اعلام موضع رسمی جبهه اصلاحات خراسان شمالی در انتخابات ۱۴۰۲

جبهه اصلاحات خراسان شمالی اعلام کرد که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دور ششم خبرگان رهبری فاقد لیست و صادقانه در کنار مردم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی جبهه اصلاحات خراسان شمالی، طی اطلاعیه ای اعلام کرد که متناظر و هماهنگ با جبهه اصلاحات کشور است.

در این اطلاعیه آمده است:

همزمان با روزهایی که یادآور تحقق خواست و اراده بخش بزرگی از ملت ایران برای تغییر حکومت سلطنتی و تشکیل حکومتی از نوع جمهوری بر مبنای رأی و اراده ملت و نیز اسلامی که ضامن کرامت بشر می باشد، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در ایران عزیز در حال برگزاریست.

ضرورت و اهمیت قانون و قانونگذاری بر قوام و دوام جامعه که باید تأمین کننده خیر عمومی با احترام به اصل برابری سیاسی و قاعده رای اکثریت باشد بر وجدان های بیدار پوشیده نیست ولکن در حال حاضر وجود قوانین و نهادهای موازی حق طبیعی و مسلم انتخاب نماینده، نمایندگی و قانونگذاری را ازبخش بزرگی ازجامعه ایرانی سلب و ساقط نموده است

لذا جبهه اصلاحات استان خراسان شمالی متشکل از برخی احزاب با رویکرد اصلاح طلبی متناظر و هماهنگ با جبهه اصلاحات کشور اعلام می دارد، در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دور ششم خبرگان رهبری فاقد لیست بوده و لکن همچنان در کنار مردم صادقانه و امیدوارانه جهت پاسداری و تحقق حقوق مسلم شهروندی پای بر زمین گسترده خداوند خواهد فشرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871967

برچسب‌ها