۰ نفر
۲۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۶

پرونده​ای درباره شعر و شاعری سعدی شیراز در کنار یادداشت​ها و گفتگوهایی خواندنی با برجسته​ترین اهالی فرهنگ و هنر کشور، پرونده​ای برای سربازی اهل فرهنگ و ...در جدیدترین شماره هفته نامه «نگاه پنجشنبه» منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، سومین شماره هفته نامه «نگاه پنجشنبه» که آخرین شماره این هفته نامه در سال 90 محسوب می شود با سردبیری سیدعلی میرفتاح و با صفحاتی ویژه «شیخ شباب و رندی» سعدی شیرازی، منتشر و روانه دکه های روزنامه فروشی و کتاب فروشی های معتبر تهران شد. این شماره از نگاه پنجشنبه علاوه بر گفتگوهای ویژه و یادداشت​های متنوع و خواندنی از هنرمندانی چون محمدرضا لطفی، شهرام ناظری، همایون خرم، عبدالجبار کاکایی و... چند ترانه از شهرام شکیبا نیز منتشر شده است.

 

 

در این شماره که آخرین شماره هفته نامه در سال 90 است، آثار و گفتارهایی از شهرام ناظری، همایون کاتوزیان، آیدین آغداشلو، محمد رضا لطفی، خشایار دیهیمی، همایون خرم، عبدالجبار کاکایی، اهورا ایمان، شاهین فرهت، شهرام شیکبا، ناصر فیض و...به چشم می خورد.

 

 

همچنین قسمت دوم پرونده سربازی که بخش اول آن در شماره قبل و با یادداشت بلند هوشنگ گلمکانی از خاطرات دوران سربازی منتشر شده بود، با یادداشت هایی از میکائیل شهرستانی، احمد طالبی نژاد و...نیز منتشر شده است.


 

برای اطلاع بیشتر از جدیدترین شماره هفته نامه کتاب هفته با عنوان «نگاه پنجشنبه» بخشی از گفتگو با شهرام ناظری را اینجــــــــــا و ترانه جدیدی از شهرام شکیبا را اینجـــــــــــا مطالعه فرمایید.

 

این هفته نامه خواندنی و جمع و جور با قیمت 2هزار تومان منتشر و هم اکنون در روزنامه فروشی ها و کتاب فروشی های معتبر تهران توزیع شده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =