در لابه‌لای محور اصلی روایت رمان سنگ سیاه روی سنگ سفید، برشی از موضوعات اجتماعی دو دهه اخیر از نگاه زنان در ارتباط با موقعیت‌ آن‌ها در فضای داستانی مرور می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، رمان «سنگ سیاه روی سنگ سفید» نوشته نگار تقی‌زاده از سوی انتشارات آموت منتشر شد. این رمان درباره سه زن از سه قشر متفاوت اجتماعی است که زندگی آن‌ها به گونه‌ای از طریق یک مرد به یکدیگر متصل می‌شود. این رمان از سه فصل تشکیل شده و از زبان راوی دانای کل روایت می‌شود، در واقع فصل‌های مختلف این کتاب روایت‌هایی به هم پیوسته دارند و رویدادها در هم دخیل‌اند.

 

در لابه‌لای محور اصلی روایت این رمان، برشی از موضوعات اجتماعی دو دهه اخیر از نگاه زنان در ارتباط با موقعیت‌ آن‌ها در فضای داستانی مرور می‌شود.

 

تقی‌زاده خود درباره این کتاب می گوید: «این رمان درباره سه زن از سه قشر متفاوت اجتماعی است که زندگی آنان به گونه‌ای از طریق یک مرد به یکدیگر متصل می‌شود. این رمان از سه فصل تشکیل شده و از زبان راوی دانای کل روایت می‌شود، در واقع فصل‌های مختلف این کتاب روایت‌هایی به هم پیوسته دارند و رویدادها در هم دخیلند. در لابه‌لای محور اصلی روایت این رمان، برشی از موضوعات اجتماعی دو دهه اخیر از نگاه زنان در ارتباط با موقعیت‌ آن‌ها در فضای داستانی مرور می‌شود.»

 

 

تقی‌زاده، متولد 1363 تبریز و دانش‌آموخته رشته فیلمنامه‌نویسی از مرکز آموزش فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی تبریز است.

 

برخی از داستان‌های کوتاه او در مجموعه داستان‌هایی مانند «برای روزهای مبادا»منتشر شده‌اند. داستان «تکه‌های پیانو» این نویسنده سال 86 جایزه داستان رادیو تهران را به خود اختصاص داد.

 


این رمان با قیمت 5هزار تومان منتشر شده است.

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =