تاسیس اندیشکده توسعه آذربایجان/ باید خود را به طراز تاریخی تبریز برسانیم

استاندار آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای تاسیس اندیشکده توسعه آذربایجان با حضور نخبگان و فرهیختگان استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مالک رحمتی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این مرکز وظیفه خواهد داشت با خرد جمعی و ارزیابی شرایط نسبت به اولویت بندی امور و تدوین نقشه راه مسئولان اجرایی را یاری نماید.

رحمتی با اشاره به تشکیل جلسه ای ویژه با استانداران اسبق آذربایجان شرقی طی سالیان گذشته تصریح کرد: در دیدار با استانداران سابق ضمن استفاده از تجربیات آنان این طئوال را مطرح کرده ایم که اگر برگردند چه اموری را در اولویت قرار می دهند و چه کارهایی را اجرا نمی کنند.

وی با بیان اینکه لازم است از تجربیات گذشتگان در راه توسعه استان استفاده کنیم تصریح کرد: زمان برای خدمت کم نیست ولی برای تحول، رفع مشکلات و توسعه متوازن استان فرصت زیادی نداریم.

به گفته وی، باید خود را به طراز تاریخی تبریز و آذربایجان برسانیم.

رحمتی با بیان اینکه شرایط امروز فرصت آزمون و خطا نمی دهد تاکید کرد: برای ایجاد تحول به مدیران میدانی و عملیاتی نیازمندیم و کارآمدی افراد ملاک تغییر مدیران خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مومن و متدین بودن برای سپردن مسئولیت شرط کافی نیست گفت: اگر مدیران کارآمد و شفاف نباشند، تغییر خواهد یافت.

رحمتی همچنین به مدیران اجرای نسبت به ارتباط مستقیم با تهران هشدار داد و گفت: مدیران اجرایی باید خود را با استاندار هماهنگ کنند و اینکه بخواهند با مرکز ارتباط مستقیم باشند مفهومش این است که استاندار به عنوان نماینده عالی دولت محلی از اعراب ندارد.

وی از ارزیابی رسانه ای مدیران خبر داد و تاکید کرد: همه مسئولان استانی باید حداقل هر فصل یک نشست خبری داشته باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =