عدم اجرای نهضت های مسکن ملی یکی از معضلات اصلی جوانان فرخشهر است

نماینده شهرستان فرخشهر گفت : نهضت ملی مسکن در فرخشهر در حد شعار برای جوانی جمعیت بوده و در عمل کاری انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال و بختیاری، روح الله عباسی نماینده شهرستان فرخ شهر در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در جلسه هم اندیشی با اعضای شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد و فرخ شهر تصریح کرد: اتحاد و همدلی در بین شوراها منجر به موفقیت آنها شده و امیدواریم که این همکاری ها نتایج خوبی برای اقصی نقاط استان داشته و حلاوت و شیرینی نتایج پیگیری ها را مردم بچشند.

وی با اشاره به اینکه اتحاد و دوستی در جلسات منجر به تسریع در حل مشکلات می شود، گفت: مسائل کلان شهرستان فرخ شهر باید دیده شود و مسئولین به تعهدات شهرستان جدیدالتاسیس فرخشهر عمل کنند.

عباسی با اشاره به اینکه استقرار ادارات شهرستان فرخشهر یکی از مهم ترین مطالبات مردم است، تاکید کرد: اعتباری که برای روستاهای تابعه از قبل پیگیری شده و قرار بوده تخصیص یابد، اکنون بدلیل جدا شدن از شهرستان قبلی و الحاق به شهرستان فرخشهر نباید با عدم تخصیص مواجه شوند.

وی با اشاره به لزوم خدمت خالصانه، صادقانه و به موقع به مردم، افزود: راه های اصلی و روستایی فرخشهر نیاز به بازنگری دارند باید تاکی بهترین جوانان ما در نقاط حادثه خیز از بین بروند تا این راه ها به حد استاندارد و مطلوب برسند.

عباسی گفت: چندین بار اصلاح نقطه حادثه خیز سه راهی خیرآباد را به مسئولین ذیربط اعلام ولی تاکنون انجام نشده و یکی از بهترین جوانان شهر را در هفته گذشته در این محور از دست دادیم، که واقعا جای تاسف دارد.

وی افزود: تکمیل و ایمن سازی چهارخطه فرخشهر – کیارو شش خطه نمودن جاده فرخشهر شهرکرد از ضروریات است.

عباسی یاد آور شد: صنایع فعالی در شهرستان فرخشهرمستقر هستند که باید توسعه یابند و احداث شهرک شرکت های دانش بنیان و احداث فاز ۲ قطب صنعتی فرخشهر و رفع مشکلات قطب صنعتی دستگرد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بااشاره به اینکه اماکن فرهنگی و ورزشی شهرستان فرخشهر نسبت به شهرستان های دیگر بسیار ضعیف است، افزود: سرانه فضاهای فرهنگی ورزشی پایین و بدلیل وجود استعدادهای فراوان مسئولین ذیربط باید ورود نموده و سریعتر اماکن احداث شوند.

عباسی خاطر نشان کرد: بخش هایی از شهر فرخ شهر شبکه فاضلاب اجرا نشده و معضلات مراکز بهداشت و کمبود پزشک و مشکلات خانه های بهداشت روستاها باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه الگو برداری از استان های موفق در زمینه مدیریت پسماند، گفت : دفن غیربهداشتی زباله ها ، محیط زیست روستاها و شهرها را تهدید می نماید و باید راهکار اساسی ارائه که بصورت شهری و منطقه ای قابلیت اجرا داشته باشند.

عباسی با اشاره به اینکه عدم اجرای نهضت های مسکن ملی یکی از معضلات اصلی جوانان است، یادآور شد: اجاره بالای مسکن و عدم اجرای مسکن ملی باید مورد توجه قرار گیرد، با توجه به اینکه نهضت ملی مسکن در فرخشهر در حد شعار برای جوانی جمعیت بوده و در عمل کاری انجام نشده، باید سیاست های اساسی اجرا شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1913087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =