جام جم نوشت:

سرکرده یک باند سرقت که با آزادی از زندان از باربری‌ها محموله سرقت می‌کرد، در اراک دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده هفته گذشته با شکایت مردی مبنی بر سرقت یک محموله یکصد‌میلیون تومانی کارت شارژهای اعتباری تلفن همراه در دستور کار پلیس آگاهی اراک قرار گرفت.

شاکی به پلیس گفت: چند روز پیش این محموله را در تهران خریداری کرده بودم و فروشنده کالای خریداری شده را به یک راننده تحویل داد تا در یک باربری در اراک به من تحویل شود.

وی اضافه کرد: وقتی برای تحویل محموله به مرکز باربری رفتم، راننده هراسان سمتم آمد و گفت، برای خوردن ناهار به یک رستوران رفته و هنگام بازگشت متوجه شده، دزدی با سرقت بارنامه محموله کالای خریداری شده را از بنگاه تحویل گرفته و متواری شده است.

در پی این شکایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد تا این که معلوم شد گفته‌های مرد راننده صحت دارد و او نقشی در سرقت نداشته است.

جستجوها در این باره ادامه داشت تا این که 2 روز پیش ماموران متوجه شدند، محموله سرقت شده در تهران فروخته‌شده است.

با شناسایی مغازه مرد خریدار، ماموران عازم تهران شدند و با هماهنگی قضایی، او را در یکی از محله‌های مرکزی شهر دستگیر کردند.

متهم باانتقال به پلیس آگاهی اراک بازجویی و مدعی شد، از مسروقه بودن محموله بی‌خبر بوده و مرد فروشنده آن را به قیمت پایین‌تر به وی فروخته است. در مرحله بعدی تحقیقات و با سرنخ‌هایی که از مرد خریدار به دست آمد، فرد سارق در یکی از محله‌های مرکزی اراک شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رفیعی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این ارتباط گفت: این متهم بازجویی شد و با ادعای این که با دیگر متهم پرونده آشنایی ندارد و محموله‌ای را به او تحویل نداده است، خواستار آزادی خود شد.

سرهنگ رفیعی افزود: با استعلام از سوابق متهم از سامانه پلیس معلوم شد، او سال 85 یک باند را تشکیل داده و همراه همدستانش در اراک و قم محموله‌های چند باربری را سرقت کرده و فروخته بودند که پس از دستگیری زندانی‌ شده‌اند و متهم با آزادی دوباره از زندان سرقت‌های مشابه را شروع کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی یادآور شد: تحقیقات از متهم ادامه داشت تا این‌که او علاوه بر سرقت و فروش محموله شاکی، به سرقت چند محموله دیگر نیز اعتراف کرد.

بنابر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات برای دستگیری همدستان احتمالی وی ادامه دارد.

 

قرص‌های پدر کودک 8 ساله را به کام مرگ برد

پسربچه‌ 8 ‌ساله‌ای که به دلیل استفاده از قرص‌های پدرش مسموم شده بود در بهداری یکی از روستاهای توابع شهرستان رشتخوار در خراسان رضوی درگذشت. سرهنگ اویسی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: روز گذشته در پی فوت پسربچه‌ای 8 ساله در بهداری یکی از روستاهای توابع رشتخوار ماموران پلیس به محل اعزام شدند و مشاهده کردند پسربچه پس از خوردن 3 عدد از قرص‌های پدرش دچار مسمومیت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار با بیان این ‌که این کودک پس از انتقال به بهداری فوت کرده است، گفت: پس از تایید علت مرگ کودک 8 ‌ساله به دلیل خوردن قرص، جسد وی برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

/5656 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =