نتانیاهو از ترس درز اطلاعات جلسه را کنسل کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بحث و بررسی سیاست این رژیم درباره لبنان در نشست کابینه به دلیل نگرانی‌اش درباره درز اطلاعات مخالف است.

به گزارش خبرآنلاین، رسانه‌های عبری گزارش دادند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی نشست روز پنجشنبه کابینه با بررسی و بحث درباره سیاست این رژیم در لبنان مخالفت کرد.

وبگاه واللا گزارش داد دلیل مخالفت نتانیاهو این است که وی نگران درز اطلاعات به بیرون از کابینه است.

به گزارش ایسنا، طی جلسه کابینه تعدادی از وزرا پرونده لبنان و سوالاتی درباره پاسخ ارتش رژیم صهیونیستی به حملات حزب الله لبنان را مطرح کردند.

الی کوهن، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفت: باید با جدیت بیشتری به حزب‌الله پاسخ بدهیم.

نتانیاهو به وی گفت: تا زمانی که جنگی در شمال وجود ندارد پرونده لبنان تنها در کابینه جنگ مطرح می‌شود چرا که در اینجا همه چیز به بیرون درز می‌کند.

طی نشست روز پنجشنبه بنی گانتس و گادی آیزنکوت، ۲ عضو کابینه جنگ تهدید کردند در صورتی که نتانیاهو به اتخاذ اقدامات مهم بدون مشورت با آنها ادامه دهد، کابینه جنگ را منحل می‌کنند.

پرونده شهرک نشینان شمال اراضی اشغالی موجب اختلافاتی میان شهرک نشینان و مسؤولان رژیم صهیونیستی شده است. شهرک نشینان از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند راهکاری برای بازگشت ساکنان به منازلشان در شهرک‌های مرزی ایجاد کنند چرا که وضعیت امنیتی در آنجا غیر قابل قبول است.

از زمان عملیات طوفان الاقصی توسط حماس علیه رژیم صهیونیستی و آغاز جنگ این رژیم در غزه، مرزهای لبنان و اراضی اشغالی صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش این رژیم است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد که تا زمان پایان تجاوز به غزه حملات خود را به مقرهای رژیم صهیونیستی در مرزها متوقف نمی‌کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1874291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =