بازار خودرو ترمز برید/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، دنا، رانا و تارا + جدول

قیمت خودرو در بازار طی ۲۴ ساعت گذشته یک تا ۵ میلیون تومان گران شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی روند بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از آن است که پراید ۱۵۱ در بازار در حدود یک میلیون تومان گران شده و ۳۱۹ میلیون تومان به فروش رفته است. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی، در حدود ۶۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

اما قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۸۷۰ میلیون تومان به فروش رفته است. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ افزایش ۵ میلیون تومانی را تجربه کرده و ۶۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۷۲۵ میلیون تومان به فروش رفته است.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان گران شده و ۷۷۵ میلیون تومان قیمت داشت. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۵ میلیون تومان گران شده و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرد و در حدود ۷۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است. در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ در بازار ۲ میلیون تومان گران شده و به ۳۸۰ میلیون تومان رسیده است. تیبا هاچ‌بک EX هم با افزایش ۲ میلیون تومانی، به قیمت ۳۸۵ میلیون تومان به فروش رفته است.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۹۹۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان رسیده است.

اما راناپلاس با افزایش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۶۰۰ میلیون تومان به فروش رفته است. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۲ میلیون تومانی به قیمت ۴۰۷ میلیون تومان رسیده است. ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۲ میلیون تومانی، به قیمت ۴۷۷ میلیون تومان به فروش رفته است.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر، ۶۶۵ میلیون تومان قیمت خورده است. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ نیز بدون تغییر، به قیمت ۸۱۵ میلیون تومان به فروش رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کوییک R پلاس اتوماتیک هم با افزایش ۳ میلیون تومانی به قیمت ۴۹۵ میلیون تومان به فروش رفت.

بازار خودرو ترمز برید/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، دنا، رانا و تارا + جدول

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =