۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
جوابیه شهرداری منطقه ۳ درباره یک ویدئو

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با مضمون «اقدام عجیب شهرداری منطقه ۳  مقابل داروخانه بیماران خاص» روابط عمومی این منطقه جوابیه ای در این خصوص به جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین،‌در این جوابیه آمده است: ملک مذکور متعلق به دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری است و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی فعالیت مینماید که اخیراً بدون اخذ مجوزهای قانونی لازم از شهرداری و به صورت غیر اصولی و کاملا نا ایمن اقدام به ساخت ۵۲۷ متر فضای آموزشی و رستوران و کلاس درس و ۲۶ متر مربع اتاق نگهبانی در محوطه حیاط دانشکده نموده است.

شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۳ پس از رویت تخلف ساختمانی سه بار کتباً برای ملک مذکور اخطاریه توقف ساخت وساز ارسال مینماید که در تاریخ‌های ۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ و ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ این اخطاریه‌ها صادر و تحویل مسئولین دانشکده می‌شود.

در نهایت امروز ظهر در حالی که دست اندرکاران دانشکده قصد داشتند با خودروی حمل دارو مصالح ساختمانی را وارد محوطه دانشکده نمایند با ممانعت عوامل ناحیه ۲ منطقه ۳ مواجه می‌شوند و فیلمی در فضای مجازی منتشر میشود که فقط بخشی از مستحدثات و ساخت و ساز و صرفاً کیوسک نگهبانی ۲۶ متری را در فیلم نشان می‌دهد.

و اما اصل ماجرا چیست؟


ساخت و ساز با کاربری آموزشی و رستوران به وسعت ۵۲۷ متر مربع که برای دانشجویان جدیدالورود ساخته شده و در فیلم هیچ اشاره ای به آن نشده و هدف آن تشویش اذهان عمومی و جریحه دار کردن احساسات جامعه است.

شهرداری منطقه ۳ جهت جلوگیری از تضیع و همچنین احقاق حقوق شهروندان موضوع را به صورت جد از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

تصاویر مربوط به بنای اصلی در حال ساخت در ذیل این جوابیه و جهت تنویر افکار عمومی منتشر می‌گردد.

لازم به توضیح است ورود و خروج دارو از درب داروخانه در خیابان ولیعصر (ع) صورت می‌پذیرد و درب نشان داده شده در فیلم درب دوم و فرعی داروخانه می‌باشد.

در پایان یادآور میگردد کلیه مودیان اعم از حقیقی و حقوقی جهت ساز و ساخت و تخریب و نوسازی میبایست ضمن اخذ مجوز و پروانه ساخت تحت نظر مهندس ناظر مورد تایید و با نظارت شهرداری و رعایت اصول ایمنی و آتش نشانی اقدام به عملیات ساختمانی کند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =