روابط‌عمومی‌ها در خط مقدم اعتمادسازی و پاسخگویی به شبهات هستند

معاون روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان بر ضرورت هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان در فعالیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی تأکید کرد و گفت: «روابط‌عمومی‌ها نباید تنها به پوشش خبری بسنده کنند، بلکه باید در مسیر اعتمادسازی و جهاد حرفه‌ای گام بردارند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حسین رومینا در جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان با تبریک روز ملی مهارت و فنی و حرفه‌ای، اظهار داشت: «ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در استان، نیازمند تلاش همه دستگاه‌ها و نقش‌آفرینی روابط‌عمومی‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی است.»

وی با بیان اینکه «امروز بیش از هر زمان دیگری به یک جهاد حرفه‌ای در عرصه روابط‌عمومی نیاز داریم»، افزود: «وظیفه ما صرفاً پوشش خبری نیست؛ بلکه باید در فضای مجازی با مردم ارتباط مؤثر برقرار کنیم، خلاقیت‌های ارتباطی را توسعه دهیم و اعتمادسازی را در اولویت قرار دهیم.»

رومینا با اشاره به ضرورت پاسخگویی به شبهات ایجادشده در فضای مجازی گفت: «روابط‌عمومی‌ها باید در تمام پلتفرم‌ها فعال باشند و با رصد مداوم شایعات، اطلاعات صحیح را به افکار عمومی منتقل کنند.»

معاون روابط‌عمومی استانداری همچنین بر مشارکت فعال همه روابط‌عمومی‌ها در کمیته‌های ذیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها، همکاری با کمیته روابط‌عمومی ستاد کنگره بزرگداشت سه‌هزار شهید استان، همفکری برای تدوین روش‌های ارزیابی روابط‌عمومی‌ها و سرفصل‌های آموزش تأکید کرد.

وی در پایان با تأکید بر لزوم همکاری نزدیک روابط‌عمومی‌ها با رسانه‌ها، گفت: «در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار، باید بر این نکته تأکید کنیم که خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها دو بال آگاهی‌بخشی در جامعه هستند و این دو نباید در برابر هم قرار گیرند؛ بلکه باید تعامل دوسویه و همکاری مؤثر میان این دو حوزه تقویت شود.»

کد خبر 2095559

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار