۰ نفر
۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
نسل جدید تلفن های ویپ بیسیم

در نگاه اول، شاید یک تلفن بیسیم که در بستر ویپ کار کند، کمی عجیب به نظر برسد. چون ما عادت کرده‌ایم که گوشی‌های بیسیم به صورت آنالوگ و از طریق ارتباط با یک پایه (که به پریز مخابرات متصل است) تعریف شوند.

مدل‌های بیشماری از تلفن‌های بیسیم وجود دارند که در بستر شبکه و از طریق ارتباط با یک پایه دکت (که خود به سرور شبکه متصل است) کار می‌کنند. این مدل‌ها در اماکن مختلف از قبیل انبار، رستوران، بیمارستان، پارکینگ و ... که کارمندان در طول کار باید مسافت‌هایی را حرکت نمایند، کاربرد دارند.

در این مقاله قصد داریم شما را با جدیدترین تلفن‌ های ویپ بیسیم آشنا کنیم. این محصولات در کنار ایستگاه پایه خود، یک راه حل مقرون به صرفه و مناسب برای مراکز کوچک محسوب می‌شوند. این تجهیزات می‌توانند محدوده مشخصی را تحت پوشش قرار داده و بدون نیاز به راه‌اندازی سرورهای گران قیمت، خدمات VoIP را عرضه نمایند.

تلفن بیسیم وای فای WP۸۲۲ گرنداستریم

این مدل تلفن تحت شبکه گرنداستریم، از یک وای فای دو بانده و کیفیت صدای HD برخوردار است. پشتیبانی از ۲ اکانت SIP هم باعث می‌شود نیاز کاربران سطح متوسط، به صورت کامل از یک تلفن ویپ، برآورده شود. جالب است بدانید که تلفن WP۸۲۲ گرنداستریم در صورت شارژ کامل، می‌تواند تا ۸ ساعت شارژدهی مکالمه داشته باشد.

نسل جدید تلفن های ویپ بیسیم

از دیگر قابلیت‌های توسعه تلفن ۸۲۲ گرنداستریم، می‌توان به بلوتوث داخلی و پورت USB اشاره کرد. برای برقراری کنفرانس‌های صوتی هم می‌توانید روی کنفرانس‌های ۳ طرفه این تلفن حساب کنید. در زیر صفحه نمایش رنگی ۲.۴ اینچی تلفن WP۸۲۲ گرنداستریم، ۳ عدد کلید نرم افزاری برای دسترسی سریع به قابلیت‌های مختلف، تعبیه شده‌اند.

از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلفن وای فای ویپ WP۸۲۲ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان اتصال هدست USB و استاندارد

  2. پشتیبانی از انواع پروتکل‌های امنیت شبکه

  3. دارای دفترچه XML قابل دانلود با ظرفیت ۵۰۰ شماره

  4. پشتیبانی از انواع کدک‌های صوتی

  5. دارای فناوری حذف نویز خودکار

  6. ...

لازم به ذکر است که برای استفاده از این تلفن وای فای، باید یک ایستگاه پایه گرنداستریم از جمله اکسس پوینت‌های GWN یا سری GXV را خریداری و نصب نمایید.

تلفن بیسیم تحت شبکه گرند استریم DP۷۲۰

دومین تلفن بیسیم ویپ که در این مقاله معرفی می‌کنیم هم ساخت شرکت گرنداستریم است. تلفن بیسیم DP۷۲۰ را می‌توان در ردیف محصولات حرفه‌ای موجود در بازار قلمداد کرد که با پشتیبانی از ۱۰ حساب SIP، می‌تواند توسط کارمندان شلوغ با حجم بالای تماس، مورد استفاده قرار بگیرد. کیفیت صدای HD هم مطابق انتظار، در ساخت این محصول به کار رفته است تا بتوانید صدای مخاطب را با بالاترین کیفیت ممکن بشنوید.

جالب است بدانید که تلفن DP۷۲۰ دارای ۵۰ متر آنتن‌دهی در فضای بسته و ۳۰۰ متر در محیط‌های باز است. البته برای استفاده از این گوشی، باید حتما ایستگاه پایه DP۷۵۰ گرنداستریم را خریداری و نصب کرده باشید. تا سقف ۵ عدد گوشی DP۷۲۰ را می‌توانید به این ایستگاه متصل نمایید و به این ترتیب، محدوده وسیعی از محل کار خود را پوشش دهید.

برخی از بهترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های تلفن DP۷۲۰ عبارتند از:

  1. کنفرانس صوتی ۳ طرفه

  2. پشتیبانی از انواع پروتکل‌های امنیت شبکه

  3. وزن مناسب (تنها ۱۳۸ گرم)

  4. قابلیت اتصال هدست

  5. دفترچه تلفن اختصاصی

  6. تحمل رطوبت تا ۹۰ درصد

  7. ...

برای خرید این تلفن وای فای ویپ می‌توانید به مراکز معتبر و مجاز از قبیل فروشگاه ایده آل گستر مراجعه نمایید.

تلفن تحت شبکه گرند استریم WP۸۱۰

یکی دیگر از گوشی‌های مقرون به صرفه ویپ شرکت گرنداستریم، مدل WP۸۱۰ است. این تلفن با پشتیبانی از ۲ حساب SIP و البته کیفیت صدای HD می‌تواند انتخابی مناسب برای محیط‌های کاری مختلف باشد. لازم به ذکر است اگر باتری‌های گوشی ۸۱۰ گرنداستریم را به صورت کامل شارژ کنید، می‌توانید تا سقف ۶ ساعت، از شارژدهی مکالمه آن استفاده کنید.

این گوشی برای افرادی که شنوایی ضعیفی دارند هم یک انتخاب عالی به شمار می‌رود؛ زیرا با انواع سمعک‌های استاندارد، سازگاری کامل دارد. روی بدنه این تلفن، یک پورت USB و یک جک هدست ۳.۵ میلی‌متری دیده می‌شود. به این ترتیب، دست شما برای انتخاب انواع هدست‌های استاندارد برای مکالمه، کاملا باز است.

از سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های گوشی بیسیم ویپ WP۸۱۰ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. وزن مناسب (تنها ۱۲۰ گرم)

  2. قابلیت اتصال به دیوار

  3. صفحه نمایش ۱.۸ اینچی رنگی

  4. قابلیت کنفرانس صوتی ۳ طرفه

  5. دارای پورت گیگابیت برای اتصال به شبکه

  6. پشتیبانی از رومینگ پیشرفته

  7. ...

شاید در نگاه اول قیمت تلفن ویپ در مدل WP۸۱۰ کمی گران به نظر برسد، اما با اولین استفاده از آن، متوجه می‎شوید که کاملا ارزش پولی که پرداخت کرده‌اید را داشته است.

تلفن بیسیم تحت شبکه گرند استریم WP۸۲۰

اگر قیمت برای شما مهم نیست و صرفا به دنبال بهترین تلفن بیسیم ویپ بازار هستید، ما به شما مدل WP۸۲۰ گرنداستریم را پیشنهاد می‌کنیم. این تلفن حرفه‌ای با پشتیبانی از ۲ خط شهری و ۲ حساب SIP دقیقا برای کارمندان همه کاره و شلوغ، طراحی و تولید شده است. وای فای دو بانده و بلوتوث داخلی را هم به ویژگی‌های این گوشی اضافه کنید تا به خوبی متوجه کیفیت فوق‌العاده آن شوید.

کیفیت صدای HD و همچنین حذف نویز در زمان مکالمه، باعث می‌شود بهترین کیفیت صدای ممکن از یک تماس تلفنی را تجربه کنید. پورت USB هم به شما اجازه می‌دهد از انواع هدست‌های استاندارد برای برقرای تماس بدون دخالت دست، استفاده کنید. جالب است بدانید که WP۸۲۰ از اپلیکیشن‌های اندروید پشتیبانی کرده و با تلفن‌های همراه به خوبی سازگار است.

از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد تلفن WP۸۲۰ گرنداستریم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. وزن مناسب (تنها ۱۶۱ گرم)

  2. دارای دفترچه تلفن اختصاصی

  3. دارای کلید ناوبری یا همان جستجوی سریع

  4. پشتیبانی از انواع کدک‌های صوتی برای تجربه بهترین کیفیت صوتی

  5. دارای نمایش‌گر رنگی ۲.۴ اینچ

  6. گذاشتن آهنگ دلخواه برای تماس‌های پشت خطی

  7. ...

بله ما در حال صحبت کردن درباره یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تلفن‌های بیسیم ویپ موجود در بازارهای ایران هستیم. بنابراین اصلا جای تعجب نیست اگر قیمت آن کمی گران به نظر برسد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1747977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =