معاون اول قوه قضائیه با اشاره به پرونده فساد اقتصادی اخیر گفت: در این پرونده ضعیف کشی نمی شود و پرونده با اراده جدی که وجود دارد رسیدگی خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در حاشیه همایش فصلی دادگستری استان فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به پرونده فساد اقتصادی اخیر افزود: به مردم اطمینان می دهم پرونده فساد اقتصادی با اراده جدی که وجود دارد رسیدگی و با مجرمانی که علیه آنها در دادگاه حکم صادر می شود برخورد عبرت آموز صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این پرونده ضعیف کشی نمی شود و بناست با کسانی در هر جایگاهی که در این پرونده نقش داشته اند به دست عدالت گرفتار شوند.

این در حالی است که در چند روز گذشته هجمه های بسیاری علیه دستگاه قضایی انجام شده است. تا حدی که رییس قوه قضائیه دیروز به این هجمه های پاسخ داد و گفت: "اخطار می کنم، بی جهت فضای کشور را آلوده نکنید".

 

گزیده ای از سخنان رئیسی به نقل از مهر را بخوانید

- امنیت در حال حاضر ضروری ترین موضوع در زندگی اجتماعی است و در پرتو این موضوع باید امن ترین جامعه را داشته باشیم. امروز گامهای خوبی برای تامین امنیت برداشته شده،  کشورما به برکت نظام جمهوری اسلامی امن ترین شرایط را نسبت به سالهای گذشته دارد و با اقدامات خوبی که صورت گرفته در بخشهایی مرزی نیز مشکلی وجود ندارد.

-  طی مدت اخیر با اقداماتی که انجام شده و با پیگیریهای رئیس دادگستری و نیروهای انتظامی و اطلاعاتی استان فارس گامهای خوبی در راستای برخورد با اخلالگران برداشته شده است.

- امروز امنیت در تمام کشور به خصوص فارس دارای اولویت است،  اگر امنیت وجود داشته باشد شاهد رونق اقتصادی و توسعه خواهیم بود و در دستگاه قضایی نیز اراده جدی برای برخورد با اخلالگران گواه بر این ادعاست و به هیچ عنوان کوتاه آمدن با اخلالگران در دستگاه قضایی وجود ندارد و با پیگیریهای صورت گرفته امیدواریم بتوانیم امنیت مطلوبی را در استان و کشور به وجود اوریم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    0 0
    بسمه تعالي حقيرجانبازازجناب اقاي ريسي خواهش مي كنم ودست ايشان رامي بوسم كمي هم به قضاوتهاي دادگاه گچساران توجهي داشته باشدكه مردم اينجا نه زبان گوياونه دست رسا به شمامسولين محترم ندارندلذا انتظار داريم كنترل بيشتري داشته بلشيد