رمان پلیسی «ان یا ام» نوشته آگاتا کریستی با ترجمه محمدطاهر ریاضی منتشر شد که ماجراهای آن در زمان جنگ جهانی دوم روی می‌دهد و نویسنده از مسایل جاسوسی برای روایت داستانش بهره می‌گیرد.

ایبنا گزارش داده که کریستی در این اثر شاخصه اصلی رمان‌هایش را تا حدی کنار گذاشته است و قرار نیست شخصیت‌های تیزهوش و نکته‌سنج داستان او پی به رازی پیچیده ببرند و گره‌های درهمی را از ماجرایی مشکوک بگشایند.

 

دو شخصیت اصلی این رمان زوجی میان‌سال هستند که پیش‌تر در یکی دیگر از رمان‌های کریستی حضور یافته بودند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند در جنگ فعال باشند و حضور یافتن آن‌ها در این میدان با مسایل جاسوسی در هم می‌آمیزد.

 

این رمان نخستین بار در سال 1941 منتشر شد.

 

رمان «ان یا ام» اثر آگاتا کریستی با ترجمه محمدطاهر ریاضی در 252 صفحه و به بهای چهار هزار و 500 تومان از سوی نشر هرمس روانه بازار کتاب ایران شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    5 0
    تيتر اين در صفحه اصلي ترسناك بود
  • بدون نام IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    8 0
    جدیدا زرنگ شدم گول تیترهاتون رو نمی خورم قبل از اینکه باز کنم می دونم کدوم یکیش تبلیغ کتابه. البته کار خوبی می کنید فقط خواستم بگم دستتون رو شده، موفق باشید ادامه بدید.