برپایی نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی با حمایت اتحادیه صوتی تصویری

نخستین نمایشگاه «صنعت موسیقی» کشور با حمایت اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، آلات موسیقی، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران پنجم تا هشتم دی‌ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نایب رییس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، آلات موسیقی، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران در این‌باره اظهار داشت: این رویداد برای نخستین بار در تاریخ اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، آلات موسیقی، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران روی می‌دهد و اتحادیه به‌عنوان حامی اعضای صنف و رسته آلات موسیقی، حمایت همه‌جانبه خود را از نمایشگاه صنعت موسیقی تهران اعلام می‌دارد.
سعید اشتیاقی افزود: نمایشگاه صنعت موسیقی، فرصت منحصربفردی برای همه فعالان صنعت موسیقی است تا بتوانند به جدیدترین تکنولوژی‌های موسیقی و ادوات صوتی دسترسی پیدا کنند و با تولیدکنندگان برجسته و متخصصان این صنعت ارتباط نیز برقرار کرده و از آخرین توسعه‌ها و روندهای آن آگاه شوند.
بنابر این گزارش، در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه‌بر تماشای نمایش‌های زنده با شرکت در کارگاه‌ها و سخنرانی‌های تخصصی، هم‌صحبتی و گفت‌وگو با موسیقی‌دانان معروف را تجربه کنند.
این رویداد تاریخی، فرصتی عالی برای افرادی است که علاقمند به موسیقی بوده و یا در صنعت موسیقی مشغول به کار هستند و می‌خواهند به تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها جدید دست پیدا کنند و به‌طور قطع آن را در این نمایشگاه پیدا خواهند کرد.
خرید محصولات با تخفیف و قیمت ویژه از فروشندگان معتبر و فضایی برای تبادل نظر و شبکه‌سازی با هم‌صنعتیان و علاقمندان به موسیقی از دیگر فرصت‌های قابل دستیابی در نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی است و به فعالان حوزه موسیقی توصیه می‌شود این فرصت استثنایی را از دست ندهند.
قرار است در نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی، فعالان عرصه تولید و توزیع آثار موسیقی شامل تولیدکنندگان سازهای ایرانی، عرضه‌کنندگان تجهیزات صدابرداری و استودیویی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران آثار موسیقی، استارت‌اپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، عرضه‌کنندگان سازهای کلاسیک و ….، زیر یک سقف گردهم آمده و با همنشینی و همفکری دست‌اندرکاران عرصه موسیقی، زمینه رشد و تعالی این هنر صنعت بومی را بیش از پیش فراهم سازند.
نایب رییس اتحادیه صنف صوتی و تصویری، آلات موسیقی و تلفن همراه در ادامه با اشاره به حضور اتحادیه در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، آلات موسیقی، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران در نخستین نمایشگاه موسیقی، غرفه خواهد داشت و در تمام روزهای برگزاری نمایشگاه، هیأت رییسه در غرفه اتحادیه حضور دارند تا علاوه‌بر حمایت حضوری از برگزارکنندگان نمایشگاه و اعضای صنف خود که از فعالان رسته آلات موسیقی هستند، به پرسش‌های احتمالی درباره امور اتحادیه نیز پاسخ دهند.
نخستین نمایشگاه «صنعت موسیقی» کشور با مجوز اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق اصناف تهران به مدت 4 روز از تاریخ ۵ تا ۸ دی‌ماه 1402 در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1852202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =