آلمان و فرانسه دو سلاح مخوف در دست ساخت دارند!/ فیلم

کمپانی آلمانی راین متال و شرکت فرانسوی Elistair توافقنامه‌ای را برای توسعه مشترک یک مجموعه نظارت و شناسایی بدون سرنشین منعقد کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این مجموعه شامل یک خودرو بدون سرنشین که توسط Rheinmetall Mission Master UGV ساخته شده و پهپاد Khronos شرکت Elistair می باشد.

با توجه به گزارش منتشر شده در کانال خبری پارتیزان، پهپاد Khronos یک کوادکوپتر متصل به یک جعبه است که به طور همزمان به عنوان ایستگاه کنترل و منبع انرژی برای پهپاد عمل می کند. مدت زمان پرواز پهپاد در هوا، در حالت هاورینگ ، حداکثر ۲۴ ساعت است و می تواند تا شعاع ۱۰ کیلومتر را در روز با دوربین پیشرفته رپتور با زوم ۸۰ برابر در ارتفاع ۶۰ متری پوشش دهد در حالی که نشست و برخاست پهپاد به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

آلمان و فرانسه دو سلاح مخوف در دست ساخت دارند!/ فیلم

پهپاد با استفاده از سیستم ناوبری GPS/GNSS هدایت می شود و مجهز به نرم افزار T-Planner ۲ می باشد که می تواند ردیابی اتوماتیک اهداف متحرک( ActiveTrack Mode )، همراه با حالت ( follow-me ) و طبقه بندی اهداف را پوشش دهد. هدف سازندگان ، یافتن راه حل جایگزین برای خودروهای شناسایی مجهز به سیستم های الکترواپتیکی است که بر روی دکل های جمع شونده قرار دارند.

۲۲۷۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =