برگزاری مسابقات قایقرانی و پدل‌برد، به همراه ورزش‌های ساحلی و دریایی ویژه بانوان و آقایان در دریاچه بریم آبادان

مسابقات قایقرانی و پدل‌برد به همراه ورزش‌های ساحلی ویژه بانوان و آقایان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از سوی اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری هیات‌های ورزشی و شرکت پالایش نفت آبادان در دریاچه بریم این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از آبادان؛ طی آئینی عصر امروز (پنج شنبه ۹ آذر ماه) به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسابقات قایقرانی و پدل‌برد به همراه ورزش‌های ساحلی از جمله ماهیگیری و ...‌ ویژه بانوان و آقایان از سوی اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری هیات‌های ورزشی و شرکت پالایش نفت آبادان در دریاچه بریم این شهر برگزار شد و شرکت کنندگان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

«عبدالله کعبی» در این آئین اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند تلاش دارد با برگزاری چنین برنامه‌هایی ضمن ایجاد شور و نشاط و ایجاد انگیزه در میان ورزشکاران و جامعه سطح کیفی ورزش در رشته های مختلف را افزایش دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، افزود: در این مسابقات سعی شد از هیات‌های مرتبط با ورزش‌های آبی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت ها ۵۰ ورزشکار حضور یافتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کعبی، با بیان اینکه شرکت در این دوره از مسابقات برای عموم آزاد بود، خاطر نشان کرد: بانوان شرکت کنندگان در رشته قایقرانی با یک رده کایاک و ۲ رده تورینگ زیر ۲۰ سال و بالای ۲۵ سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: همچنین آقایان نیز در یک رده کایاک و ۲ رده تورینگ زیر ۲۰ و بالای ۲۵ سال در این مسابقات شرکت کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد ارون، با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات قایقرانی بیان کرد: جا دارد از مسئولان محترم شرکت ملی پالایش نفت آبادان جهت همکاری در برگزاری این مسابقات مهم قدردانی کنم.

وی در پایان از موافقت اصولی مسئولین شرکت ملی پالایش نفت آبادان به منظور برگزاری تمرینات ورزشکاران قایقرانی جهت حضور در مسابقات استانی و کشوری در دریاچه بریم این شهر خبر داد و گفت: از جناب آقای دکتر قیم مدیر عامل محترم پالایش نفت آبادان، جناب آقای مهندس بوعذار معاونت محترم عملیات غیر صنعتی پالایش نفت، جناب آقای نظام پور مسئول امور ورزش شرکت پالایش نفت که با درخواست این اداره کل و هیات قایقرانی موافقت کردند تشکر و قدردانی کنم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1843107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =