عضو جبهه پایداری، هرگونه مذاکره با رئیس‌جمهور برای مرز‌بندی با جریان انحرافی را رد کرد.

علی‌اصغر زارعی عضو ارشد جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین در پاسخ به اینکه آیا جبهه پایداری مذاکره‌ای با رئیس‌جمهور درباره مرز‌بندی شفاف با جریان انحرافی انجام داده است، گفت: خیر.
وی در پاسخ به اینکه در صورتی که آقای احمدی‌نژاد از مشایی اعلام برائت کند، آیا حاضر هستید با حامیان دولت در یک لیست انتخاباتی قرار بگیرید اظهار داشت: نه!
زارعی در پاسخ به اینکه دلیل این امر با توجه به اینکه در سال‌های اخیر شما جزو حامیان دولت بوده‌اید چیست؟، گفت: ما از عملکرد خوب دولت حمایت می‌کنیم ولی رفتار‌های غلط را نمی‌پذیریم. نماینده تهران در پاسخ به اینکه در نهایت تصمیم دارید به صورت مستقل وارد انتخابات شوید یا اینکه لیست مشترک با جبهه متحد اصولگرایی خواهید داشت؟، افزود: هنوز در این زمینه به جمع‌بندی قطعی نرسیده‌ایم.
سید‌علی طاهری دیگر عضو جبهه پایداری هم در پاسخ به اینکه آیا جبهه پایداری مایل است به همراه حامیان دولت یک لیست انتخاباتی ارائه دهد به خبر‌آنلاین گفت: از آنجا که دولت مسئولیت اجرایی در انتخابات دارد اصلاً به صلاح نیست که از کاندیدایی حمایت کند و بهتر است بی‌طرف باشد تا گروه‌های مختلف با یکدیگر رقابت کنند. اما اینکه یک لیست بتواند به دولت در فر‌آیند اجرایی کشور کمک کند، بحث دیگری است.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    0 3
    به نام خدا سلام علیکم بما صبرتم این جریان انحرافی و مزدور غرب دارد کار انقلاب و خون شهیدان را یکسره می کند. برخی آقایان جبهه پایداری هم دارند در پستو یاری شان می کنند. نفاق که شاخ و دم ندارد. برخی آقایان جبهه متحد هم در خفا تمایلی به از بین بردن اینها ندارند. به خدا باید به داد این نظام رسید. باید تا قبل از انتخابات هر چه در توان داریم به کار ببریم تا بتوانیم نظام را از چنگال جریان انحرافی و ساکتین فتنه نجات دهیم.