افتتاح دستگاه‌ نوروفیدبک و تحریک الکتریکی مغز و رونمایی از موشن‌گرافی خط ملی نماد ۱۵۷۰ در مرکز مشاوره و خدمات‌رسانی سمنان

آیین رونمایی از موشن‌گرافی خط ملی نماد ۱۵۷۰ و افتتاح دستگاه‌ نوروفیدبک و تحریک الکتریکی مغز با حضور سیدجمال وزیری مدیرکل، علی‌اکیر عرب‌خراسانی معاون پرورشی و فرهنگی و جمعی از کارکنان در مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی تخصصی و پژوهشی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، وزیری با اشاره به اهمیت خط ملی نماد اظهار داشت: در زمینه اطلاع‌رسانی، تبلیغات گسترده و همه‌جانبه خط ملی نماد و آشنایی آحاد مردم با شماره اورژانس اجتماعی دانش‌آموزی ۱۵۷۰ اقداماتی، انجام و همکاری با صداوسیما برای پخش موشن‌گرافی در اولویت کار قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت خدمات مرکز راهنمایی و مشاوره افزود: به دلیل تغییر سبک زندگی مردم باید نسبت به گسترش خدمات مشاوره اقداماتی انجام شود.

وزیری در پایان سخنانش با تاکید بر تقویت علمی درمانگران در حوزه‌های تخصصی راهنمایی و مشاوره، تصریح کرد: در ارائه خدمات مشاوره باید پیش‌بینی را مقدم بر پیشگیری و درمان دانست و غربالگری روانشناختی مدارس پیش‌دبستانی را در اولویت کار قرار داد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش سمنان نیز ضمن معرفی و بیان اهمیت خط‌ ملی نماد، یادآور شد: توانمندسازی کارشناسان پاسخگو ۱۵۷۰ از امور الزامی مرکز مشاوره بوده و هم‌کاری با دستگاه‌های برون‌سازمانی برای پیگیری موارد فوریتی از فعالیت‌های این مرکز است‌.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =