نهال گردو خوشه‌ای  ژنوتیپ پالیز ۱۵ تن گردو تولید می‌کند

شاید خیلی از شما باغداران بدانید که برخی از درختان گردو بر حسب ویژگی و کیفیتی که به همراه دارند از باردهی بالا و بسیار مرغوبی برخوردار هستند و می‌توانند در طول سال تناژ باردهی بالایی را در هر هکتار به ارمغان آورد.

ما در این مقاله سعی داریم شما را با نکاتی مهم از خرید نهال گردو خوشه‌ای آشنا کنیم تا بتوانید بهترین فعالیت باغداری را داشته باشید. باید به این نکته اشاره داشته باشیم که این درختان گردو خوشه‌ای، خود به تنهایی در دسته مختلفی قرار دارند و هر یک از ویژگی باردهی متنوعی برخوردار هستند که شما باغداران می توانید با بررسی چندین نکته، این درختان با کیفیت را طبق شرایط جغرافیایی مناطق خود به کاشت برسانید. از این رو برای دریافت این اطلاعات مهم بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید نهال گردو خوشه ای ژنوتیپ

همانطور که در قسمت بالا و ابتدای این مقاله به آن اشاره کردیم، باید بدانید که نهال گردو خوشه ای ژنوتیپ از دسته درختان تجاری است و شما باغداران می‌توانید به راحتی با مراجعه به نهالستان‌های فروش نهال که به صورت آنلاین یا حضوری در حال فعالیت هستند، این درختان را با کیفیت تضمین شده برای باغات خود تهیه کنید.

از طرفی باید گفته شود که باردهی در این درختان به دلیل این که به صورت خوشه‌ای است و این امر باعث شده تا میزان باردهی این درختان چندین برابر دیگر درختان گردو باشد و باغداران با کاشت و پرورش آنها در باغات خودشان، بهترین درآمد اقتصادی را به دست خواهند آورد. این درختان در دسته نژاد سردسیری بوده و در این مناطق از کیفیت بسیار بیشتری در کشور برخوردار هستند، باردهی این درختان در هر هکتار ۱۲ الی ۱۵ تن است.

مقایسه نهال گردو خوشه‌ ای با نهال‌های قدیمی

اگر شما هم به دنبال شناخت بهتر و مقایسه نهال گردو خوشه ای با نهال‌های قدیمی هستید تا بدانید این درختان برای چه مناطقی از ایران مناسب هستند و می‌توانند باردهی بالایی را برای شما داشته باشند یا خیر، بهتر است به این نکات مهم توجه داشته باشید:

  • درختان گردو خوشه‌ای مناسب برای مناطق سردسیری هستند اما نهال گردوی قدیمی مناسب برای اقلیم معتدل از کشور است، چون نهال‌های قدیمی زودگل هستند و در مناطق سردسیری، در سرمای بهاره شکوفه‌های گردو می‌ریزد.
  • نهال گردو خوشه‌ای نسبت به نهال‌های قدیمی از باردهی بسیار بالاتری برخوردار است.
  • نهال گردو خوشه‌ای به دلیل نوع نژادی که دارا است از بهترین کیفیت و مقاومت در برابر سرما و فضای کوهستانی برخوردار می‌باشد

با توجه به مقایسه‌ای که در خصو درختان گردو داشتیم، می‌توانید به راحتی بر حسب موقعیت اقلیمی که فضای شهر شما دارا است، این درختان را باکیفیت بالا برای خود تهیه کنید و به راحتی بهترین فعالیت باغداری را در شهر خود به انجام برسانید. افرادی که دارای هکتارهای وسیعی از این درختان گردو هستند، می‌توانند سود و درآمد اقتصادی بالایی را در این زمینه برای خود به دست آوردند.

نهال گردو خوشه‌ای  ژنوتیپ پالیز ۱۵ تن گردو تولید می‌کند

3 مشخصه ویژه از نهال گردو خوشه‌ای ژنوتیپ پالیز

اگر برای شما هم جالب است که بدانید نهال گردو خوشه ای از چه مشخصه مهمی نسب به دیگر درختان برخوردار است، این مشخصات منحصر به فرد عبارت هستند از:

  • این درختان گردو خوشه‌ای از کاشت پایه بذری برخوردار هستند و از قدیمی‌ترین درختان گردوی کشت شده هستند.
  • درختان گردو خوشه‌ای بعد از مدت یک سال از کاشت خود، شروع به باردهی می‌کنند.
  • تحمل این درختان گردو تا دمای بیست و پنج الی 40 درجه سانتی گراد است.

البته باید بدانید که هر یک از این نژادهای گوناگون درختان گردو از وضعیت مخصوص به خود برخوردار هستند و شما باغداران می‌توانید به راحتی و با شناخت جزیئات این درختان، بهترین نتیجه را از کاشت آنها داشته باشید و آنها را با کیفیت بالا به کاشت برسانید. با راهنمایی گرفتن از بسیاری از نهالستان‎های فروش نهال گردو ،می‌توانید در این زمینه فعالیتی بسیار عالی داشته باشید.

نهال گردو خوشه‌ ای چندلر برای چه مناطقی از ایران مناسب است؟

باید به این نکته و موضوع مهم در این مقاله اشاره داشته باشیم که این درختان یعنی نهال گردو خوشه ای چندلر، به دلیل این که از دو نهال پیوندی تشکیل شده، بهترین باردهی را برای شما باغداران به همراه دارد. حال باید بدانید که این درختان برای چه مناطقی از ایران مناسب هستند و می‌توانند تا چه میزان باردهی را برای شما علاقه مندان به کاشت این درختان تجاری همراه داشته باشند که در ادمه به آن می‌پردازیم.

این درختان به دلیل آن که نژاد سردسیری داشته و در دسته پیوندی نیز قرار دارند، برای مناطقی که از وضعیت کوهستانی و سردی برخوردار هستند، مناسب اند. اگر در این موضوع کوتاهی کنید و آنها را در اقلیم گرمسیری به کاشت برسانید، ممکن است با عدم باردهی این درختان در طول سال مواجه شوید و از خسارات مالی زیادی برخوردار شوید.

فروش نهال گردو خوشه ای

باید به این نکته مهم اشاره داشته باشیم که امروزه بسیاری از نهالستان‌های فروش نهال گردو خوشه ای به دلیل این که میزان باردهی این درختان بالا بوده است و از مقاومت بالایی در برابر سرما برخوردار هستند، این نهال ها را با تعداد بیشتری در مراکز باغی خود به کاشت می‌رساننند تا نیاز بسیاری از باغداران را در شهر خود به خوبی تامین کنند و از این راه بتوانند به وضعیت اقتصادی شهر خود کمک زیادی کنند.

از طرفی اگر چه میزان باردهی بالای این درختان، برای بسیاری از باغداران سود تجاری بالایی در بر خواهد داشت. باید به این نکته مهم هم اشاره داشته باشیم که برخی از باغدارانی که از باغات وسیعی برخوردار هستند، با کاشت تعداد بالایی از این درختان، فروش نهال گردو خوشه‌ای را نیز به انجام برسانند و از این طریق، درآمد بالایی را برای خود به ارمغان آورند.

نهال گردو خوشه‌ای  ژنوتیپ پالیز ۱۵ تن گردو تولید می‌کند

کلام آخر

به عنوان سخن پایانی در این مقاله باید بدانید که نهالستان‌ ارومیه، دارای تجربه ای بیش از نیم قرن است. این نهالستان می‌تواند به شما در زمینه خرید نهال گردو و کاشت آنها کمک زیادی کند و باعث کسب درآمد مناسب از این طریق شود. شماره تماس این مجموعه در قسمت انتهایی این مقاله درج شده است و شما می‌توانید به راحتی با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

وب سایت: bartarnahal.ir

تماس با پالیز نهال:

09144501003

09144501007

09144501008

09144501009

کد خبر 1887362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =