فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آخرین هفته پاییز منتشر شد تا لیونل مسی همچنان در روزهای اوج باشد و دو کتاب روانشاسی خانواده همراه با دانستنی‌های کلاس‌ اولی‌ها بیشتر از سایر کتاب‌ها طرفدار داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین و بر اساس لیست منتشرشده پرفروش‌ترین آثار هفته گذشته، کتاب زندگی نامه «لیونل مسی»  مانند هفته گذشته بازهم بیشترین طرفدار را داشته و در صدر لیست پرفروش‌ها قرار گرفته است.
 
این کتاب فصل‌های دیگری از دفتر زندگی ستاره فوتبال جهان را که این روزها در کشورمان طرفداران زیادی دارد، بازگو می‌کند (برای اطلاع بیشتر از محتوای کتاب های این گزارش، لطفا روی نام کتاب کلیک کنید!)

 

بنابراین گزارش، مجموعه یک فنجان آرامش برای مادران و پسران‌شان» و «یک فنجان آرامش برای مادران و دختران‌شان» هم در هفته گذشته جزء پرفروش‌ترین آثار فهرست سامانه اشتراک محصولات فرهنگی و کتاب _سام _ بوده است.

یکی در بالای جدول پرفروش‌ها و دیگری در انتهای جدول. دو کتابی که هر کدام رازهای جالب میان مادران و فرزندان را بازگو کرده و روش برخورد با نیازها و خواست‌های فرزندان را برای مادران تشریح کرده است. دو کتاب آموزشی و خواندنی که به نظر می‌رسد خواندنشان برای خانواده‌های گرم ایرانی ضروری است بویژه با وجود برخی سردی‌های رابطه‌ای میان اعضای اصلی خانواده و گسست‌هایی میان فرزندان و والدین در جامعه امروز.

 

 

همچنین مجموعه «سلام کلاس اولی‌ها» که مجموعه‌ای آموزشی و کاربردی برای پاسخگویی به عطش یادگیری کلاس اولی‌ها و کنجکاوی‌های جدیدشان هست، در رده سوم پرفروش‌های سام در هفته گذشته قرار گرفت. مجموعه‌ای شیرین و جذاب و سرگرم‌کننده برای بچه‌هایی که لذت دانستن را با حضور در کلاس اول درک کرده‌اند و نیاز به فضاهای بهتر و زیباتری از ترویج علم و دانش دارند.

 

بر اساس گزارش خبرآنلاین، کتاب‌های «غذا، دعا، عشق»، «خنده لهجه ندار» و « توصیه‌های الهام‌بخش اپرا وینفری» در رده‌های بعدی لیست پرفروش‌های هفته گذشته قرار گرفتند.

 

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.





نام کتاب

نویسنده

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

لیونل مسی

لوکا کایولی

خبر امروز

10000

زندگی شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای لیونل مسی در 300 صفحه این کتاب همراه با مرور خاطرات او، برخی مصاحبه‌هایش و نقل‌قول‌های بزرگان فوتبال درباره این ستاره، همچنین ناگفته‌هایی از زندگی مسی درج شده است.

یک فنجان آسایش برای مادران و پسران‌شان

کالین سل

پل

7000

این کتاب، پرده از اسراری عمیق و احساساتی زیبا میان مادران و پسرانشان برمی دارد و روابط ساده این دو را می خوانید و آشنا میشوید که چگونه احساساتشان نسبت به هم آشکار می شود.

سلام کلاس‌ اولی‌ها

فاطمه ندافی، داریوش‌صادقی

نیستان

مجموعه 20جلدی 27000

وقتی دانش آموز کلاس اول چند حرف از حروف الفبای فارسی را یاد می گیرد مشتاقانه به دنبال کتاب هایی می گردد که بتواند آن ها را به راحتی بخواند. این مجموعه با ویژگی های منحصر به فرد ذیل برای کلاس اولی ها تألیف شده است.

غذا، دعا، عشق

الیزابت گیلبرت

افراز

8000

در این کتاب خاطرات واقعی زنی پس از طلاقش را در سفر به دور دنیا می‌خوانیم. گیلبرت در 32 سالگی، تحصیل‌کرده‌ای است که خانه و همسری دارد و به‌عنوان یک نویسنده، روزگار موفقی می‌گذراند، اما او از زندگی مشترکش راضی نیست و کارش به جدایی می‌رسد...

خنده لهجهندار

 

 

فیروزه جزایری دوما

حوض نقره

6000

این رمان، روایت طنزگونه ای است از خاطرات فیروزه جزایری دوما از تقابل زندگی در ایران و آمریکا. نویسنده در ایران متولد شد و در هفت سالگی همراه خانواده‌اش از آبادان به کالیفرنیا رفت او در آثار قبلی‌اش نیز تفاوت زندگی در این دو فضا را به تصویر می‌کشد.

گلچین

اپرا وینفری
گیسو ناصری

کتابسرای تندیس

6500

کتاب کوچک درس‌های زندگی حقایق روزانه برای راهنمایی و الهام‌بخشی... ناشر معتقد است: در این کتاب می‌توانید به گنجینه‌ای از پندها، نکات جذاب و دلگرم‌کننده دست پیدا کنید، حقایقی درباره رویاهای بزرگ و مستحکم کردن ارتباط عاطفی با شخصی که دوستش دارید، معنویات و...

یک فنجان آسایش برای مادران و دختران‌شان

کالین سل

پل

7000

در این کتاب مادرها و دخترها، خرد، پند، اندرز و رازهای صمیمانه ای را که شما در کتاب دیگری نخواهید یافت به اشتراک می گذارند و با یکدیگر مبادله می کنند.

 

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =