لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات چشمه در ماه مهر در حالی منتشر شده است که آثار مصطفی مستور و اولین رمان فرهاد جعفری همچنان جزء پرمخاطب‌ترین آثار منتشر شده هستند.

به گزارش خبرآنلاین، پرفروش ترین کتاب های ماه مهر نشر چشمه اعلام شد که بر اساس آن «حافظ از نگاهی دیگر» نوشته‌ «علی حصوری» پرفروش‌ترین کتاب این انتشارات در مهرماه شد. سرفصل‌های این کتاب شامل سال‌شمار زندگی حافظ، پیش‌گفتار، درآمد، متن‌شناسی حافظ، سروده‌های جوانی، سروده‌های میان‌‌سالی، سروده‌های پیری، پیزندی تاریخ‌وار بر ساقی‌نامه، عرفان و حافظ، پیزند و اصطلاحات عرفانی در شعر حافظ می‌شود. حصوری در ابتدای پیش‌گفتار کتاب آورده است: «پس از چاپ کتاب پیشینم، دوستانی مرا یادآور شدند که بهتر بود با یافتن برخی نکته‌های تازه درباره‌ی زندگی حافظ، آن‌ را به زندگی‌نامه‌ی دقیقی از او تبدیل می‌کردم. گذشته از این گویا لازم بوده است که برخی از گفت‌و‌گوهای کتاب را گسترده‌تر و روشن‌تر بنویسم... یک بخش به شکل دیگری نوشته و یادداشت‌های بیشتری هم به آن چاپ افزوده شده و به شکل این کتاب درآمده است.»

 

چاپ شانزدهم «عقاید یک دلقک» نوشته‌ «هاینریش بل» در رده‌ دوم پرفروش‌ترین‌های مهرماه قرار گرفته است. «حکایت عشقی بی‌قاف، بی‌شین، بی‌نقطه» نوشته‌ «مصطفی مستور» هم که این‌ روزها به چاپ شانزدهم رسیده، در رتبه‌ سوم پرفرو‌ش‌ترین‌ها است.

 

چاپ‌ سی‌ و دوم اولین رمان «فرهاد جعفری» با عنوان «کافه پیانو» همچنان در لیست پرفروش‌ترین‌هاست و در رده چهارم قرار گرفته، «برتون به روایت برتون» جدیدترین کتاب‌ نشرچشمه در «مجموعه‌ مطالعات سینمایی» و  چاپ چهل ‌و ششم «تئوری موسیقی» نوشته‌ «مصطفی‌کمال پورتراب» هم در رتبه ها‌ی بعدی قرار گرفتند.

 

 

چاپ بیستم «استخوان خوک و دست‌های جذامی» نوشته «مصطفی مستور» در رتبه‌ هفتم قرار دارد و «یوسف‌آباد خیابان سی ‌و ‌سوم» نوشته سینا دادخواه، «اتاق روشن» نوشته‌ «رولان بارت» با ترجمه «مریم معترف» که به چاپ ششم رسیده و مجموعه داستان «کلاغ»، نوشته‌ «فرشته نوبخت» نیز در رده های بعدی لیست 10 کتاب پرفروش نشر چشمه قرار گرفتند.
 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهرها نیز با پرداخت هزینه پست، می توانند این کتاب ها را تلفنی سفارش دهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =