باشگاه خبرنگاران نوشت:

يکي از طراحان استيضاح وزير کار گفت: بعد از تشکيل کميسيون​هاي تخصصي مجلس، طرح استيضاح عبدالرضا شيخ الاسلام وزيرکار، تعاون و رفاه اجتماعي درمجلس را پيگيري خواهد کرد.
حسين نجابت نماينده تهران با اشاره به استيضاح عبدالرضا شيخ الاسلام وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي به دليل انتصاب سعيد مرتضوي به سمت مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي گفت: استيضاح وزير کار يک مسئله جمعي و نه شخصي است. طراحان استيضاح وزير کار منتظر پاسخ آقاي منتظري رئيس ديوان عدالت اداري هستند.
 
گفتني است، طرح استيضاح عبدالرضا شيخ الاسلام وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي اواخر سال گذشته در پي انتصاب سعيد مرتضوي به سمت مديرعاملي سازمان تأمين اجتماعي مطرح شد که علي​رغم در دستور کار قرار گرفتن آن از سوي هيات رئيسه، 19 نفر از طراحان به دليل قول شرف مرتضوي به حدادعادل براي کناره​گيري از اين پست، منصرف شدند. اما اين موضوع از سوي مرتضوي تکذيب شد و کار به شکايت وي از برخي نمايندگان و شکايت متقابل نمايندگان از وي کشيده شد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
    18 1
    باز شروع شد.قول شرف در راه است
  • بدون نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
    12 1
    مهمتر از قول شرف ايشان، بحث حكميت بود كه باعث فريب مردم شد
  • بدون نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    1 2
    بابا این که در تامین اجتماعی داره خوب کار می کنه چکارش دارید بذارید کارشو بکنه.اگر به کارش شک دارید یک نظر سنجی از کارکنان تامین اجتماعی بکنیدبعید می دونم کسی در تامین اجتماعی از ایشون ناراضی باشه.از سیاستهای مدبرانه ایشان همین بس که قرار بود از اول اردیبهشت ماه نسخه های دارویی تامین اجتماعی در داروخانه های سراسر کشور پذیرش نشه ولی با تمهیدات ایشان این مشکل بر طرف شد. علی ایحال به نظر من مشکل نمایندگان با ایشان به یک مشکل شخصی تبدیل شده و برای حفظ نظام کارآمد تامین اجتماعی به صلاح جامعه است که نمایندگان دست از لجاجت بردارند. خود من به عنوان عضوی از کارکنان نظام تامین اجتماعی در خارج از حوزه تامین اجتماعی با ایشان مخالفم ولی در داخل نظام تامین اجتماعی مدیریت ایشان را کارآمد می دانم.