چرخاندان کت‌بسته سرشناس‌ترین اشرار شهرری در بین مردم/ عکس

فارس نوشت: بازسازی صحنه درگیری محله باروت کوبی شهرری اجرا و سرشناس‌ترین اشرار شهرری در بین مردم چرخانده شده و ابراز ندامت کردند.

بازسازی صحنه درگیری سرشناس‌ترین اشرار شهرری در محله باروت کوبی که دارای چندین پرونده در دادسرای شهرستان ری است و قرار بود ۲۵ مرداد برگزار شود، عصر امروز با دستور قضایی در چهارراه خط آهن اجرا شد.

در این بازسازی درگیری که سرهنگ بهرامی معاون پیشگیری انتظامی و سرهنگ احمدی رئیس پلیس اطلاعات شهرستان ری حضور داشتند، 2 نفر از اراذل و اوباش مشهور که با سلاح سرد و گرم در بین شهروندان ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، در بین مردم چرخانده شدند و ابراز ندامت کردند.

محمد مهدی رحیمی دادستان شهرستان ری در این باره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره ایجاد ناامنی، تیراندازی و درگیری در محدوده محله باروت کوبی، معروفترین شرور شهرری دستگیر و پس از پیگیری قضایی روانه زندان شده بود.

دادستان شهرستان ری در ادامه گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده بنا بود روز 25 مرداد این شرور با دستور قضایی جهت بازسازی صحنه جرم در محل حضور یابد، اما برخی ناهماهنگی‌ها باعث شد اجرای این مراسم با تأخیر برگزار شود.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه اراذل گردانی از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفته و تبعات مثبتی را در اصلاح جامعه و برقراری امنیت به همراه دارد.

چرخاندان سرشناس‌ترین اشرار شهرری در بین مردم/ عکس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1804125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =