت و پشتیبانی فدراسیون موفق خواهد بود. البته باید رویکرد جوانگرایی داشته باشد و بازیکنانی که در خارج از کشور و خصوصا اروپا بازی میکنند و برای جام جهانی آینده مناسب نیستند را کنار بگذاره. چه خوبه که یک تیم همگن و یکدست از دل لیگ برتر که حرف شنوی بیشتری دارند را انتخاب بکند. شاید برای جام ملتها خیلی نتیجه نگیره ولی در چهار سال آینده موفق میشه. در والیبال هم که امسال سرمربی داخلی انتخاب کردیم، در نهایت نتایج خوب و قابل قبولی گرفتیم.
  • US ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    32 21
    نیمکت بدون مربی بهتر از ایشون هستش دعوا بابازیکنان تو اردو
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    16 9
    همه مدیران اقتصادی، سیاسی، فرهنگی ایرانی هستند، تیم ملی را هم بدهید به یک ایرانی!
    • ح.م IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      5 6
      مدیر فوتبال ایران که از نظر اساسنامه فیفا رییس فدراسیون است هم یک ایرانی ست و باید هم باشد، همه جای دنیا هم اینگونه ست و بدیهی ترین اصل در همه جای دنیا. سرمربیگری در تیم ملی امری تخصصی است مثل یک امر مهندسی در یک شرکت یا سازمان. که همین الان دربسیاری از سازمان ها حتی وزارت خانه ها از مشاور ها یا مستشار خارجی استفاده می شود یا شده است. این حرف شما مغلطه است و بوی استعمار خواهی و سندرم استکهلم میدهد انگار خارجی ها عاشق چشم و ابروی ما هستند، فراموش کردید انگلیسی ها چه بلایی در استعمار نفت ایران و چه فجایعی بر سر کارگران ایرانی آوردند، خجالت آوره...
  • بي نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    31 10
    خير فقط مربي خوب خارجي و با دانش
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    38 16
    یکی بگه قلعه نوعی دقیقا چی می خواد به طارمی، آزمون، جهانبخش، قدوس و ... سایر لژیونهای ما یاد بده!!!! سلام بر فوتبال علی اصغری. برای این فدراسیون متاسفم. شک نکنید حتی به یک چهارم هم نمی رسیم.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    26 10
    اصلا در حد مربی رقبا نیست مرحله گروهی حذف میشویم
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    13 18
    والا کیروش را آوردن و هشت سال بهش فرصت دادیم آخرش هیچ .رفتیم 6 تا از انگلیس خوردیم . مربیان داخلی در حال حاضر بهترین گزینه هستن .بشرطی که فدراسیون و رسانه ها بزارن با بازیکن سالاری مقابله کنه . قلعه نوعی این مهارت و جسارت را داره و میتونی مهمتر از همه تیم را مدیریت کنه .
  • ارتش سرخخخخخ IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    24 7
    قطعا خیر...چون چند ساله موفقیتی نداشته دوم اینکه ایشون قراره به طارمی و آزمون که با مربی های بزرگ کار میکنند چی یاد بده؟!! قراره با تفکرات کلینزمن و رنار و کیروش چجوری مقابله کنه؟؟؟ خلاصه اینکه همه سرکار بودیم با فدراسیونی که فقط با نامهای بزرگ خارجی مردم رو سر کار گذاشت و دست آخر رسید به مربی گل گهر سیرجان!!!!! بیچاره اسکوچیچ که میگفتن مربی خونه به خونه بوده!!!!!
    • مجید IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      12 4
      دوست عزیز میشه بگید افتخار کلینزمن در مربی گری ملی چی بوده که ما بی خبریم ؟ قلعه نویی در تیم ملی ایران یکی بود در حد کلینزمن در تیم ملی آلمان اینقدر داشته های خودمان را کوچک نکنیم و تو سر قهرمانان ملی خودمان نزنیم یعنی قلعه نویی دانش و تجربه مربی گریش از اسکوچیچ هم کمتره بعد هم بجز طارمی که تو اروپا فیکس بازی میکنه کدوم بازیکن ما توی تیم اروپایی فیکس هست آزمون ؟ قدوس که از اول فصل نیمکت نشین بوده؟ جهانبخش ؟ قلی زاده که ردش کردن اومد ترکیه ؟ اینقدر بازیکنان را بزرگ نکنید که فکر کنند مربی باید به ساز اونا برقصه بازیکن اگر مسی هم باشه باید تابع مربی تیمش باشه مکه اسکالونی تو آرژانتین چقدر سابقه و تجربه داشت ولی اونهمه ستاره تیم آرژانتین حرفش رو میخوندن
    • ح.م IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      3 0
      در جواب مجید: اگر ایران هم لیگی در حد لیگ آلمان داشت و بازیکنانش در اون حد بودند، حرف شما مبنا پیدا میکرد. در ژاپن هم بعنوان بهترین نمونه فوتبال آسیا، در پروژه توسعه شان از مربیان اروپایی و آمریکای لاتینی بهره بردند، بعد و به تدریج و با فرایند آموزش، مربیان ژاپنی که سال ها در کنار اون مربیان آموزش دیده بودند، سرمربی شدند، همزمان سطح لیک و بازیکنانشان ارتقا یافت و همین الان کلی بازیکن با کیفیت ژاپنی در اروپا بازی میکنند،وقتی شما فاقد همه این هایید، لیگ بسیار بی کیفیت دارید و بازیکنانتان تقریبا هیچ چیز اصول فوتبال رو از ابتدای فوتبالشان یاد نگرفتند، نیاز به مربی ای در سطح ملی دارید که حداقل دانش و مهارت رو در این موضوعات داشته باشه، چنانکه بارها امتحان کردیم و دیدیم بدون چنین مربیانی چه بلایی در عرصه ملی سرمان میاد ولی نمیدونم چرا اینقدر فراموشکاریم که باز دوست داریم امتحان کنیم...
  • US ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    24 15
    نیمکت بدون مربی بهتر از ایشون هستش دعوا بابازیکنان تو اردو
  • US ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    20 13
    نیمکت بدون مربی بهتر از ایشون هستش دعوا بابازیکنان تو اردو
  • US ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    23 9
    نیمکت بدون مربی بهتر از ایشون هستش دعوا بابازیکنان تو اردو
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    21 4
    صادقانه بخوام بگم ، ما به عنوان یک ایرانی که میگن لیاقتمون همین پراید و ۴۰۵ هستش ، گزینه دیگه ای نداریم !! تازه قلعه نوعی برای ما همون پارس سال tu5 هستش که خوبه همه ماشینهای ماست !!
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    37 8
    تنها حُسن قلعه نویی برای فدراسیون اینه که اخراجش سخت نیست و کار به فیفا نمیکشه.پس فدراسیون از همین الان به فکر جانشین ایشون باشه.چون سطح فنی ایشون برای همه مردم ایران از ۵ سال تا بالای ۸۵ سال کاملا مشخصه.انتخاب قلعه نویی یعنی یه عقبگرد کامل برای فوتبال ایران😫😭☹
  • US ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    19 9
    نیمکت بدون مربی بهتر از ایشون هستش دعوا بابازیکنان تو اردو
    • قاسم IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      4 9
      طارمی و سردار و دعوت نکنه کسی دعوا نمیکنه
  • US ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 5
    نیمکت بدون مربی بهتر از ایشون هستش دعوا بابازیکنان تو اردو
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    23 10
    با این انتخاب باختیم،بدم باختیم.خیلی زود این انتخاب اشتباه خودشو نشون خواهد داد.
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    16 21
    در میان مربیان ایرانی قلعه نوعی بهترینه
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    19 15
    صد رحمت به کی روش.
  • b.n IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    13 28
    با سلام و احترام. قطعاً بهترین گزینه آقای قلعه نویی بودن و خواهش میکنم مثل آقای کی روش چندین سال به ایشون هم زمان بدید تا بسازه تیم ملی رو
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      11 1
      کیروش در اولین آزمونش یعنی مرحله مقدماتی جام جهانی (۳۲ تیمه) با اینکه فرصت زیادی هم نداشت و تازه اومده بود موفق شد و تیم رو جام جهانی برد در حالی که در جام جهانی قبل ناموفق بودیم و جام جهانی نرفتیم. مطمئناا اگر کیروش ناموفق بود و جام جهانی نمیرفتیم تحمل نمیشد و اخراج میشد، بنابراین اگر بخواهیم مثل کیروش به ایشون فرصت بدیم به عملکردش در اولین آزمونش یعنی جام ملت ها برمیگرده، اگر موفق بود بش فرصت بدیم و ناموفق اخراج شه. گرچه من با این نگاه نتیجه گرا و روزمره کاملااا مخالفم...
  • حسام TR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    25 9
    واقعا متاسفم برگشت به فوتبال سنتی و بی کلاس
  • وحید IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    18 10
    خیر. چون در چند سال اخیر هرجا که بوده نتیجه نگرفته
  • نیما IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    17 14
    فقط دایی
  • علی محمدیان IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    15 4
    یک انتخاب خیلی بد کره جنوبی کلینزمن رو به عنوان سرمربی منصوب کرده و ما دنبال امیر قلعه نوعی هستیم
  • b.n IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    8 23
    لطفاً با یک دو باخت پشتش رو خالی نکنید و حمایت کنید از ایشون اجنبی پرست نباشیم
    • ا IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      6 0
      تا ببینیم یکی دو باخت از چه تیمهاییه
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    19 3
    فوتبالمون هم مثل همه چیزمون
  • پیام موسوی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    21 9
    فعلاً تا کیروش یا برانکو یا اسکوچیچ دوباره سر و کله هایشان پیدا شود جز این که گزینه ای نیست. گزینه های تکراری فدراسیون که به نوبت روی نیمکت ملی مینشینند مشخص و معلومند. امیر آقا که با دست پس میزد و با پا پیش میکشید.همه که غیرت و شرف علی دائی را ندارند که هم در دنیا محبوب باشند و هم در کشور خوشان.بالاخره یه فرقی بین آدما باید باشه
  • گرسا IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    21 8
    بزرگترین اشتباه برای تیم ملی مربی داخلی
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    12 5
    حالا بعد از این انتخاب باید نشست و منتظر نتایج بازیهای جام ملتهای آسیا بود و آنموقع می توان بهتر نظر داد.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    12 15
    در بین گزینه های داخلی بهترینه چون هم تجربه داره و هم اقتدار و هم وسط میدونه. باید زمان بدن تا تیم ملی از میانگین ۳۰ سال برسه به ۲۶ و ۲۷ سال.
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    16 10
    خیر،هیچگونه افتخار بین المللی مربیان ایرانی ندارند،قهرمانی در ایران و افتخار در آن هیچگونه پوئن مثبتی نیست و هر کسی در صورت داشتن پول و کمی دانش فنی و افراد پشت پرده آنرا بدست بیاورد. نمونه روشن آن تیم ملی جوانان ،
  • رضا IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    31 12
    بدترین انتخاب ممکن
  • اصفون IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    14 28
    بهترین انتخاب ممکن ، به امید موفقیت های امیرخان
  • مهران IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    9 1
    با سلام، فارغ از اینکه عمر مربیگری قلعه‌نویی حتی در لیگ ایران به پایان رسیده، باید به بی‌کفایتی، بی‌لیاقتی و بی‌ادبی آقای تاج اشاره کرد که مدام در مصاحبه‌ها به خواسته مردم مبنی بر سرمربی خارجی اشاره می‌کرد که با این انتخاب نشان دادند همانطور که درظاهر و در برنامه‌های تلویزیونی بی‌ادب و بی‌اخلاق هستند، در باطن هم بویی از اخلاق و ادب نبرده‌اند...
  • داراب خضری IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    7 3
    قطعا گزینه های بهتر و در دسترس تری وجود داشت به نظر بنده این انتخاب کاملا اشتباهه و ملاک این انتخاب رو اصلا متوجه نمیشم آقای قلعه نویی همان مربی سابق هستند بدون آنکه ذره‌ای به علم خود افزوده باشند یا کلاسای دانش افزایی دیده باشند متاسفانه باید بگم یه برگشت به عقب کامل رو شاهد خواهیم بود و حتی بدتر از سابق میشه شرایط فوتبالمون با این انتخاب زیرا علم و سیستم فوتبال پیشرفتهای زیادی کرده و اکثر مربیان ما داخل ۱۵ سال پیش فوتبال موندن هنوز باید شاهد نتایج متاسفانه ناگوار این انتخاب ناصحیح باشیم
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    10 3
    نه
  • US ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    8 1
    بكبار گفتم باز هم ميگم ، تا ما فوتبالمون رو از پايه درست نكنيم به هيچ كجا نميرسيم ، و با اين اوضاع فوتبالمون مش رمضون هم ميتونه سر مربي باشه . به علاوه يك مربي باشگاهي كه در رده باشگاهي نتايج خوب گرفته الزاما مربي خوبي براي تيم ملي نيست و بلعكس . مربي باشگاهي هر روز بازيكن هاش در اختيارش هستن ، ميتونه بازيكن خارجي داشته باشه و … واي مربي تيم ملي فقط چند روز يا نهايتا ٢ هفته بازيكن ها در اختيارشون هستن و بايد توانايي بالايي در مديريت ، برنامه ريزي ،… داشته باشه . ما مربي لازم داريم مثل هليل هودزيچ، رافا بنيتس ،‌پلگرینی ، بیلسا ، پکرمن ،…. كه تو هر تيم ملي بودن اون تيم ملي رو متحول كردن. مربی ایرانی سنتی موندن ، دوره های مهم فیفا رو نگذروندن چون به زبان مسلط نیستن . وحید هاشمیان از قلعه نوعی بهتر بود .
  • غلام IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    8 6
    گزینه مناسبی نیست و برگشت به عقب است در صورتی که فوتبال دایم در حال پیشرفت است
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 2
    صلی علی محمد هیچ که نبود این آمد.این شعار قدیمی مردم ایران هستش.یادش بخیر.
  • رضا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 2
    اين امتخاب يعني تيم ملي دست با فرمون بازيكنان حركت ميكنه. قلعه نويي مربي خوبي هست اما در حد ليگ داخلي در سطح بين المللي حرفي براي گفتن نداره. سطح كيفي تيم ارتقائ از طرف مربي نخواهد داشت. وقتي عمده بازيكنان تيم ملي در ليگ هاي اروپايي بازي مي كنند تيم با دانش و فرمون همان ها بازي خواهد كرد و اميرخان چيزي ندارد كه برآن بيافزايد. اما از طرفي شانسش خونده كه اينبار بازيكنان خوبي تيم ملي دارد و خودشان مي توانند در همين حد الان نتيجه بگيرند.
  • فریادی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 10
    در طول تاریخ که ایران با مربی خارجی به جام جهانی رفته ایا بیشتر از ۳ امتیاز و نهایتا حذف در مرحله مقدماتی ، ایا نتیجه بهتری گرفته است ؟ پس چرا به جای هزینه گزاف وچند ده میلیون دلاری به امثال کیروش ، به مربیان داخلی اعتماد نکنیم ؟ قطعا قلعه نوعی اگر بهتر از کیروش نباشد در همان سطح است
    • علی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      4 2
      حتما شوخی میکنید قلعه نوعی در حد دستیار سوم کی‌روش هم نیست.
    • ح.م IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      1 0
      بله در جام جهانی 2018 با کیروش ۴ امتیاز گرفتیم...
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 10
    موافقم فقط باید قاطع باشد ‌حمایت شود
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    7 1
    مربی خوبیه ولی فدراسیون اونو سر آخر مثل ته سیگار میندازه دور اشتباه کرد امی چه اشتباهی
  • حسینی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    6 16
    در شرایط فعلی انتخاب بدی نیست ، افرادی که نگران دانش و بروز نبودن قلعه نوعی هستند یا پرسپولیسی ویا حسودن .ایشان پر افتخارترین و یکی از با کلاس ترین مربیان داخلی هست .قرار نیست به لژیونرها هم چیز جدیدی یاد بده فقط باید اونارو مدیریت کنه وتاکتیک خوبی بکار بگیره.بنظرمن ایشان با تیم ایران قهرمان آسیا میشه.
  • بی نلم IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 8
    کسانی که حرف از سیستم میزنن که قلعه نویی نداره اصلا یک سیستم رو بیان توضیح بدن چی هست.یک چیزی شنیدن علی اصغری و مربی ایرانی و هی میگن.قلعه نویی اگر استراتژی های مختلف بازی رو مثل خارجی ها نشناسه اما در آماده کردن یک تیم بی نظیره حتی بهتر از خارجی ها
  • مسعود IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    6 15
    کارش رو بلده و تو این سالها با تیم های مختلف بارها ثابت کرده فقط به شرطی که فرصت و زمانیکه به کیروش دادن به مربیان فهیم داخلی هم بدهند
  • همت رجایی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 14
    بله با افتخار
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 13
    بله چون در لیگ برتر با هر تیمی همیشه افتخار آفرینی کرده
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 3
    انتخاب غلط. مربی درجه دو اروپایی بهتر بود. بین بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی و مربیان (بکش زیرش) وطنی فاصله خیلی زیاده و متاسفانه مربیان ما از آپدیت نیستند و از علم دنیا عقب مانده اند.
  • مجید IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 12
    بهترین انتخاب در حال حاظر امیر قلعه نویی بود،از هر نظر از تموم داخلی ها یه سروگردن بالاتره
  • شاهرخ IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 3
    خیر. قلعه نوعی فردی محترم و با دانش فوتبال در حد داخل ایران هست و این شکی نیست. ولی اصلا سرمربی مناسبی برای مجامع بین الملل نمیباشد. چون واقعا این مربیان هیچکدام هیچ کلاس مدرنی در حد اروپا را در سالهای اخیر نگذرانده و بروز نیستن. دالیچ - دشام - یورگن کلوپ میتوانند گزینه های فوق العاده ای باشند.
  • FR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 8
    صد برابر بهتر از کی‌روش است
  • **** IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    6 5
    اصلا . ابدا
  • ss IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    7 7
    قلعه نویی استاد کامل برا تیم ملی ایران است تمام .
  • رضا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    6 2
    آقای قلعه نویی انسان محترم ولی وای به حال مدیریتی که سراغ مربیان با دانش نه چندان روز میره که خطایست نابخشودنی و جفا به مردم
  • حسن IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 4
    بهترین گزینه سانچز امتحان پس داده، سرمربی موفق قطر بود. گزینه داخلی جواب نمیده به دلایل مختلف بدیهی. از نظر دانش فوتبال بگیر تا مسایل حاشیه ای . با این حال خواهیم گفت صد رحمت به کیروش
  • حسن IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 3
    بهترین گزینه سانچز امتحان پس داده، سرمربی موفق قطر بود. گزینه داخلی جواب نمیده به دلایل مختلف بدیهی. از نظر دانش فوتبال بگیر تا مسایل حاشیه ای . با این حال خواهیم گفت صد رحمت به کیروش
  • علی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 3
    به نظر من کل سیستم حاکمیت با مربی خارجی مخالف است مگر نه اگه خارجی قرار بود در سطح توخل و یواخیم لو خوب بودن
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 3
    واقعا این خلق این حماسه را به فدراسیون فوتبال تبریک میگم، حالا شما فرض کن با این مربی جلوی ژاپن و کره بازی کنیم... قحط الرجال که میگن همینه واقعا... بعد این همه اتلاف وقت چه انتخاب شایسته ای کردن
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 2
    ایشون گفتند البته چند وقت پیش،که مربی تیم ملی نمیشم و به عقب برنمیگردم،چطور حالا شد،پس مشخصه یا دروغگوی ماهریه یا معامله ای با تاج بوده، نهایتا هیچ تاثیری روی تیم ندارد ،اکنون ما در مرحله افول تیم هستیم حالا اینم اضافه شد زودتر افول میکنیم
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 2
    بنظرم نظر ندیم سنگین تر با توجه به اینکه هر نظری در فضای مجازی، عواقب کیفری دارد
  • مصطفی AT ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 2
    با سلام خدمت دوستاران ورزش بخصوص فوتبال. با توجه به اتلاف وقت در انتخاب مربی و پرداختن به حواشی ،دقیقه نود چاره ای جز انتخاب داخلی نداشتیم،مربی جدید باید از نظر تکنیک و تاکتیک تیمی در حد سال ۱۴۰۲ بسازه ،۱۵ سال از اخرین مربی گری ایشان در سال ۲۰۰۷ گذشته و اکثر تیم های اسیایی با جهشی چشم گیر روبرو شدند مثل کره،ژاپن،امارات،قطر و غیره ،ایشون باید تیمی هجومی با قدرت بدنی بالا و با سرعت بالا بسازه ،همراه با نظم و دیسپلین و فرصت کافی
  • کامی کسروی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    6 3
    با چه معیار و استدلالی ایشان انتخاب شده..از آخرین قهرمانی در لیگ بی کیفیت و بنجل ایران 10 ساله که هیچ افتخاری بدست نیاورده..بازیهای سپاهان دو سه سال پیشض یا همین گل گهر ببینید..تماما علی اصغری..بازی مستقیم..پرتاب اوت..پاس های بلند..نه کار ترکیبی..نه شناوری تاکتیکی..با نفرات اکثرا سن بالا و بدنبال یک فوتبال نتیجه گرا و محتاط..در سالهای آخری که استقلال بود حتی یک دربی رو نتونست ببره..فقط تساوی بدون گل .فصل آخر هم رفت و برگشت باخت...با همه تیمهاش به سرخ ها باخته.. واقعا قحط الرجاله . در همون زمانی که تیم ملی بود مقابل یکی از ضعیفترین تیمهای تاریخ کره جنوبی با یک نمایش سردرگم و حال بهم زن فقط بدنبال پنالتی بود تا با تقلید از ناصر ابراهیمی گلر تیم رو عوض کرد و طالبلو رو آورد اما نهایتا شکست خورد..در حالیکه میشد اون کره رو برد
  • مصطفی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    8 7
    نخیر
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 11
    بله کاملا موافقیم..ولی باید مسل کیروش فرصت بدهند
  • esmaeil IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 3
    چنانچه در طول این سال ها بر دانش فوتبالی ایشان افزوده شده باشه،میتونه نتایج خوبی بگیره.وگرنه آب در هاون کوبیدن است.مثل کیروش و....(البته نتایج و روش بازی تیم گل گهر کاملا واضح است....)
  • بنیامین IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 3
    خیرمناسب نیست
  • hrabdollahian IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 3
    استقلالی هستم ولی خیر
  • سروش IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 6
    مربی های خارجی نتونستن ایران را قهرمان جام ملت ها کنن و نتونستن تو جام جاهانی به مرحله ی بعد صعود کنن حالا خوبه با یه مربی ایرانی هم امتحانش کنیم شاید تونست
  • 57137137 IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    20 2
    هم فدراسیون اشتباه کرده هم خود قلعه‌نویی نتیجه سقوط فوتبال ایران
  • ایرانی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    27 2
    مخالفم چون چیز جدیدی نسبت به دوره قبل سرمربیگری شان ندارند که به تیم بدهند. بازیکنان لژیونر ما چگونه میتوانند اموزه های بروز خود را با تفکر ایشان تطابق بدهند؟ اگر ایشان درجه مربیگری بالایی هم داشته باشند، اما بروز نیستند چون طی سالیان اخیر، نه دوره بازآموزی گذارنده اند و نه در تیم های سطح بالا (منظورم در خارج از ایران و در لیگ های معتبر جهانی است) مربیگری کرده اند و نه با مربیان بزرگ دنیا همکاری داشته اند. اگر در لیگ داخلی هم حرکتی کرده اند، دلیلی بر موفقیت در سطح ملی نیست. ضمنا ایشان هر مقامی هم کسب کرده اند با بهترین تیم ها و نفرات بوده و امروز هم در گل گهر با توان مالی بسیار بالا، هنوز به موفقیتی نرسیده اند. مربی باید مانند علی دایی با جوانانی که در تیم سایپا بوده اند، باشد که خودش هم پابه پای آنان می دوید و بازی میکرد و قهرمان هم شدند و یا مثل عبداله ویسی که استقلال خوزستان را با جوانان گمنامش به قهرمانی رساند. خیلی بعید است و البته ممکن هم هست که در اسیا به موفقیتی هم برسند اما این را بدانید که در کل، فوتبال ملی ما دیگر با مربی بومی به نتیجه ای نخواهد رسید.
  • رضا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    26 7
    قلعه نویی اصلا گزینه خوبی برای تیم ملی نیست چون قبلا امتحانش و پس داده است .
  • حسین آذرمی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    9 17
    بله، کاملا فوتبال ایران را میشناسد.
    • حسین IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      2 1
      با سلام با انتخاب امیر قلعه نوعی ،آیا دوستان فدراسیون ، مسئولین محترم و نظام آن کمک و مساعدتی که به مربیان چشم رنگی خارجی به عمل می آمد رو انجام می دهند. ؟ فی نفسه همه ی مربی گری علم نیست ،فرایندو برخورداری برنامه محور بودن مدرن،اجماع نظر هیت علمی فنی بدون بغض و کینه ،داشتن امکانات نرم و سخت افزاری ،و نداشتن دغدغه های مالی و در اخر اتحاد و همدلی که برای دیگر مربیان خارجی فراهم آورده می شود اگر برای امیر قلعه نوعی فراهم شود ،این نتیجه را در بر دارد که بسان مسئولیتی های که به دیگر جوانان و انسانهای متخصص ایران زمین داده شده ،موفقیت را در بر خواهد داشت به شرطی که .........
  • آرش IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 5
    اگر باند باز بود تا حالا نابود شده بود. به نظرم بهترین گزینه با توجه به وضعیت کشور و تحریم ها بود. باید یه بار هم گزینه داخاچلی رو امتحان کنیم.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 4
    اگر قراره بریم جام جهانی 6 تایی بشیم، بهتره که این افتخار نصیب مربیان ایرانی بشه، نه آدمی که هم تو روزهای خوبش از ما طلبکار بود و هم تو روزهای بدش
    • ح.م IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      2 0
      اولا یک نتیجه معیار قضاوت نمیتونه باشه، مورینیو هم در اوج مربیگریش با رئال ۵ تا از بارسا خورد یا همین چند روز پیش منچستر کلی گل از لیورپول خورد. دوم کیروش در همین جام جهانی ما رو با سه امتیاز سوم کرد، در حالی که بسیار بسیار بسیار دیر تیم رو تحویل گرفت، لطفا مربی عزیز ایرانی همین رو تکرار کنه و در جمع ۳۲ تیم جام جهانی تیم رو بتونه در گروهش سوم کنه...
  • م صالحی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 4
    خدا رحمت کند تیم ملی را
  • رسول IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 2
    ای کاش آقای تاج منت رو سر مردم ایران میذاشتن واین پست را با حفظ سمت قبول میکردن!ووو .کلا تیم ملی مغازه دونبش برای حضرات هست ولاغیر
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 3
    خیر!
  • 💙🤍❤ IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 1
    درود. بنده خودم استقلالی به شدت متعصبم و واسه کارنامه و شخصیت امیرخان احترام فراوانی قائلم. ولی به نظرم، چون فوتبال ایران هنوز به جایگاه حرفه‌ای خودش نرسیده، بهتره که یه مربی خارجی برای ۴ تا ۶ سال دیگه می‌آوردن. جالبه دیروز آقای ژوزه مورینیو فرمودن که دوست دارم اواخر زندگی فوتبالیم مربی یه تیم ملّی بشم! و با انتخاب ایشون فدراسیون میتونست پیشرفت چشمگیری به فوتبال ایران بده. چرا فدراسیون فوتبال واسه جوان سازی تیم ملی و انداختن فوتبال و لیگ ایران روی ریل پیشرفت حرفه‌ای تدبیر و برنامه بلند مدت علمی نداره؟
  • صادق نظرئ IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 6
    واقعا بهترین گزینه است فقط باید زمان ۴ ساله بهش داد
  • ساسان IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    7 2
    اگر قرار بر انتخاب قلعه نوعی بود پس چرا فدراسیون شو راه انداخت و از۱۰ مربی برنامه خواست؟ جالب اینه اولین نفر هم قلعه نوعی بود ک عقب کشید ولی درحال حاضر بهترین مربی داخلی برای تیم ملی امیرقلعه نوعی هست
  • سعید IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 6
    آزموده را آزمودن خظاست . ایشان از علم فوتبال روز جهان بیخبر هستند .
  • روح اله IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 4
    دمتون گرم کار درستی کردید مربی ایرانی گذاشتید حالا دیگه جام ملتها مال ایرانه
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 7
    استاد اسدی بهتر بود.... لااقل استاد که بود....
  • فوتبال دوست IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 1
    به نظر من این انتخاب فقط برای رفع تکلیف هست و به هیچ وجه نمی تونه باعث پیشرفت فوتبال ملی بشه . مطمئناً با اولین نتیجه ضعیف ، ایشون برکنار خواهد شد . فقط خوبیش اینه که قراردادش مثل ویلموتس دلاری نیست و کمتر به بیت المال ضربه می زنه .
  • مهدی 725 IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 4
    به نظرم آقای قلعه نوعی دانش فوتبال به روزی نداره و موفقیت در مورد تیم ملی به نظر بعید به برسه حتی در این چند سال در گل گهر با این همه هزینه هیچ دستاورد قابل توجهای نداشته
  • رحمت حیدری IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 5
    خیر، برگشت به 15 سال قبل
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 4
    گزینه مناسبی برای تیم ملی است
  • خدری IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 4
    یک بازگشت به عقب فاجعه بار البته از تاج سیاه باز بیشتر انتظار نمیرفت
  • حامد IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 3
    اخه مگه از علم روز فوتبال چی حالیش میشه که بخواد به فوتبال ملی ما بیاره یکی بگه قلعه نوعی دقیقا چی می خواد به طارمی، آزمون، جهانبخش، قدوس و ... سایر لژیونهای ما یاد بده!!!!
  • جوان ایرانی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 3
    افتضاح نتیجه کار از الان معلومه
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 2
    امیرقعله نویی
  • علی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 1
    با سلام : با توجه به نتایجی که با تیمهایی که ایشون به عنوان سر مربی بودن خیر . اونایکه طرفدار و فوتبالدوستهای واقعی هستند تمامیشان کار شناسای واقعی هستن . این آقا در هر تیمی که بوده از تاکتیکهای مشخص و سک و سیاق خاص نداشته و تبعیتی از هیچ نوع تاکتیک بازی نمیکرده و با توجه به سوابق در گل گهر هنوز نتونسته تحولی ایجاد کن . اگر تیمشم جزو 10 تیم لیگ بوده به برکت بازیکنایی که انتخاب کرده و در هر تیمی همراه خودش اونارو میبره. این دوستان اگه به هنر خود اعتقاد دارن و دلسوز تیم ملی اند بیان ابتدا هنر شون رو در تیم جوانان کشور با ورود به فینال جوانان آسیا خودشون و ثابت کنن بعد ادعای مربی گری در تیم بزرگسالان رو ادعا کنن . والسلام
  • حسین IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 1
    این چه نظر سنجیه درست قلعه نوعی مربی خوبیه، ولی تیم ملی مربی سطح جهانی میخواد که بازیکنان لژیونر هم ازش استفاده کنند.
  • غلام IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 4
    حالا که انتخاب شده نیاز به خمایت داره ولی بنظرم باید یک دستیار خارجی داشته باشع
  • ارش IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 4
    تنها کارخوبی که فکر کنم تاج در تمام مدت عمرش انجام داد و به درد دنیا و آخرتش بخورد همین انتخاب قلعه نویی و بها دادن به ایرانی ست.
  • علی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 4
    خیر گزینه خوبی نیست درانتخاب بازیکن به شایسته گی ها نگاه نخواهدکرد
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 4
    به هیچ عنوان. ایشان حتی در تیم باشگاهی خودش هم موفق نبوده!
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 3
    خیررررررر
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 3
    خیر چون استقلالی است 😊
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 3
    قلعه نويى بهتره ؛ كه اگه پولش رو هم نداديد دستش به هيچ جا بند نباشه !!
  • علی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 4
    اصلا ایشان مناسب نیستند چون در مملکت ایران بهترین ها را بالا می برند و از همان جا می کوبند زمین طوری که دیگه نتونه بلند بشه ایشان و هر مربی ایرانی دیگر لیاقت جهانی شدن دارند مراقب باشید نشکنیدشون
  • ساسان ...ک IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 3
    ایشان به هیچ وج وعنوان به درد سرمربیگری تیم ملی نمی خورد فقط حامیان گردن کلفتی مثل تاج را درد حالا که انتخاب شد ببینیم در نبرد رویارو با هروه رنار فرانسوی ..یورگن کلینزمن آلمانی .سرکو کاتانچ صرب هکتور کوپر آرژانتینی .فیلیپ تروسیه فرانسوی. .گراهام آرنولد انگلیسی موریاسو ژاپنی ..برانکو کروات موجب شکست خنده و سر افکندکی می شودزیرا علم وسواد ریزه کاری های دنیای مدرن فوتبال رانمی داند ونتیجه سنگین آن رافقط تاج باید پس بدهد
  • رک IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 3
    فاجعه است
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 4
    ایشون برای یه تیم باشگاهیم مناسب نیست چه برسه تیم ملی دورش به سر رسیده
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 5
    موافق نیستم. آقای قلعه نویی در سالهای اخیر چه موفقیت هایی داشته است.
  • ناشناس IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 2
    باسلام مربی داخلی به مراتب بهتر از مربی خارجیه بدلایلی اول بدلیل هزینه های ارزی دوم بدلیل فرمان پذیری بازیکنان سوم بخاطر دلسوزی و حرف شنوی چهارم مسائل اقتصادی که مملکت باهاش دست به گریبانه هرکدام از مربیهای خارجی که آمدند آخر به جار و جنجال کشید و رفت شکایت کرد و پول هنگفتی به جیب زد و رفت
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 1
    خیر، آزموده را آزمودن خطاست!
  • ساسان. IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 4
    ژنرال بی سواد از لحاظ علم روز مربیگری دنیا است وفاقدصلاصحیت لازم برای سرمربیگری تیم ملی ایران است تاج نیش چرکین وزهر آلودش رادقیقه۹۰ با آوردن ژنرال بی ستاره بر پیکر بیمارفوتبال این کشور تزریق کرد الههههههههههی خیییییییییییر نبینی تاج
  • امید IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 2
    گزینه داخلی بهتر از قلعه نوعی نداریم.
  • یا علی مدد IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 2
    اگه قراردادش ریالی باشه، انگیزه‌اش پولی نباشه، روی پایه بیشتر تمرکز داشته باشه، و غصه مملکتشو بخوره، هر گزینه داخلی از همه گزینه‌های خارجی بهتره.
  • قاسم IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 4
    مگه کیروش اومدنی از کسی نظر خواسته شد، چرا جو خراب میکنید، اگه از افغانستان هم مربی آورده میشد اینقدر انتقاد نمیشد و بس کنید بزارید کارشو انجام بده
  • تیمور DE ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 10
    بهترین گزینه ایرانی به شرط اینکه همه پیش کسوتان کمکش کنند یاد شعر بابا طاهر افتاد کهنه نمودم به تمام عالم نمیدوم
  • تیمور DE ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 8
    بهترین گزینه ایرانی به شرط اینکه همه پیش کسوتان کمکش کنند یاد شعر بابا طاهر افتاد کهنه نمودم به تمام عالم نمیدوم
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 2
    خیر
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 4
    بله کاملا
  • اسمان IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 1
    اصلا گزینه مناسبی نیست.شما مربیان خارجی لیگ را با مربیان داخلی مقایسه کنین.فوتبال الان علم است.قلعه نویی دانش روز فوتبالی نداره.بعد از جام جهانی افسوس خواهیم خورد.
  • کریمی کرمانشاه IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 1
    کل مربیهای جهان برای ایران بیار ارزش نداره فوتبالیست نداره ایران حیف این همه پول نیست خرج اینها می کنید
  • ابوطالب زمانی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 5
    امیر قلعه نوئی به هیچ عنوان گزینه مناسبی برآب تیم ملی نیست تا بحال ندیدیم این مربی با هیچ تیمی افتخار کسب کند،گل‌محمدی بهتر از تمام مربیان ایران است
  • من IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 1
    توهیچ زمینه ای پیشرفت نداریم به خصوص ورزش.چون تنها هدف ما ازفوتبال کسب سهمیه جام جهانیه وبا قوانین جدید فیفا که قراره ۴۸تیم بره جام جهانی پس نخواستن زیادهزینه کنن.درکشون کنیم خواهشا
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 2
    خیر- بدرد بازی خارجی که فشار روانی سکو و داور دستش نیست نمیتونه.
  • فرهاد IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 4
    عالیه قلعه. بخاطر مدیریت و اقتدار و بحث فنی
  • ابوالفضل IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 5
    پرسپولیسی هستم و خیلی هم آقای قلعه نویی رو دوست ندارم ولی چون ایشون با ثبات ترین مربی چند سال اخبر بوده به نظرم وقتشه که یاد بگیزیم باید به ثبات و خوب بودن یک نفر احترام بزاریم و لیاقت سزمربی گری رو داره هر چند نتیجه نگیزه
  • م.ر IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 4
    دانش ایشان در حد تیم ملی نیست ،برای آینده سازی فوتبال الگو و مربی بزرگ خارجی لازم است برای آموزش که نه تنها برای تیم ملی بلکه تیمهای لیگ ها هم نیازمند دانش حدید و به روز هستیم .. ژوای با سن وسال کم مربی بزرگیه ،یا پپ گواردیلو و یا مربی اسپانیایی و برزیلی مربی که از مهد عشق به فوتبال باشه مربی برلی دو سه دوره متد های روز دنیا رو به رگ فوتبال تزریق کنه ، کی روش با تمام ناکامی پرستیژ و با دانش بازی کردن را آموزاند و ...
  • رسول IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 4
    پرچم استقلال همیشه بالاست
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 2
    بله حساسیت گذشته رو نداره ، قلعه یه بار دیگه مربی شد و موفق نبود ، بعد برای رسیدن به فوتبال مطرح سر کارمون گذاشتن
  • ح.م IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 2
    خیر. بزرگترین مشکل، سندروم ساکت الهامیه. توهمی که دچارش شدیم که خیال میکنیم همه چیز رو میدونیم و هیچ شناختی از فرآیند یادگیری بسیار بسیار سخت که دائمی و گروهی ست نداریم. الهامی گفت حاضر نیست حتی دستیار گواردیولا بشه! یادمه سال ها پیش که کخ سرمربی استقلال شد، مترجمش میگفت کخ کلی با قلعه نوعی صحبت کرد که بیاد یکسال کمکش بشه ولی قلعه نوعی قبول نکرد. فرایند یادگیری در مربیگری بسیار سخته، بزرگترین مربیان دنیا هرروز خودشون رو به روز میکنند در پیشرفته ترین دوره ها و کلاس ها شرکت میکنند ولی مربیان ایرانی حتی حاضر نیستند کنار یک مربی خارجی دستیار بشن و ازش بطور واقعی چیز یاد بگیرند. در کدوم دوره، کلاس، آکادمی و... شرکت میکنند و کجا دانش و مهارتشون رو افزایش میدند؟؟؟ لیگ ایران هم کاملا فاقد معیارهای فوتبالی شده، خیلی مضحکه که امثال رحمتی و عنایتی و... میتونند تو این لیگ مربیگری کنند اما وحید هاشمیان که بالاترین مدرک مربیگری دنیا رو داره یا مارکار آقاجانیان که اینهمه در کنار کیروش بوده، حتی پیشنهادی برای یکسال مربیگری ندارند!!!
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 3
    نه.به نظرم فقط خواستن ازبین بدو بدتریکیوانتخاب کنن ......بدرو انتخاب کردن......!😕😮😲
  • ساسان...ک IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 7
    این قلعه نوعی ژنرال بی ستاره مثل این است که سوار موتور گازی عهد شاه وز وزک و دقیانوس شود وبه جنگ آپولو برود ایشان علم سواد ودانش روز ونوین مربیگری دنیای فوتبال را ندارد از کشو میز تاج در آمده حالا همه می بینیم تیم ملی با قلعه نوعی در همان مرحله گروهی حذف است
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 6
    اتلاف نیرو و دردسر ساز، بدون تخصص و دارای رانت گردن کلفت، من استقلالی هستم ولی یحیی گل محمدی بر تیم ملی بهتر بود.
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 6
    چون یک ایرانی هست من ازش حمایت می کنم . با اینکه خودم پرسپولیسی هستم ولی آرزوی موفقیت برایش می کنم . موفقیت او موفقیت تیم ملی ایران هست . زنده باد ایران و ایرانی پاینده باد وطن
  • علی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 4
    وقتی تیم امیر خان قلعه نویی (گل گهر) به استقلال و پرسپولیس میبازه بعد انتظار داریم بیاد تیم ملی بره روبره تیم ملی های دیگه واقعا متاسفم.........
  • علی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 6
    خوبه مربی باتجربه ای است فوتبال روز می شناسه
  • مرتضی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 2
    عین روز روشنه،با آقای قلعه نویی جزو،چهارتیم،نهایی هم نمی‌شیم لطفا صبر کنید تا فضاحت امیر قلعه نویی ببنید،این آدم سنتی چه تاکتیکی میخواد به سردار،و جهانبخش و طارمی و ...ارائه کنه
  • سعید IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 5
    مهم این نیست که اکثریت چی فکر میکنند مهم اینه که اکثریت متخصص چی نظر میدن! امیر قلعه نویی بهترین انتخاب بود برای تیم ملی (اگر بدون تعصب هواداری نگاه کرد) مربی که بیشترین برد و تجربه رو تو لیگ داشته و تیم هاش همیشه بالای جدول بوده اگر بحث دلالی باشه هم دلال هر کی رو شما بزارید مسند سرمربیگری اون سرمربی رو می‌ره وسوسه کنه که وظیفه فدراسیون هست که جلوی دلالی رو بگیره اتفاقا مربی خارجی به دلیل سیستم مالی موجود شرایط دلالیش خیلی بیشتر هست دوستان کافی دوباره به لیست تیم ملی در جام جهانی نگاه کنند فقط حیف که به مربی مثل کی‌روش اونقدر تو ایران بها داده میشه به قلعه نویی و مربی خوب ایرانی بها داده نمیشه البته جوابش هم خیلی ساده هست تعصب هواداری به تیم باشگاهی باعث موضع گرفتن یک عده میشه! غصه نخور هوادار بازیکن تیمت اگر خوب بود سرمربی مجاب میشه دعوتش کنه
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    6 3
    آخه قلعه نوعی در سمت مربی گری برای تیم های درجه دو وسه هم چیزی برای ارائه نداره چه برسه برای تیم ملی ، انتخاب ایشون کاملا اشتباه بود
  • ح.م IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 0
    بزرگترین اشتباهی که در انتخاب مربی خارجی مد شده، بنظرمن گرایش به مربیان جوان ه، مربی که در ج دوران مربیگریش هست مطمئناا در لیگ اروپا مربیگری میکنه و به آسیا اون هم منطقه ما و ایران نمیاد. بنظرم اگر تمرکزمون روی مربیان سطح اولی که با تجربه ن و دیگه مربیگری ملی رو ترجیح میدن و دانش و مهارت بالای فوتبال رو دارند میبردیم گزینه های خیلی خوبی که میتونند برای کل فوتبال ما ثمره زیادی داشته باشند پیدا میشد. مثلا اگر بعد از کیروش به جای تمایل به مربیان جوان و در نهایت انتخاب غلطی مثل ویلموتس با لوییس فان خال مذاکره میکردیم بنظرم امکان قبول کردن این پیشنهاد توسط او بود، حضور فان خال یا امثال او در فوتبال ایران واقعا از هر نظر میتونست پرثمر باشه،همین الان هم خود فان خال (اگر بیماریش اجازه بده)، رانیری، ادووکات، فان مارویک و... خخیلی گزینه‌های مفیدی میتونند باشند. دومین اشتباه ما در انتخاب مربی خارجی حساسیت بیش از حد باب شده روی دستمزد این مربیان ه، تصور کنید این پول بین همه مردم تقسیم بشه، به هر نفر مبلغ بسیار ناچیز میرسه که فقط اثر تورمی داره، ولی اومدن مربی سطح بالا از هر نظر برا کل فوتبال مفیده
  • فریدون IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 6
    بخدا بهترین گزینه س
  • داور.ن IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 5
    تو این اوضاع اقتصادی بهترینه. چون مثل خیلی از اونوریا گشنه گدا نیست که اگه دیر پولشو دادن تهدید بکنه
  • ح.م IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 1
    در مورد کی روش هم بنظرمن خاصه بدلیل جدال مصاحبه ای، قضاوت ها به عواطف طرفداری یا شبه ملی گرایی گره خورد. به باور من از هر نظر حضور کیروش برای فوتبال ایران پرثمر بود، هم در بعد تیم ملی هم کل فوتبال (که اگر فدراسیونی مثل صفایی فراهانی داشتیم این ثمر میتونست خیلی بیشتر بشه) فقط وضعیتمون رو قبل از کیروش به یاد بیارید، تیم ملی از صعود به جام جهانی بازموند، تفاوت معنادار در سطح بازی با رقبای درجه یک در آسیا داشتیم و نسل بازیکنانمون بسیار معمولی و بی کیفیت شده بودند به یاد بیارید چگونه ذلیلانه جلوی کره جنوبی در جام ملت ها دفاع کردیم و در نهایت باختیم. کیروش در کوتاه مدت تیم ملی رو به جام جهانی برد، عملکردمون هم در جام جهانی قابل دفاع بود،انضباط و سطح بازی مون بالا زفت، دیگه عادت کریم به راحتی با تسلط کره رو ببریم، کم کم نسل بازیکنانمون ارتقا یافت و تمایل به حضور سریع اون ها در لیگ های اروپایی مثل هلند و پرتغال و روسیه سطحشون رو بالا برد و حتی تونستند به لیگ جزیره برند. صعود به جام جهانی پی درپی و راحت و سریع رخ میداد. قطعا نقدهایی هم به او وجود داره ولی بنظرمن در کل حضور او بسیار پرثمر بود...
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    6 3
    ایشون هیچ کارنامه موفقی در بازیهای خارج از ایران حتی در غرب اسیا نداره
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 3
    واقعا مربی با دانش ایرانی نداریم که به درد بخوره، حداقل از افشین قطبی یا مهدی مهدوی کیا یا نمیدونم حتی وحید هاشمیان و یا جواد نکونام استفاده بشه که حداقل تجارب بسیار گرانبهای اروپایی و رقابتی در سطح اول فوتبال رو دارن به یه مربی جوان فرصت بدید که خودش رو تیمش رو آماده کنه حتی جام ملت ها هم نتیجه نگرفت سریع تو فکر عوض کردنش نباشید. یه ذره از ژاپن یاد بگیرید
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 3
    مربی داخلی خوب است اما مربی مثل قلعه نویی چند مشکل دارد یکی اینکه یک باند از افرادی که به جز خودشان کسی را قبول ندارند وارد فوتبال می‌شوند و همیشه حرف های کلیشه ای می زنند انتخاب بازیکن هم بر اساس تعصبات تیمی و باشگاهی است با لژیونر ها هم حتماً به مشکل می خورند
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 1
    خیر. روح مرحوم ناصر حجازی شاد.
  • ع IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 1
    خیر
  • ناصر شجاعی SE ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 1
    خیر، چون ظرفیت و دانش مقابله با مربیان بزرگ حاضر تو آسیا رو نداره مضافا فاقد اون اتوریته لازم برای هدایت و کنترل لژیونرها ها رو نداره.
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 0
    با این کیفیت لیگ، بازیکنان، امکانات، بازی های تدارکاتی و اردو و ... گواردیولا هم نمیتونه کاری برای تیم ملی انجام بده. بنظرم باید چندسال بی خیال بردن جام جهانی! بشیم و به فوتبال پایه بپردازیم و اونجا سرمایه گذاری کنیم. شاید با رشد فوتبال از پایه بتونیم نتیجه بهتری در رده بزرگسالان بگیریم. اتفاقی که در والیبال و بسکتبال افتاد.
  • رسولی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 3
    امیر قلعه نوعی به لحاظ داخلی مربی موفقی بود البته چند ساله که نتایج درخشان چون سابق نداشته ... اما به لحاظ کارنامه آسسایی هرگز موفق نبوده و هیچ افتخار آسیایی نداشته .حتی تجربه و افتخار بین المللی به عنوان بازیکن... و اساسا به این لحاظ نه وجهه داره و نه کاریزما ..
  • هوادار فوتبال US ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 5
    باید از آقای قلعه نویی حمایت بشه و به ایشان زمان کافی هم داد. انشالله آقای قلعه نویی در تیم ملی موفق باشند.
  • US ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 6
    موافقم. باید از آقای قلعه نویی حمایت بشه و به ایشان زمان کافی هم داد. انشالله آقای قلعه نویی در تیم ملی موفق باشند.
  • یاسر IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    6 2
    حداقل یکی رو انتخاب میکردن که ۴ تا بازی تو اروپا کرده بود با ۴ تا مربی خارجی کار کرده بود این که شد همون قضیه خودروسازان ایرانی..خدا بداد برسه
  • محمد IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 6
    بهترین گزینه در وضعیت فعلی بود. ابشان هم باید بهترین کمک ها را برای خود انتخاب کند. با بازیکنان خود بزرگ بین و پرمدعا هم باید مماشات نکند. با قاطعیت پیش برود تا بهانه به دست مخالفان مربی داخلی ندهد. حاج صفی و انصاریفرد و ... پا به سن گذاشته را دعوت نکند. با دلال ها و فرصت طلبان مبارزه کندو ....
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 2
    مگه فدراسیون فوتبال و تیم ملی مسخره بازیه که اینا تصمیم میگیرن
  • محمد IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    باسلام دوستان مشگل رضایت ابی یاقرمزنیست مهم ترازهرچیزی وجهه های ازبین رفته مربیان داخلی وجایگاه این عزیزان ازنظر بازیکنان حال حاضردرتیم ملی که بزرگترین چالش موجود میباشد وقپول دارید که این تیم با کوچکترین تغیر وسلیقه مربی جدید دچار افت شدیددر مسابقات پیش رو خواهدشد
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 0
    فقط باید بابت حذف قطعی تیم ملی قبل از رسیدن به جمع ۸تیم برتر جام ملت ها پیشاپیش تسلیت گفت
  • علی رضا IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 0
    خیر مناسب نیست! بشما ثابت میشود!
  • محسن IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    در بین مربیان ایرانی موجود ، گزینه مناسب نری هست. امیدواریم موفق باشه
  • غلام نخست IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    من بشخصه خیلی امیر خان قبول دارم و اونم بخاطر مرامش و نترس بودنش ولی شماها لیگ برتر ما ببینید و نوع بازی و رفتارهای درون و بیرون زمین تا داروی و پرخاشگریها ووو هیچش ب حتی فوتبال تایلندم نمیاد چ رسد ب اروپا و یا روز دنیا حالا با این لیگ درپیتی ما ک با سهمیه معیشتی و سهمیه پنالتی و سیاسی بازی ی تیم قهرمان میکنن و یا با هوچیگری ی تیم با اختلاف میبره و کلا هر تیم موفق درراین لیگ شاید ده درصدش از مربی و بقیهش از بیرون رقم میخوره دلیل نمیشه بگیم فلان مربی موفق یا مربی کاربلدیه ووو پس این امیر خان هیچ دانشی از فوتبال روز دنیا نداره ک با تیمهای ژاپن و کره استرالیا قطر ووو بجنگه و پیروز بشه بنظرم اشتباه محضه ولی تاج همینو میخواست
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    امکان ندارد قلعه نوعی نتیجه بگیرد.جلو کره یا ژاپن یا ....گلباران می شود
  • جعفررحیم زارع IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    باسلام آقای قلعه نوعی برای فوتبال باشگاهی حرف نداره وگذشت قبلی نشان میدهد.کلا"هیچ کدام ازمربیان وطنی فقط به دردباشگاههامی خورندومربی خارجی کارکشته وکاربلدبه دردتیم ملی میخورددرغیراینصورت آب درهونگ کوبیدند.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    خیر چون از یک طرف تجربه 2000 لبنان و هم تجربیات بعدی ایشان در عدم توانایی کارکردن و کنترل بازیکنانی که نامی بزرگتر ازایشان دارند و ایجاد انگیزه برای ایجاد درگیری بازیکن که بهانه برای اخراج بازیکنان ستاره از تیمش داشته باشد و آخر اینکه ایشان از همان ابتدا معروف به پروین بوده و همه او را علی پروین ولی جوان شده اش میدانند
  • رضا IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    خوبه. براشون ارزوی موفقیت می کنیم
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    کی بهتر از ژنرال؟
  • ایرانی با غیرت IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    فارغ از رنگها بایستی قبول کرد که رزومه امیرقلعه نوعی از تمامی سرمربیان فعلی داخلی بهتر است هرچند که ممکن است او برای تیم ملی ایران ایده ال نباشد. اگر اقای قلعه نوعی بتواند یک کادر کارامد و سطح بالا را در کنار خودش قرار دهد امید روی سکو رفتن در جام اسیا وجود دارد. در ضمن موفقیت های او با تیم سپاهان را نباید فراموش کرد.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    این فدراسیون با این مربی ، این رییس و این رییس کمیته داوران و ... همشون با هم جور هستند برای نابودی تیم ملی
  • ساسان ....ک IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 0
    فاجعه پیش آمد ژنرال آمد یقین بدانید تیم ملی با این مربی قرون وسطی کوچکترین شانسی برای صعود ندارد ودر مرحله گروهی حذف صد در صد است چون ژنرال بی ستاره به اندازه دانه ارزنی دانش وعلم روزمربیگری دنیا را نداردوفقط خودش را رامحق سرمربیگری تیم ملی میداند چون پارتی کلفتی دارد؟؟؟؟؟؟
  • طباطبایی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    برگشت به عقب
  • رضا US ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    گزینه بدی نیست اما مربی به روزی هم نیست، گزینه های جوان تری داشتیم مثل رحمتی و نکونام به هرحال بهتر از مربی خارجی است مخصوصاً در این برهه زمانی
  • ساسان ....ک IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    اصلا وابدا واز محالات است ..خیر...ایشان شایسته سر مربیگری تیم ملی ایران به هیچ عنوان نیست چون فاقد علم روز دنیای فوتبال است ژنرال بی ستاره فکر می کند ژاپن و کره جنوبی .نفت مسجد سلیمان یا صنعت نفت هستند که ۳ یا ۴ گل به آنها بزند.....
  • رضا IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    تا آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال ، فوتبال ایران روی خوش نخواهد دید.
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    قلعه نوعی جزء مربیان باند باز است و بدانید تیم ملی هیچ موفقیتی حاصل نیست ودر رنکینگ 70 فیفا خواهد رفت
  • تمام IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    خیر قبلا امتحانشو پس داده
  • امید IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 2
    با سلام من متاسفام برای دوستانی که از فوتبال درکی ندارند و فقط رنگی نگاه میکنن امیر قلعه نویی بهترین انتخاب ممکن بود ما به کی‌روش ۸ سال وقت دادیم چی شد یک جام جهانی مارو برد و ماهم اونو بردیم جام جهانی تو آسیا هیچی حالا هی بگین مربی اروپایی برانکو ۴ سال دستیار بلاژویچ بود و ۴ سال سرمربی در مجموع ۸ سال یک جام جهانی رفتیم حالا که میرسه به مربی ایرانی همه گارد میگیرن بابا حمایت کنید بزارین یک سال هم هموطنان سرمربی باشه بسه انقدر تحقیر و توهین . امیر قلعه نویی قبلا ۱۱ ماه سرمربی تیم ملی شد در بد ترین شرایط فوتبال کشور علی دایی ۱ سال سرمربی شد . چقدر نگاه رنگی چقدر اخه کینه امیر قلعه نویی مگه مال پدرتون رو خورده زحمت کشیده ۲۵ سال تو فوتبال مربیگری کرده حقش بود دمش گرم
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    ایشان اگر غرور خود را گنار بگذارد خوب است چون خیلی مغرور است
  • مهدی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    این انتخاب را به فال نیک گرفته و رویاهای فوتبال ایران برای پایان دادن به حسرت قهرمانی در جام ملتهای آسیا را از هم اکنون محقق شده تلقی می کنم علی‌الخصوص که امیرخان علاوه بر سالها مربیگری در بالاترین سطح فوتبال داخل ایران تجارب ارزنده بین المللی هم دارد و چندین بار تمرینات تیم بایرلورکوزن آلمان را از پشت فنسها بطور مستقیم دنبال کرده.فقط مسئله ای که هست اینه که امیرخان معمولا برنامه ۵ ساله داره و در نتیجه انشالله این جام ملتها و جام جهانی ۲۰۲۶ را که پشت سر بگذاریم برای جام ملتهای بعدی هم نه ولی برای بعدش انشالله ملت می تونه ثمره شیرین این انتخاب رو بچشه.خخخخ....
  • NL ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    آقای تاج عزیز . سردار . فوتبال ملی ما لااقل 10 سال عقب افتاد با این انتخاب غیر مسوولانه و غیر دلسوزانه شما . از آخرین قهرمانی آقای قلعه نویی در لیگ و جام حذفی چند سال می گذرد ؟ قرمز و آبی اش نکنیم . واقعیتش این است که نزدیک به نیم قرن ما یک سرمربی ششدانگ برای فوتبال ملی خودمان تربیت نکرده ایم و مقصر شماره یک این مشکل هم فدراسیون شما و فدراسیون های قبلی بوده اند . ما چیزی از استعداد و نیروی انسانی کم نداریم . اما . ما برای همه چیز در این فوتبالمان پول داریم الا تربیت خوب بازیکن و داور و مربی !!! نتیجه اش هم می شود این !!!جام ملتهای آسیا که از الان از دستمان پریده است و لااقل از الان به فکر فردای برکناری امیر قلعه نویی باشیم بعد از ناکامی محتمل ما در این جام بی ارزش و از همین الان به صورت مخفی هم که شده به فکر مذاکره با مونتلا و یا استراماچونی ایتالیایی و یا رنار فرانسوی باشیم برای جام جهانی پیش رو .
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 1
    نصف مدت زمانی که به کی روش دادید به قلعه نویی زمان بدهید.البته آقایان ذوالفقارنسب وحاج رضایی هم انصاف داشته باشند.فقط توایران میشه مربی ای راکه دروقت قانونی باخت نداشته محاکمه کرد.یادشون رفته خودشون دریگ برهه اززمان که مربی استفلال شدندچه بلایی سراین تبم وهوادارانش آوردند بادانش و هنرشون باعث سقوط استقلال به دسته پایین تر شدند.آخه ایشون پرسپولیسی بودند.آقای دگتررامیگویم.بعدش هم دق ودلیش رو سرامیرقلعه نویی درآورد.مثل اینکه دارند یک جنایتکارجنگی رامحاکمه میکنند.
  • مهدی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    آزموده را آزمودن خطاست دوران پسرفت و نکبت فوتبال همراه با تاج و قلعه سرعت بیشتری خواهدداشت
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    قلعه نویی حتماً از کیروش بی لیاقت بهتر است.
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    فاتحه جام ملت ها را باید خوند.یعنی هیچکی امیدی به رفتن تیم ملی حتی تا نیمه نهایی هم ندارد
  • بهرام IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 1
    سلام به نظر من و با احترام نسبت به نظر دیگران ژنرال گزینه بسیار مناسبی برای هدایت تیم ملی است به شرط اعتماد مدیران فوتبالی و حمایت آحاد جامعه از ژنرال حالا چرا من معتقدم قلعه نویی گزینه ی مناسب تیم ملی است چون شناخت کافی نسبت به تیم ملی و تجربه ی بالای ایشان که از هدایت تیمهای لیگ برتری به وجود آمده و مهمتر از همه ی اینا آشنایی نسبت به بازیکنان داخلی چرا که خود حضور در یک تیم باعث آشنایی نسبت به بازیکنان ویش ه است با تشکر
  • ناشناس IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    وای به حال رابطه ها
  • علی میرزایی بروجرد IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    بهترین گزیته فقط مربی ایرانی حالا هم که آقای قلعه نوعی انتخاب شده خداراشکر اگر خودمان راباور کنیم وبصیرت باشد تامرحله یک چهارم نهایی هم میرویم فقط بصیرت
  • شیمبالا IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    واقعا انتخاب قله نویی خیانت ب فوتبال ایران است.باید امثال علی دایی و گل محمدی مربی تیم ملی شوند؟
  • جنوبی US ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    آسترا یا برانکو بشن دستیار قلعه؟!!!!شوخی میکنی،البته با پولی ک ب قلعه دادن می‌توانستند با استراماچونی راحتتر ببندند ک با فوتبال روز آشناست ن فوتبال مافیایی.
  • مهدی IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    خوبه اول ایرانی ثابت شدس فقط کاش بدون جو مث دوره قبلی مربیگریش نباشه شایسته سالار و بابرنامه بدون جو زدگی و خود کم بینی اون ایران درونش کورش درونش قاسم سلیمانی درونش بیدار بشه و قوی عمل کنه لپ مطلب گفتم فقط جو گیییییررررر نشو و بزاد کائنات کار خودشونه بکنن مردمم الان خوب فوتبال میفهمن ضعیف عمل کنی رفتیییی خود دانی صحبتامم از رویرتجربه جام جهانی ۹۸ تا الانه خود دانییییی
  • Psp IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    یادمه اولین بازی مربی شد جلوی مقدونیه ۱۰بازیکن استقلال گذاشت تو بازی...مطمئن باشید این بار هم همینه از پرسپولیس کسی دعوت نمی کنه...دیدید گل گهر استقلالیا چقدر خوشحال بودند میگن جاااان رفتیم تیم ملی...
  • محسن شیری IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    من خودم پرسپولیسیم ولی قلعه نوئی خدایش تو این شرایط از هر نظر بهنرین گزینه هست..مااز کیروش بزرگتر نمیتونیم بیاریم.حالا اون چه کار کرد توی این چند سال..خدا انشاالله کمک کنه قله نوئی تواین پستشم موفق باشه..
  • Omid IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    همه باهم یکصداااا بلننننند موربی میلیمون کیه...امیره قله نوعیه
  • حسین CA ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    سلام جناب آقای قلعه نوعی زمانی بعنوان امپراطور صدایتان میکردند و زمانی در رده های پایین هم باید جوابگو میشوید دیگر از جدید ندارید باید با مدل جدید بتوانید هماهنگ باشید خسته تر از آن هستید این مسئولیت سنگین است برایتان
  • علیرضا IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    این بابا که روز اول و زودتر از همه با ناز و کرشمه از قبول سرمربیگری تیم ملی انصراف داده بود. پس چی شد یهو قبول کرد . خوب الیته این تیم ملی با این سازماندهی و برنامه ریزی و سیاه بازی هاش همچین مربی ام می خواد. با سواد با دانش تازه کل یوم.
  • شهلا IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    اگر قرار است هزینه گزاف برای یک مربی خارجی کنیم و شکست بخوریم همان بهتر که مربی ایرانی باشد
  • سعید IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    1 0
    اصلا گزینه خوبی برای سرمربیگری تیم ملی نیست
  • امین IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    اینکه قلعه نویی مربی خوب لیلگ هست شکی نکنید اما فوتبال حرفه ای و بین المللی برای مربی مثل امیر قلعه نویی سنگین هست چون باید ازمون و خطا بدهد تا تجربه کسب کند مربی باید انتخاب میشد که این آزمون و خطارو پشت سرگذاشته باشد الان جای اشتباه نیست اونم بااین بازیکنانی که ماداریم با این کیفیت بالای بین المللی
  • محمدرضا IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 1
    ١٠٠درصد موافق
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    بله یکی از موفقترین مربیان کشوره و فوتبالمون نهایتا در همین حده و با یک دستیار مثلا آلمانی یا اسپانیایی می‌تونه نتایج خوبی بگیره مثل مرحوم پورحیدری فوتبال مثل زندگیه و باید در آن صبور شجاع بود نباید انتظار داشت هر روز بهتر باشیم
  • فرهاد از شیراز IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    بله صدرصد بمونه امیرخان ولی تغییرات اساسی در تیم ملی انجام بده از مربی خارجی استفاده کنه پیشنهاد ساخت آکادمی و ورزشگاه های زیاد وامکانات پیشرفته بده وانجام بشه اول زیر ساخت ها باید انجام بشه یه لایه روبی حسابی وشسته رفته انجام بشه که اولین قدرت آسیا باشیم انشالله

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین