۰ نفر
۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵

مهر نوشت:

رئیس پلیس راهور تهران از اجرای طرح ضربتی برخورد با لایی کشی و سرعت غیر مجاز کامیون ها در تهران خبر داد و گفت: متخلفان علاوه بر توقیف خودرو، 10 نمره منفی دریافت می کنند.
سردار حسین رحیمی گفت: از روز گذشته طرح برخورد با لایی کشی در بزرگراهها و خیابان های شهر تهران آغاز و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود. متخلفان علاوه بر جریمه 20 هزار تومانی، 10 نمره منفی نیز کسب کرده و در صورتی که چند تخلف را همزمان مرتکب شوند خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

وی ادامه داد: در روز نخست اجرای این طرح دهها خودرو توسط پلیس بزرگراه شناسایی و اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس تهران از اجرای طرح برخورد با سرعت سرسام آور کامیون ها خبر داد و افزود: این طرح به صورت شبانه روزی اجرا و با خودروهای سنگینی که در لاین سرعت تردد کرده و بدون توجه به سرعت مجاز تردد می کنند، برخورد می شود. همچنین این طرح در روز نیز در بزرگراههای دوران، بسیج و آزادگان اجرا می شود.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mohammad IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    0 0
    چرا وقتی افسر راهنمایی و رانندگی ماشین مرا گرفت که دارای برچسب آزانس بود و بعد از جریمه 13 هزارتومانی برای حمل مسافر به من گفت که برو خدارو شکر کن که نمره منفی برایت نزدم ؟ مگر مسافر جابجا کردن در حریم زوج و فرد اتومبیلها جرم است برای ماشینهای آزانس ؟ و چرا نمره منفی من که نه سرعت داشتم و نه لایی کشیم اون هم توی ایت ترافیک خیابان کارگر .