مدتی است که بیماران تالاسمی در چابهار با کمبود امکانات درمانی و تخت مواجه هستند.

نیما یکی از کاربران ما در این زمینه نوشته است: "به بخش تالاسمی چابهار رسیدگی کنید. مشکلات تالاسمی ها عبارتند از محیط بسیار کم و کمبود صندلی که از این نظر نیمی از بیماران مجبورند روی زمین کثیف و یا بیرون از بخش بنشینند. همچنین کمبود تخت نیز یکی از بزرگترین مشکلات بیماران تالاسمی است و از همه مهم تر اخلاق بد پرسنل و جوابگو نبودن آن ها به بیماران است."

 

سید حمید حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان، درخصوص مشکل مطرح شده به خبرآنلاین می گوید: "خوشبختانه ساختمان جدیدی برای بیماران خاص بیمارستان امام علی (ع) در چابهار در حال احداث است و تا پایان شهریور ماه سال جاری نیز به بهر برداری خواهد رسید که از این نظر مشکلات کمبود تخت و صندلی بر طرف می شود."

حسینی همچنین در ارتباط با نحوه برخورد پرسنل گفت: پس از بررسی های به عمل آمده، از طریق مسئولین شبکه بهداشت چابهار و ریاست بیمارستان به پرسنل خاطی تذکرات لازم داده شده و همچنین پرسنلی که برخورد خوبی با ارباب رجوع داشته اند نیز مورد تشویق قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی وزرات بهداشت و درمان گفت: ریاست دانشگاه به همراه اعضای هیئت رئیسه و کارشناسان حوزه معاونت درمان این دانشگاه به صورت محسوس و نامحسوس و مستمر از مراکز درمانی تحت پوشش اعم از دولتی و خصوصی بازدید به عمل می آورند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و نا هماهنگی در ارائه خدمات درمانی به بیماران، موضوع سریعا پیگیری و با متخلفان بر خورد خواهد شد.

47236

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    0 0
    چرا بیمارستان فسا {ولیعصر} که زیر نظر استان فارس است بیماران سیکل سل انمی را پذیرش نمیکند.جواب بدهید.ممنون.مخصوصا که این بیماری درد زیاد به همراه دارد