نماینده بندرانزلی می گوید: جریان فتنه و انحراف جهت به دنبال تخریب چهره‌ نامزدهای جریان اصولگرا در انتخابات مجلس هستند.

به گزارش خبرآنلاین، حسن خسته‌بند نماینده بندر انزلی در نطق میان دستور خود با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس نهم در 12 اسفندماه، افزود: قطعا دشمن با هدف تخریب چهره خادمان مردم و نظام دست به هر اقدامی خواهد زد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه رئیس دستگاه قضایی با دادن مسوولیت پیگیری فساد مالی بزرگی بانکی به محسنی اژه‌ای اجازه هیچ گونه بهره‌برداری سیاسی از آن را به هیچ فرد و گروهی نداد، افزود:بیان تهمت‌ها و توهین‌های افراد منتسب به جریان فتنه و افراد علیه محسنی اژه‌ای نشانه نگرانی آنها از پیگیری صحیح پرونده فساد بزرگ بانکی است.
خسته‌بند تصریح کرد:افراد منتسب به جریان فتنه و انحراف تخریب چهره نامزدهای اصولگرا را در شهرستان‌ها دنبال می‌کنند از این رو انتظار می‌رود دستگاه قضا در این باره اقدامات شفاف‌ساز لازم را انجام دهد تا مانع از کاهش مشارکت عمومی در انتخابات به علت اشاعه تهمت‌ها و بدگویی‌ها علیه نامزدهای اصولگرا شوند.
وی خواستارآرامش در رسیدگی به پرونده  سؤ استفاده مالی اخیر شد و از دستگاه قضایی خواست  مانع بهره‌برداری سیاسی از این پرونده شود.
 همچنین حجت الاسلام مصطفی ذوالقدر نماینده بندر عباس و عضو فراکسیون اقلیت مجلس در نطق خود  با اشاره به سفر رئیس جمهور به  استان هرمزگان خطاب به رئیس جمهور گفت: ابتدا برنامه ها و مصوبات سفر های قبلی را  که اغلب انجام نشده، به سرانجام برسانید و بعد وعده چیزی هایی را بدهید و در مردم را در انتظار بگذارید.
ذوالقدر  همچنین به ورود محصولات کشاورزی به کشور  اشاره و  تصریح کرد: این اقدام ضربه به کشاورزان است و اینکه وزیر کشاورزی می گوید من از این موضوع خبر ندارم،خود مصیبت دیگری است.
/17212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =