«دفتر خاطرات حیوانات» مجموعه طنز کوتاه و بدیعی از تولیدات دفتر طنز حوزه هنری، به زودی در گالری کبک تهران رونمایی می​شود.

به گزارش خبرآنلاین، «دفتر خاطرات حیوانات» نوشته علیرضا غفاری تولید دفتر طنز حوزه هنری منتشر و مراسم رونمایی آن چهارشنبه 28 دی ماه در گالری کبک با حضور جمعی از اهالی فرهنگ برگزار می شود.

 

در «دفتر خاطرات حیوانات» همانطور که از نامش پیداست این حیوانات هستند که دست به قلم شده و از خاطراتشان می‌گویند. به گفته غفاری این مجموعه حاصل فعالیت 10ساله اوست که دارای یک فضای انتزاعی است و از زبان حیوانات با توجه به نگاه آنها به دنیای انسانها نوشته شده است.

 

وی توجه به تاریخ و فضای وقوع داستان‌ها را از جمله مباحث فانتزی کتاب توصیف کرد و گفت: دفتر خاطرات حیوانات» تجربه‌ای نو و بدیع است که خواننده را با دنیایی تازه آشنا می‌کند. اگر پیش از این انسانها با نگارش خاطرات خود، تجربیات گذشته شامل کامیابی و ناکامی‌ها را مقابل چشمان دیگران می‌آوردند، حالا با انتشار کتاب، این حیوانات هستند که دست به قلم شده‌اند.

 

گالری کبک با مدیریت محمد صالح علا در میدان کتابی، ابتدای خیابان جلفا، خیابان پاک‌روان، کوچه کبک، پلاک 4 واقع است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =