۰ نفر
۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳

دبیرکل جبهه پایداری، عواقب و آثار انحراف را این دانست که مورد لعنت الهی قرار می​گیرد، کارش منجر به خیانت می​شود و به خسران دنیا و آخرت می​رسد.

به گزارش خبرآنلاين، حجت​الاسلام مرتضي آقاتهراني نماينده تهران در نطق امروز خود با تسليت ايام عزاداري امام حسين، توصيه​هايي براي فعاليت سياسي نمايندگان ارائه داد و گفت: در قرآن امده که برخي در حرف، از خدا تبعيت مي​کنند. اما ريشه اين «حرف» ممکن است انحراف باشد. تاريخچه "انحراف کاري" هم از زمان حق است که در برابر باطل شکل مي گيرد. خدا از زمان خلق آدم، حق را قائل شد.
گزيده سخنان وي از اين قرار است:
·         بستر اشتباه کاري ما چند چيز است: يکي فتنه​هايي که بوجود مي آيد. وقتي هوا کدر مي​شود، تشخيص حق و باطل سخت است. يکي ديگر از اين اشتباه کاري​ها، ناداني ما و ديگري اين است که برخي از دين خوششان نمي​آيد. برخي هم به جاي آنکه به دنبال حق باشند، دنبال شخصيت​ها هستند تا چشمشان را پر کند.
·         ريشه​هاي اين کار هم دم بيني و احساسي کاري است. فرار از مسئوليت هم از اين ريشه​هاست. ما مسئول ايستادگي و پايداري بر اصولگرايي هستيم. متاسفانه برخي هم به سکولاريسم ديني مبتلا شده​اند.
·         زايش انحرافات سياسي از غرب است که برخي کورکورانه از آن دفاع مي​کنند. شعار برخي غرب زده ها هم اين است که قالب دين را حفظ کنيم و محتوايش را عوض کنيم. مبادا در اين دام بيفتيم. اسلام ستيزي و ايران گرايي و امتياز دهي به بيگانگان از جلوه هاي اين انحراف است.
·         عهد شکني از اولين انحرافات فرهنگي است. غرب زدگي و فحشا از ديگر انواع اين انحرافات است. ميزان تشخيص آن هم حق گرايي است. بايد حق را دنبال کنيم.
·         عواقب و آثار انحراف اين است که مورد لعنت الهي قرار مي​گيرد و کارش منجر به خيانت مي​شود و به خسران دنيا و آخرت مي​رسد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =