نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود

نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» به کارگردانی پویا شش‌پری در قالب طرح حمایت از نمایش‌گران جوان و نمایش‌گران کانون در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون اجرا می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش که برگرفته از کتاب «یک موجود خیلی عجیب» نوشته روندا آرمیتج از انتشارات کانون است، هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ ماه‌های فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» آمده است: صبح یک روز شاد در جنگل، میمون کوچولو سبدی را پیدا می‌کند اما موجود داخل سبد برای او غریبه ‌است و حالا میمون کوچولو برای پیدا کردن صاحب سبد تلاش می‌کند و در این مسیر با شخصیت‌های مختلفی چون جوجه کلاغ‌ها، زی‌زی زرافه، قورباغه‌ها، فی‌فیل خان، روبی روباهه، روبرو می‌شود و با مشکلات مختلفی دسته و پنجه نرم می‌کند اما در آخر شیر خان می‌گوید...

عروسک‌گردانان و صداپیشگان این نمایش احمد خیرآبادی، سمیه بیگی، پریا علیمحمدی، المیرا پارسا، نسا جبین‌پور، حامد رحمن‌پور، محمدیوسف فخریوسفی و پویا شش‌پری هستند.

سایر عوامل نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» عبارتند از: مشاور کارگردان: حسن دادشکر، نویسنده: المیرا پارسا، دستیار کارگردان: فاطمه‌سادات حسینی، برنامه‌ریز: یکتا مقدس‌فر، طراح عروسک: علیرضا حسین‌پور، آهنگ‌ساز: محمد فرشته‌نژاد، طراح صحنه: پریا علیمحمدی و علیرضا حسین‌پور، شاعر: آزاده فرهنگیان، طراح نور: محمدرضا شاملوفرد، طراح لباس: سمیرا شش‌پری و طراح پوستر: نازنین یزدانی.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹، ۰۹۱۹۱۳۰۸۵۷ تماس بگیرند.

همچنین شماره تلفن ۰۹۱۹۷۳۷۳۱۸۸ برای هماهنگی مدارس و مراکز آموزشی برای دیدن این نمایش در نظر گرفته شده است.

نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1894488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =