ویژگی‌های محرمانه گلکسی S۲۵ سامسونگ لو رفت!

براساس اطلاعات فاش‌شده، گلکسی S۲۵ اولترا با تغییرات مهم در بخش دوربین، زمستان امسال به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی S۲۵ را در ژانویه‌ی سال ۲۰۲۵ (دی و بهمن ۱۴۰۳) رونمایی کند. درحالی‌که هنوز با زمان رونمایی فاصله داریم، اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین گلکسی S۲۵ اولترا فاش شده است.

افشاگری خوش‌سابقه با انتشار پستی در ویبو ادعا کرد که گلکسی S۲۵ اولترا، همچنان از ترکیب دوربین چهارگانه بهره خواهد برد و شاهد ارتقای دوربین فوق عریض و دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری خواهد بود.

گلکسی S۲۵ اولترا مانند گلکسی S۲۴ اولترا دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی پنج برابری را حفظ خواهد کرد؛ با این تفاوت که دوربین فوق عریض و دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری، هردو به حسگرهای ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

دو ویژگی مهم گلکسی S۲۵ سامسونگ لو رفت!

سامسونگ از زمان عرضه‌ی گلکسی S۲۱ اولترا به استفاده از دوربین تله‌فوتو با حسگر ۱۰ مگاپیکسلی برای ارائه‌ی بزرگ‌نمایی سه برابری اپتیکال بسنده کرده است. دوربین تله‌فوتو با وضوح بالا امکان استفاده از فناوری ترکیب پیکسل‌ها (Pixel Binning) را می‌دهد و کیفیت عکس‌های بزرگ‌نمایی‌شده و پرتره را در نور کم بهبود می‌بخشد.

استفاده از حسگری با وضوح بالا برای بزرگ‌نمایی هیبریدی مفید خواهد بود و کیفیت تصویر را بین سه تا پنج برابر بهبود می‌بخشد. دوربین تله‌فوتو با وضوح بالا، امکان عکاسی ماکرو با جزئیات چشمگیر را فراهم می‌کند.

سری اولترا گوشی سامسونگ همواره در فهرست بهترین گوشی های مناسب عکاسی قرار ‌گرفته‌اند و گلکسی S۲۵ اولترا این راه را ادامه خواهد داد. باید منتظر ماند و دید که ارتقا در بخش دوربین چه تأثیری بر قیمت گوشی های سری گلکسی S۲۵ خواهد گذاشت.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =