حدود 120 روز از 365 روز سال هوای شهر اهواز آلوده و غیر قابل تنفس است.

سيد شريف حسيني نماينده شهر اهواز در خبرآنلاين در این باره گفت: همانطور كه بارها گفته ام وضعيت هواي شهر اهواز بسيار نابه سامان است وتاكنون اقدام چندان جدي در اين رابطه صورت نگرفته است. به نظر مي رسد كه دولت اين مسئله را در اولويت كارهاي خود قرار نداده است.

به تعبیر او ريزگردهايي كه چندسال پيش از كشور عراق مانند مهمان ناخوانده وارد شهر اهواز شدند. هم اكنون خود صاحب خانه شده اند. حسینی گفت: مردم خوزستان را با مشكلات عديده اي از جمله بيماريهاي ريوي ،آسم تنگي نفس و ... روبرو كرده است. البته به جزآلودگي كه از ريز گرد ها به مردم اهواز تحميل شده است مي توان به 65 در صد آلودگي ناشي از صنايع و 33 درصد آلودگي ناشي از سوخت نامناسب خودرو ها اشاره كرد .به هر حال بايد براي اين شهر آلوده و مردمي كه دچار بي توجهي شده اند فكري كرد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    1 0
    ده سال از اين مشكل مي گذرد و دريغ از يك حركت مثبت، جاي تاسف براي مديران استاني... اولويت از اين بالاتر كه جان چند ميليون نفر تهديد مي شود.
  • بدون نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
    0 0
    تا زمانی که ریزگردها به تهران نرسید کسی به فکر چاره ای برای اون نشد. تازه میز گرد میزارن مجری میگه: این همه مسیر از مرز (خوزستان و ...) تا تهران هست، چطور نمیتونید کاری کنید که ریزگردها به تهران نرسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!