پیام مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح به فرمانده کل ارتش ایران

مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش با صدور پیامی، دریافت نشان فتح را به امیر سرلشکر موسوی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایسنا روایت کرده، سرتیپ ستاد امیر حاتمی با صدور پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی. فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران. مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا .سلام علیکم . افتخار دریافت «نشان فتح» از دستان با کفایت رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، موهبتی است گران سنگ که نشان از عمق رضایت معظم له از آن فرماندهی مومن و سرافراز در اجرای ماموریت‌های خطیر نظامی دارد.

ارتش بیش از هر زمان دیگری مصمم، آماده فداکاری و جانفشانی است

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشت سر گذاشتن دوران‌ پرفراز و نشیب جنگ تحمیلی و دفاع مقتدرانه از کشور آماده، قدرتمند و بابصیرت انقلابی بی نظیر، همچون خورشیدی پر فروغ، به عنوان بازوان پرتوان ملت و ولایت در عصر غیبت کبری، بر عهد مقدس خود بر «حفظ و حراست از استقلال، حدود و ثغور و نظام مقدس جمهوری اسلامی» بیش از هر زمان دیگری مصمم، آماده فداکاری و جانفشانی است.

رجاء واثق دارم ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران، با درایت، هوشمندی و هم‌افزایی ارزشمند و والا در بین نیروهای مسلح از منظر قدرت و آمادگی دفاعی برای پاسخگویی به هرگونه تهدید، در بهترین شرایط تاریخی قرار داشته و آماده اجرای ماموریت‌های خطیر محوله در هر سطحی می‌باشد.

از درگاه خداوند متعال، توفیقات روز افزون جنابعالی، فرماندهان و مسئولان متعهد و آحاد رزمندگان ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات خاصه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تا طلیعه ظهور منجی عالم بشریت و استقرار آن دولت کریمه خواستارم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1883382

برچسب‌ها