ایسنا نوشت:

در اين هفته در خانواده محصولات گروه خودروسازي سايپا، خودروي سايپا 131 در مدل SX به قيمت حدود 9 ميليون و130 هزار تومان و مدل SL نيز 8 ميليون و830 هزار عرضه شد.

قيمت سايپا 132 نيز در مدل SX حدود 9 ميليون و220 هزار تومان و مدل SL حول و حوش 8 ميليون و 920 هزار تومان بود.

هم‌چنين در اين هفته سايپا 111 نيز به قيمت حدود 9 ميليون و260 هزار تومان در نمايندگي‌هاي رسمي فروش سايپا عرضه شد. قيمت تندر90 توليدي پارس خودرو نيز در مدل E1 آن حدود 14 ميليون و750 هزار تومان و مدل E2 نيز حدود 16 ميليون و 300 هزار تومان بود.

ريو به قيمت حدود 14 ميليون و700 هزار تومان و تيبا حول و حوش 11 ميليون و800 هزار تومان عرضه شد. قيمت مگان نيز در مدل2000 آن حدود 36 ميليون تومان و قيمت ماكسيما حدود 44 ميليون تومان بود.

در اين هفته هم‌چنين در خانواده محصولات ايران خودرو، خودرو پژو 206 تيپ 2 به قيمت حدود 15 ميليون و200 هزار تومان‌، تيپ 3 حدود 15 ميليون و850 هزار تومان،‌ تيپ 5 حدود 17 ميليون و 500 هزار تومان و تيپ 6 اين خودرو نيز به قيمت حدود 19 ميليون و800 هزار تومان عرضه شد.

قيمت پژو 206 صندوقدار نيز در مدل V9 آن حدود 21 ميليون و500 هزار تومان‌، مدل V8 حول و حوش 17 ميليون و 700 هزار تومان و مدل V20 نيز 15 ميليون و400 هزار تومان بود.

در اين هفته سمند نيز در مدل EF7 تك‌سوز آن به قيمت حدود 16 ميليون و300 هزار تومان عرضه شد. قيمت پژو 405 نيز حدود 14 ميليون تومان بود.

تندر90 ايران خودرو نيز در مدل E1 آن به قيمت حدود 14 ميليون و350 هزار تومان و در مدل E2 نيز حول و حوش 15 ميليون و650 هزار تومان عرضه شد.

اما در اين هفته اگرچه قيمت كارخانه‌اي سوزوكي گراند ويتارا در كلاس 8 اتوماتيك آن حدود 49 ميليون و 685 هزار تومان و 5 اتوماتيك نيز 45 ميليون و 285 هزار تومان است، اما اين خودرو همچنان به قيمت كارخانه‌اي در سطح نمايندگي‌ها يافت نشده و در كلاس 8 اتوماتيك به قيمت حدود 55 ميليون تومان و كلاس 5 اتوماتيك نيز حدود 49 ميليون و800 هزار تومان عرضه شد.

قيمت‌هاي ياد شده نسبي بوده و در نمايندگي‌هاي فروش مختلف درصدي تفاوت قيمت به چشم مي‌خورد.

/3131

 

کد خبر 194956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
    98 1
    گلي به جمال اين معرکه ي گل و بلبلي .... پرايد 9 ميليون ... خداياااااااااااا....
  • بدون نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
    73 3
    یه دست مریضای جانانه به اقای غضنفری :بازار خودروی کشور در حدود 95%در انحصار و چنگال ایران خودرو سایپا است شما با دستان خود این معضل انحصار طلبی و عم رقابت رو به وارداتی ها سرایت دادید .وارد کننده ها که می دانند برگه های ثبت سفارش و واردات فقط در انحصار خودشان هستش نه دیگر افراد قیمت ها رو افزایش می دهند وکم فروشی می کنند و حالا هم با وضع قوانین انصار ی برای شرکت ها وارد کننده دنبال چاره جویی می گردید و این بار لابی خودرسازان داخل برای دور کردن رقیب یعنی وارداتی ها بهانه نرخ ارز ازاد رو می اورند!خیلی جالبه انجکن خودرسازان دستور به وزارت خانه داد در یک مصاحبه که وارداتی ها از نرخ ارز ازاد استفاده کنند و رسانه ها هم دنبال سرشان افتادند مثلا دلسوزی برای ملت!اینم لابد مزد افزایش کیفیت وصادراته!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
    94 1
    اقایان مجلسی و وازت خانه صنعت کی نوبت حفظ حقوق مصرف کننده به معنای واقعی است.کی افزایش کیفیت واقعی ,ایمنی,قیمت های واقعی مطابق نرخ جهانی.تا کی به بهانه مختلف بجای حذف تعرفه واردا به عناوین مختلف گرانتر کردن وانحصاری کردن خودرهای وارداتی و در نتیجه به کام خودرسازان عمل کردن؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
    30 0
    یه جدولش می کردی
  • بدون نام IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
    23 0
    پرایدی که 3ماه خریدیم 3بار تسمه پاره کرده مدل 90 با گارانتی تعویض کردم 10 هزار تومان بدون گارانتی 8هزار تومان تماس گرفتم بازرسی 4 بار در زمان های مختلف اصلا جواب ندادن
  • احسان IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    14 0
    عالیه،خودروی داخلی بخر یمممممممممممم