ثبت ۳۹۰۰پیام در سامانه۱۳۷ شهرداری قزوین

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۹۰۰ پیام تحت عنوان مطالبات مردمی در سامانه ۱۳۷ منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سلیمان بهرامی، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز با توجه به حجم زیاد اقدامات منطقه دو شهرداری قزوین و برای کاهش رفت و آمد شهروندان و صرفه جویی در وقت شهروندان سامانه ای با عنوان سامانه ۱۳۷ به ارایه خدمات غیرحضوری می پردازند.

وی افزود: این سامانه با هدف کاهش معضلات و مشکلات شهری و هدایت هر چه بهتر خدمات شهرداری راه اندازی شده است و تا به امروز هم نتایج خوبی را به همراه داشته است.

این مسئول گفت: در همین راستا در سال گذشته سه هزار و ۹۰۰ پیام در سامانه ۱۳۷ منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است که خوشبختانه به تمامی آنها پاسخ داده شده است.

بهرامی اضافه کرد: در سال جاری تا به امروز ۵۹۸ پیام در سامانه به ثبت رسیده است که تنها ۱۷ پیام بدون جواب باقی مانده است و آن هم در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ یکی از مراجع مهم این منطقه در برطرف کردن مشکلات شهری است و ماهانه متراژ بالایی از لکه گیری، ترمیم ترانشه و سایر خدمات شهری براساس مطالب ثبت شده در این سامانه صورت می گیرد.

کد خبر 1916477

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار