۱ نفر
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
ربیعی استعفای کتبی خود را تقدیم کرد!

محمد ربیعی، سرمربی ذوب‌آهن، پس از استعفای شفاهی در نشست مطبوعاتی، امروز استعفای کتبی خود را نیز به هیئت مدیره ذوب‌آهن تسلیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال ذوب‌آهن روز گذشته با دو گل مغلوب شمس آذر شد تا محمد ربیعی در نشست مطبوعاتی پس از این مسابقه به دلیل آنچه پایان روند منفی سبزپوشان لیگ خواند، از سمت خود استعفا بدهد. او در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد این کار را برای بهبود وضعیت تیم و تغییر جو و احتمالا تغییرات مثبت آتی و در احترام به هواداران ذوب‌آهن انجام خواهد داد.

بنابر روایت ورزش سه، پس از این مصاحبه، بازیکنان و مدیریت ذوب‌آهن به حمایت از ربیعی پرداخته و از او خواستند که در این باشگاه به کار خود ادامه بدهد، اما ظاهرا ربیعی برای جدایی کاملا جدی است و تصمیم نهایی خود را گرفته است.

او که‌ همچنان با تیمش در صدر جدول بازی‌های خارج از خانه لیگ است، در دور برگشت با اتفاقاتی که در دوره مربیگری‌اش عجیب و غریب بوده، دچار چالشی شده که آنچنان تجربه‌اش را ندارد و تحمل این فضا و باخت‌های متوالی برایش بسیار دشوار است.

از این رو او دوباره امروز استعفای کتبی خود را به هیئت مدیره تسلیم کرده و در انتظار تصمیم‌گیری ذوبی‌ها برای جدایی خود از این باشگاه قدیمی اصفهانی است.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در حال حاضر در رده نهم جدول قرار دارد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1892456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =