نوآوری و تنوع طعم هدف ماست

لایف استار پیشگام بازار نوشیدنی‌های انرژی‌زا

آرزو شیرزاد، مدیر مارکتینگ برند لایف استار، با معرفی جدیدترین محصولات این برند با طعم میوه‌ ای، از غلبه بر چالش‌های تولید و اخذ مجوز و همچنین نقش پررنگ لایف استار در صادرات نوشیدنی‌های تخصصی به بازارهای بین‌المللی خبر داد. وی همچنین اعلام کرد لایف استار با ارائه نوشیدنی‌های انرژی‌زای با کیفیت، حامی بانوان ورزشکارمی‌باشد و ماموریت خود را در توانمندسازی ورزشکاران ایرانی به واقعیت تبدیل می‌کند. این برند با تمرکز بر سلامت و عملکرد ورزشی، به بانوان ورزشکار کمک می‌کند تا ستاره زندگی خود باشند.

برند لایف استار از سال ۱۴۰۰ فعالیت رسمی خود را در صنعت نوشیدنی کشور آغاز کرد و در این مدت کوتاه توانسته است با عرضه دو محصول ویژه، از جمله BCAA و محصول کلاسیک خود، بازار نوشیدنی‌های تخصصی انرژی‌زا را در ایران متحول کند.

عبور از چالش‌های تولید و مجوزدهی

آرزو شیرزاد درباره مسیر رشد این برند گفت: «در ابتدا با چالش‌های جدی از سوی سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد مواجه شدیم، به‌ویژه برای محصول BCAA که محصولی کاملاً جدید در بازار ایران بود و استاندارد مشخصی برای ارزیابی و نظارت وجود نداشت. همین موضوع مسیر دریافت مجوزها را بسیار سخت و زمان‌بر کرد.»

وی افزود: «در فرآیند تولید نیز محدودیت‌هایی وجود داشت. تولید قوطی در ایران به شکل انحصاری با یک یا دو تامین‌کننده صورت می‌گرفت و شرکت‌های تأمین‌کننده، قدرت کافی برای تأمین نیاز کل کشور را نداشتند، اجازه واردات هم وجود نداشت و تأمین قوطی مشکلات زیادی ایجاد می‌کرد. خوشبختانه امروز چالش تأمین مواد اولیه داخلی تا حد زیادی حل شده، اما همچنان فرآیند تعامل با سازمان غذا و دارو با دشواری‌هایی همراه است.»

تنوع محصولات، رمز موفقیت استار

آرزو شیرزاد با اشاره به روند توسعه محصول در این شرکت گفت: «در سال جاری سری جدید محصولات خود را با چهار طعم کاکتوس، بلوبری، آلبالو و مرکبات، تولید کرده‌ایم. این نوآوری علاوه بر پاسخگویی به سلایق گوناگون مشتریان، جایگاه استار را به‌عنوان برند تخصصی نوشیدنی و نوشابه‌های ورزشی تقویت می‌کند. حفظ کیفیت در هر دو حوزه بسته‌بندی و محصول، همواره سرلوحه کار تیم ما بوده است.»

کد خبر 2070599

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار