وعده سردار سپاه قدس برای فروپاشی اسرائیل و آمریکا

ایرنا نوشت: سردار فلاح زاده گفت: اسراییل را در آستانه فروپاشی قرار دارد و آمریکا از افعانستان فرار کرده و در غزه و عراق و سوریه به شکست راهبردی دچار شده است با این همه شکست، رژیم صهیونیستی چاره ای جز ترورهای کور ندارد.

سردار محمدرضا فلاح‌زاده قدس روز شنبه در دوازدهمین همایش غزه؛ نماد مقاومت که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد در ابتدای سخنان خود با درود بر رزمندگان حزب الله، مقاومت عراق و مقاومت فلسطین قهرمان گفت: طوفان الاقصی تمام هیمنه اطلاعاتی و نظامی، اقتصادی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت، با وارد شدن این ضربه به رژیم صهیونیستی، نقطه امید و اتکای آمریکا در منطقه فرو پاشید.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقاومت غزه با کمک مقاومت کرانه غربی، مقاومت انصارالله و عراق، حزب الله لبنان و اتکا به خداوند نبرد را ادامه خواهد داد، عنوان کرد: این نبرد تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و دشمنان ذلیل و خوار و منفور خواهند شد.

پیام آمریکا به ایران به روایت سردار سپاه قدس/ کوثری: ایران به هیچ کشوری تجاوز نمی‌کند اما دفاع ما محکم و باصلابت است

خط و نشان قالیباف برای اسرائیل و آمریکا: دست از پا خطا کنید، با موشک قدرتنمایی می کنیم /کافی است کمی جهت زاویه موشک‌ ها را تغییر دهیم

این پهپاد ایرانی کابوس چندمنظوره دشمنان است /قدرت نمایی موشک« مجید» /ویژگی‌های منحصربه‌فرد «۱۵ خرداد» و ۹ دی را بشناسید

سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه خداوند با این پیروزی، افکار عمومی دنیا را بیدار و متوجه غزه کرد، یادآور شد: تمامی آزادیخواهان و مظلومین حامی غزه هستند و تا نابودی رژیم صهیونیستی این نبرد را ادامه خواهند داد، هرچند که رژیم صهیونیستی اعلام کند که منطقه شمالی را به تصرف درآورده‌ام.

وی گفت: رژیم صهیونیستی که در کنج نیستی و نابودی گرفتار شده است و از سر ناتوانی باید دست به ترور کور بزند و سید رضی و العاروری را به شهادت برساند.

سردار فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: مقاومت قهرمان و تلاش های حاج قاسم، رژیم صهیونیستی را در جبهه‌های گوناگون دچار فروپاشی کرد و داعش را که از سوی آمریکا سازماندهی شده بود را به نابودی کشاند و نظم قبلی جهانی را دچار فرسایش کرده و نظم جدید جهانی را دچار فروپاشی کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اسراییل را در استانه فروپاشی قرار دارد و آمریکا از افعانستان فرار کرده و در غزه و عراق و سوریه به شکست راهبردی دچار شده است با این همه شکست، رژیم صهیونیستی چاره ای جز ترورهای کور ندارد.

وی رزمندگان مقاومت در افغانستان، لبنان، یمن و فلسطین قهرمان را نسل ادامه دهنده اصحابی خواند که به یاری پیامبر شتافتند افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای می فرمایند اکنون تمامی کفر در مقابل تمامی حق صف ارایی کردند اشاره به نبردی دارد که از زمان پیامبر آغاز شده است و اکنون به اوج خود رسیده است.

وی رژیم صهیونیستی را رژیمی خواند که بر پایه نسل کشی بنا شده است و افزود: رژیم صهیونیستی از روزی که تشکیل شد در دیر یاسین، صبرا و شتیلا و حالا از نسل کشی را آغاز کرده است و در بیش از ۱۰۰ روز ۱۰۰ هزار نفررا شهید و زخمی کرده است.

وی عملیات طوفان الاقصی را یک عملیات شاخص خواند و افزود: در این عملیات مقاومت تا نزدیک پایگاه هاتسریم پیش رفت و با اصل غافلگیری در غلاف غزه شهرک نشینان را محدود کرد و پنجمین ارتش جهان را به شکست ترمیم ناپذیر کشاند.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1863082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =