منتخب مردم خواف در مجلس پیش بینی کرد اگر اصولگرایان در مسائل اصولی به تفاهم نرسند، ممکن است فراکسیون جدید در میان آنها شکل بگیرد.

محمود نگهبان سلامی منتخب مردم خواف و رشتخوار در مجلس نهم در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص ارزیابی اش از عملکرد مجلس هشتم، گفت: در یک ارزیابی کلی می توان گفت مجلس هشتم عملکرد خوبی داشته است و در موضع گیری های سیاسی کلان به موقع عمل کرده است.
وی با اشاره به حوادث بعد از انتخابات سال 88، گفت: ولی با توجه به مشکلاتی که بعد از انتخابات سال 88رخ داد، شرایط خاصی پیش آمد اما در مجموع معتقدم مجلس هشتم مثبت عمل کرد، هر چند در موضوع نظارت ها قوی تر از آنچه عمل شد مجلس می توانست عمل کند.
منتخب مردم خواف در مجلس نهم همچنین در خصوص عملکرد هیات رئیسه مجلس هشتم، اظهار داشت: عملکرد هیات رئیسه در اکثر مواقع جهت گیری ها و مطلوب بوده است ولی با توجه به تغییرات در نمایندگان مجلس نهم، نیاز به تغییراتی در هیات رئیسه است. وی گفت: این احساس نیاز به این دلیل نیست که عملکرد هیات رئیسه خوب نبوده است ولی با توجه به حضور چهره های جدید به نظر می رسد نیاز به تغییراتی وجود دارد.
نگهبان سلامی درباره پیش بینی اش از تشکیل فراکسیون های مجلس نهم و انشعاب های در میان اصولگرایان، اظهار داشت: به صورت قاطع نمی شود گفت که چه تغییراتی در آرایش سیاسی مجلس نهم رخ می دهد، ولی با توجه به موفقیت های جبهه پایداری و رهپویان ممکن است به دلیل تفاوت نظرات،گروه های دیگری هم شکل بگیرد.
وی تشکیل فراکسیون های دیگر در مجلس نهم را وابسته به میزان اختلافات اصولگرایان دانست و گفت: اگر اصولگرایان در مسائل اصولی به تفاهم نرسند، ممکن است فراکسیون جدید شکل بگیرد.
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =