قیمت میوه های نوبرانه به زودی کاهش می یابد

بازار نوشت:رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در تهران گفت: بالا بودن قیمت میوه های نوبرانه در بدو ورود به بازار یک امر عادی است اما به دلیل فراوانی در کمتر از یک هفته به قیمت متعادل باز می گردد.

میوه یکی از محصولاتی است که به صورت روزانه و یا هفتگی در سبد کالاهای خانوار وجود دارد و عدم استفاده از آن میتواند تاثیر منفی بر بدن افراد داشته باشد، لذا تعادل در این بازار بسیار حائز اهمیت بوده و حذف آن برای خانوار امکان پذیر نیست.

در ماه های اخیر اخبار خوبی از تعادل در اینذ بازار به گوش رسید اما گاهی با یک اتفاق یا مواردی که به خوبی برنامه ریزی و مدیریت نشده یک محصول دچار نوسان قیمتی بسیاری می شود که سبب التهاب در این بازار می شود.

پیش بینی های فعالین این حوزه در خصوص بازار میوه و تره بار در فصل بهار و ایام نوروز بسیار امیدوار کننده و بدون التهاب بود، اکنون نیز گزارش های میدانی بر این اساس است که فراوانی وجود دارد و با کمبود هیچ یک از محصولات روبرو نیستیم.

کاهش خرید میوه در روزهای پایانی سال

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بازار میوه تقریبا متعادل است، البته قیمت ها همچنان بر اساس عرضه و تقاضا انجام می شود.

وی با بیان اینکه فراوانی میوه وجود دارد، افزود: بالا بودن قیمت میوه های نوبرانه در بدو ورود به بازار یک امر عادی است اما به دلیل فراوانی در کمتر از یک هفته به قیمت متعادل باز می گردد.

اسداله کارگر با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال با کاهش خرید از سوی مردم روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: تمایل خرید میوه مردم کاهش پیدا کرده است و احتمالا خرید میوه ها به روزهای پایانی موکول کردند چرا که میوه نیز یکی از محصولاتی است که در پذیرایی عید مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید:

۴۶۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1745075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =