ایسنا نوشت:

حمید استیلی با انتقاد از لیدرها و هواداران پرسپولیس گفت: چرا کاری می‌کنید که یک بچه 15 ساله هرچه دلش می‌خواهد به من بگوید؟
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی این تیم مقابل سپاهان که با تساوی بدون گل پایان یافت گفت:« ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و امروز در حالی مقابل سپاهان به میدان رفتیم که بازیکنان ملی‌پوشان‌مان را تنها دو جلسه در اختیار داشتیم و آن‌ها همین پنجشنبه تازه توانستند خود را به تیم ما برسانند.»

استیلی ادامه داد:« در کنار خستگی ملی‌پوشان ما 5 بازیکن دیگرمان را هم در اختیار نداشتیم. هاشمیان و علی‌عسگر به دلیل مصدومیت، بادامکی به علت سه اخطاره بودن و نصرتی و شیث رضایی به علت محرومیت با ما نبودند. به هر حال این‌ها داشته‌های ماست. همه آن‌ها هم با تمام وجودشان برای پرسپولیس بازی کردند. ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه سپاهان خلق کردیم اما متاسفانه توپ‌هایمان گل نشد.»

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از قضاوت علیرضا فغانی در این مسابقه گفت:« من هیچ وقت راجع به داوری صحبت نمی‌کردم اما داور امروز ما را خلع سلاح کرد. اگر هادی نوروزی اخراج نمی‌شد، مطمئنا ما می‌توانستیم با آوردن یکی دو بازیکن دیگر به زمین شانس‌های بهتری برای گلزنی داشته باشیم.»

حمید استیلی در ادامه با انتقاد از هواداران پرسپولیس گفت:« ما امروز با سپاهان بازی داشتیم و آن‌ها تیم کمی نیستند. البته هواداران سپاهان از اینکه یک امتیاز از ما گرفته بودند خیلی خوشحال بودند اما هواداران ما به جای اینکه از تیم خودشان حمایت کنند ما را تحت فشار قرار می‌دهند. واقعا نمی‌دانم چرا این کارها انجام می‌شود. البته همه شعارها از پشت نیمکت خودمان آغاز شد. من واقعا نمی‌فهمم، همه باید احترام بگذارند، بازیکنان من در رختکن بسیار ناراحتند و می‌گویند که لیدرها کار ما را سخت کرده‌اند. متاسفانه هواداران سپاهان از اصفهان به اینجا آمده‌اند و دارند به ما فحش می‌دهند. پس فرهنگ‌سازی کجای فوتبال است؟»

استیلی افزود:« حق ما در این بازی برد بود در نیمه دوم می‌توانستیم نتیجه بازی را عوض کنیم اما با توجه به تساوی دیگر تیم‌های بالای جدولی، ما خیلی از آن‌ها عقب نیستیم و در ادامه می‌توانیم به آن‌ها برسیم. البته ما از سازمان لیگ خواسته‌ایم که بازی بعدی‌مان با سایپا را یک روز عقب بیندازند و ما هم مثل استقلال چهارشنبه بازی کنیم. البته باز هم می‌گویم که داور امروز به ضرر ما سوت زد و با کارت‌هایی که به بازیکنان ما داد باعث شد که ما دو سه بازیکن‌مان را برای بازی بعد در اختیار نداشته باشیم. حتی فغانی می‌توانست محسن بنگر را به دلیل آنکه با دست توپ را گرفت از زمین بازی اخراج کند چرا که او در نیمه اول هم یک کارت زرد گرفته بود.»

خبرنگاری از استیلی پرسید امروز پرسپولیس موقعیت‌های زیادی داشت اما نتوانستید آن‌ها را به گل تبدیل کنید که سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت:« من دیگر باید چه کار کنم؟ وظیفه من تمرین دادن است. استیلی که نمی‌تواند داخل زمین برود. البته بازیکنان هم تلاش خودشان را می‌کنند اما وقتی شرایط کاملا علیه شما باشد، کار برایتان خیلی سخت می‌شود. دیگر وضعیت طوری شده که همه به من بد و بیراه می‌گویند و حتی یک هوادار 15 ساله هم به استیلی فحش می‌دهد و احترامی نگه نمی‌دارد. در بازی مس رفسنجان که ما توانستیم در دقیقه 117 گل بزنیم با وجود اینکه هواداران کمی ما را تشویق می‌کردند، اما آن‌ها تا پایان ما را حمایت کردند و مثل امروز نبود که ما را تحت فشار بگذارند. ما هواداری می‌خواهیم که تا لحظه آخر از ما حمایت کند. متاسفانه تنها عده‌ای هستند که این کارها را انجام می‌دهند و حتی ما به باشگاه‌ گفته بودیم که در سکوها دوربین بگذارد تا بفهمد که این شعارها از کجا شروع می‌شود.»

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شما هیچ برخوردی با لیدرها نداشته‌اید به همین خاطر است که آن‌ها هر کاری که می‌خواهند انجام می‌دهند گفت:« من اصلا با لیدرها هیچ رابطه‌ای ندارم. این وظیفه باشگاه است که با آن‌ها کنار بیاید. البته یک عده از لیدرها واقعا خوب هستند اما بازیکنان من می‌گویند که این لیدرها جو ورزشگاه را خراب می‌کنند. قبلا در ورزشگاه‌ها فردی به اسم "ممد بوقی" بود که همه به او اعتماد داشتند اما متاسفانه حالا بعضی لیدرها فقط دوست دارند که بازیکن مورد علاقه‌شان در زمین حضور داشته باشد. مردم که نمی‌دانند غلامرضا رضایی یا جواد کاظمیان از اردوی تیم ملی برگشته است و به خاطر همین است که من آن‌ها را تعویض می‌کنم. آن‌ها در شرایطی که 4 و نیم ساعت با ما اختلاف ساعت داشتند از اندونزی برگشتند و طبیعی است که خسته باشند. »

وی در ادامه با اشاره به شکست پرسپولیس در فصل گذشته مقابل سپاهان گفت:« سپاهان در اردوی اخیر تیم ملی تنها یک بازیکن داشت اما ما 7 ملی‌پوش داشتیم که اگرچه علی کریمی در تهران بود اما تنها یک جلسه با تیم تمرین کرد. مگر ما چقدر بازیکن داریم؟ تمام ظرفیت ما همین است. حالا ما برای نیم‌فصل هماهنگ کرده‌ایم که چند بازیکن جدید به خدمت بگیریم. البته اگر این هواداران به ما فرصت دهند که تیم را درست کنیم. ضمن اینکه این تیم همان تیم پارسال است و فقط یک علی کریمی به آن اضافه شده است. مگر پرسپولیس فصل گذشته در ورزشگاه آزادی چهار گل از سپاهان نخورد؟»

حمید استیلی درباره شرایط سختی که برای او در این مقطع از لیگ پیش آمده گفت:« این شرایط از ابتدای لیگ برای من به وجود آمد و حتی من دو بار با رویانیان صحبت کردم که از پرسپولیس بروم اما باشگاه باید درباره من تصمیم‌گیری کند. من در طول مدتی که در پرسپولیس هستم به هیچ کس بی‌احترامی نکردم، نه به هوادار، نه به لیدر و نه به خبرنگاران اما می‌خواهم بپرسم چرا کاری می‌کنید که یک بچه 15 ساله هم هرچه دلش می‌خواهد به حمید استیلی بگوید؟»
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =