نادر قاضی‌پور: رد صلاحیت‌شدم اما در انتخابات شرکت می‌کنم

نماینده ادوار مجلس گفت: مشارکت در انتخابات به‌معنای رأی امنیت، تمامیت ارضی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است و هیچ‌کس نباید این فرصت را از دست بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نادر قاضی‌پور نماینده سابق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی که توسط شورای نگهبان صلاحیت وی برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی رد شده است، گفت که مشارکت گسترده و باشکوه مردم در انتخابات آتی یک ضرورت غیرقابل‌انکار است که باید برای همه دلسوزان کشور قابل اهتمام باشد.

وی در گفتگو با تسنیم، با بیان اینکه مردم حق دارند نسبت به برخی تبعیض‌ها و مشکلات جاری معترض باشند اما این اعتراض ارتباطی به عدم مشارکت در انتخابات ندارد، گفت: هرکس ایران اسلامی عزیز را دوست دارد، باید در انتخابات شرکت کند و من از همه کسانی که به بنده لطف دارند، مخصوصاً آذری‌زبان‌های عزیز می‌خواهم که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و ملی با مشارکت گسترده در انتخابات آتی مجلس، توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کنند.

قاضی‌پور، مشارکت در انتخابات را به‌مثابه دفاع از امنیت ملی و تمامیت ارضی کشور دانست و گفت: مشارکت در انتخابات به‌معنای رأی امنیت، تمامیت ارضی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است و هیچ‌کس نباید این فرصت را از دست بدهد. من به مردم ارومیه و طرفداران خودم گفته‌ام که حتماً در انتخابات شرکت کنند و حتی اگر گزینه موردنظرشان در حوزه انتخابیه ارومیه وجود ندارد برای رأی دادن به شهرهای اطراف بروند.

قاضی‌پور، با اشاره به تأثیر مشارکت گسترده مردم در انتخابات بر امنیت و ثبات بیشتر کشور، گفت: با مشارکت گسترده مردم در انتخابات، توطئه‌های دشمن علیه امنیت و ثبات کشور شکست می‌خورد و دشمن از اینکه بخواهد اقدامی علیه امنیت و پایداری کشور کند، ناامید می‌شود؛ بنده با اینکه خودم در انتخابات رد صلاحیت شده‌ام در انتخابات شرکت می‌کنم تا به دشمن بگویم که "اینجا همه ما تحت فرمان رهبر عزیز انقلاب اسلامی هستیم و اجازه سوءاستفاده به هیچ‌کس را نمی‌دهیم و اگر هم گلایه‌ای داشته باشیم این گلایه‌ها را خانوادگی می‌دانیم".

نماینده سابق مردم ارومیه، با بیان اینکه، مجلس در رأس امور است و مجلس قوی می‌تواند ایران قدرتمند و باعزت را در پی داشته باشد، گفت: مجلس کارآمد و انقلابی پشتوانه بزرگی برای کشور است و می‌تواند زمینه‌ساز رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872529

برچسب‌ها