اقدامات جهادی شهردار آبادان تحسین برانگیز است

عباسپور، گفت: نهضت آسفالت و خدمات رسانی با همت شهردار جهادی شتاب خوبی در آبادان گرفته ضمن اینکه خدمات رسانی در مناطق محروم و کمتر برخودار از دیگر اقدامات شایسته شهرداری آبادان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از آبادان، «احسان عباسپور» در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه زیرسازی و بهسازی معابر کوی پلیس و ذوالفقاری، با قدردانی از زحمات شهردار و پرسنل خدوم شهرداری آبادان بیان کرد: در دوران گذشته به این مناطق نگاه و توجه کمتری شده بود، معابر این مناطق بخصوص کوی پلیس و ذوالفقاری فرسوده و از بین رفته بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، افزود: وقتی دولت جهادی است و مردم محروم را به عنوان جامعه هدف قرار داده است انتظار می‌رود در شهری مانند آبادان این نگاه جاری شود که امروز شاهد این توجه هستیم.

وی اظهار کرد: در سال جاری شاهد اقدامات گسترده‌ای در تمامی حوزه خدمات رسانی به مردم آبادان نسبت به سال‌های گذشته بی سابقه بوده و امیدواریم نهضت آسفالت نیز به همین شکل اجرا گردد.

عباسپور گفت: نحوه خدمات رسانی به مردم آبادان در سال‌های گذشته ضعیف بود ولی در چند ماه اخیر تغییر در شهر احساس شد و نباید در این راستا کوتاهی کرد، در ادوار گذشته به کار نکردن‌ها با وجود منابع مالی خوب عادت شده بود.

وی افزود: فساد در دوران گذشته دامن‌گیر آبادان شده بود که خدا را شکر شهردار در هشت ماه گذشته با این فساد مقابله کرده و امیدواریم بزودی ریشه فساد در این شهر سوزانده شود.

فرماندار ویژه آبادان در خصوص خدمات‌رسانی به مناطق محروم شهر آبادان گفت: امسال با توجه به ابلاغ رئیس جمهور در خصوص طرح توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر نگاه به مناطق محروم متفاوت شده و بودجه به ارگان‌های خدمات رسان ارائه شده و هیچ مدیری حق کم کاری در راستای خدمت به مردم را ندارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1820144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =