پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان چهارمحال وبختیاری از پاسخ‌گویی به ۸۷هزار و ۳۲۴ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در استان چهارمحال وبختیاری در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، لاله اشرفی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان چهارمحال‌وبختیاری از پاسخ‌گویی به ۸۷ هزار ۳۲۴ تماس به سامانه تلفنی ۱۴۱ در استان چهارمحال‌وبختیاری در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: از مجموع ۸۷ هزار و ۳۲۴ تماس برقرار شده با تلفن گویای ۱۴۱ استانی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۸۷ هزار و ۳۲۴ تماس توسط کارشناسان پاسخگویی مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری پاسخ داده شده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش ۴۱/۸ درصدی تماس‌ها را شاهد بودیم.

وی افزود: با اشاره به تحلیل و جمع‌بندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جاده‌ای توسط این اداره کل در سال ۱۴۰۲ گفت: مشکلات راه‌ها با بیشترین سهم از تماس‌های سامانه ۱۴۱ را در بر می‌گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل‌ونقل باری، مسافری، ایمنی و حریم راه موضوع تماس‌ها بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد: ۱۰۰۸ شکایت ثبت شده مربوط به حوزه حمل‌ونقل بار و مسافر بوده که تمامی این تعداد در کمیسیون‌های مربوطه بررسی و پاسخ داده شده است.

وی در خصوص موضوع بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه مسافر و کالا گفت: عدم پرداخت کرایه، نرخ نامتعارف کمیسیون جهت حمل بار و عدم تخلیه بار در حوزه حمل‌ونقل کالا بوده و تاخیر بیش از اندازه در آغاز سفر، نقص فنی خودرو، فروش بلیت و کمبود اتوبوس در حوزه حمل‌ونقل مسافر بیشترین تعدد شکایت ثبت شده را شامل می‌شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =