یکی از خوانندگان خبر آنلاین از عدم تعهد ایران خودرو در تحویل به موقع خودروی تندر گله مند بود. درپی درج این مشکل با مسئولین اطلاع رسانی ایران خودرو تماس گرفتیم ولی آنها این موضوع را تکذیب کردند.

مجید احمدیان در ایمیل ارسالی اش نوشته بود: شرکت ایران خودرو نسبت به تعهدات خود به هیچ عنوان پایبند نیست. خوردو ال90 قرار بوده در آخر اردیبهشت ماه تحویل داده شود ولی تا امروز تحویل داده نشده است و ضمنا هیچ کس نیز پاسخگو نیست. چرا به فکر مردم و زندگی مردم نیستند؟ مردم برای زندگیشان برنامه ریزی دارند. نمایندگی می گوید سود دیر کرد به شما داده خواهد شد. من برای سود که ثبت نام نکرده ام .اگر به دنبال سود بودم در بانک سرمایه گذاری می کردم. ممنونم اگر پیگیری فرمایید.

درپاسخ به این اظهارنظر، اداره اطلاع رسانی ایران خودرو به خبرآنلاین، چنین پاسخ داد: به تازگی تولید تندرنود از 180 دستگاه تولید درروز به 250 دستگاه در روز رسیده است و قراراست تا این میزان درطی سه ماه آینده به 300 دستگاه درروز برسد.

از سوی دیگر امروز ایران خودرو هیچ مشکلی درتامین قطعات این خورو ندارد. همچنین میزان تولید تندرنود به درخواست بازار بستگی دارد. به این ترتیب اگر تقاضا بالا برود به همان میزان نیز تولید افزایش می یابد. درواقع حجم تولید تندرنود با بخش فروش تغییرمی کند. 

47235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 34
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mehdi EU ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
    4 2
    ماهم تحویل خردادماه بودیم ولی خبری نیست..ومیگن که شایدطرح جدیدبه شمابدیم معلوم نیست...
  • بدون نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
    6 2
    پس نتیجه می گیریم حتما مشکل دارند
  • نجفی IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
    4 2
    درباره 206 هم میگویند مشکلی نیست . بنده 2 ماه پیش تحویل فوری ثبت نام کردم هنوز تحویل نگرفتم
  • بدون نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    7 2
    ايران خودرو دروغ ميگويد تندر 90 من هم قرار بوده 3 ماهه تحويل شود ولي بعد از گذشت 4 ماه هنوز خبري نيست.
  • m IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    5 2
    من هم تندر90 ثبت نام کردم تحویلشم تو خرداد بوده از یه نفرم تو ایران خودرو پرسیدم گفتش الان تندر 90 از کارخونه خروجی نداره
    • مشتري بدبخت IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
      3 0
      من هم تمام پول تندر ثبت نامي را واريز نموده ام وقرار بود در يك خرداد تحويل بگيرم و257 تومان حتي پول ماليات و بيمه را واريزم كرده ام ولي از ماشين خبريي نيست نامردها حتي طبق قراداد شان سود نميدهند و به اصطلاح قيمت قطعي است و سود ندارد و لي خيلي راحت مابه التفاوت را گرفتن و حالا تيرماه هم تما ميشه ولي از تندرم خبريي نيست . بخدا به تمام قسمت هاي ايران خودرو زنگ زدم و هيچ كس پاسخگو نبود. تروخدا به دادمان برسيد.
  • محرمي IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    2 0
    منم تحويل خردادماه بودم ولي خبريي از تندر نشد. عجب غلطي كردم درايران خودرو تندر ثبت نام كردم/
  • بي نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    3 0
    اگه اينهمه دروغ نگويند چه ميشود؟
  • مجيد احمديان IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    3 0
    من هم اكنون يعني 13 تيرماه 91 با شماره تماس ايران خودرو 09644 تماس گرفتم. شما هم مي توانيد تماس بگيريد و دقيقا همين سوال من را بپرسيد. از 3 ارديبهشت ماه 91 حتي يك دستگاه ال 90 به مشتريان داده نشده و طبق گفته اپراتور ،توليد با مشكل مواجه است. به مسئولان محترم ايران خودرو بگوييد صادق باشند و دروغ به مردم تحويل ندهند.
  • مهدی IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    3 0
    آقا دروغ میگن من یک ماه با تاخیر ال 90 گرفتم و بابت تاخیرم هم یک ریال ندادند حرفاشون رو باور نکنید
  • بدون نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    2 0
    تولید روزی نهایت 60 دستگاه اون هم با کسری و جنس هم ندارند میتونید برید ببینید این که دیگه جای خیلی سکرتی نیست نشه بری .
  • مهدی IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    2 0
    من هم تحویل فوری نوشتم توی اریبهشت قرار بود 45 روزه تحویل بدن که هیچ خبری نیست ، 17 میلیون و 470 هزار تومن هم یکجا پول گرفتن به نمایندگی زنگ زدم میگه داره سند میخوره!!! الان دو هفته است که همینو میگه ! فقطچون پارس خودرو تیپ جدید تحویل میداد اومدم از ایران خودرو نوشتم!!
    • بهنام US ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
      2 0
      دوست عزیز احتیاج به زنگ زدن به نمایندگی نیست شما خودت از سایت ایران خودرو بخش فروش اینترنتی محصولات قیمت مشتریان با وارد کردن شماره ملی و شماره شناسنامه میتونید وارد بشید و از وضع خودرو مطع شوید. احتمالا تو قسمت آماده برای صدور فاکتور هست. اما کو این آمادگی
  • بهنام US ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    3 1
    بخدا دروغ میگن. من 15/12/90 ثبت نام کردم فروش قطعی تحویل 90 روزه یعنی 15/3/91 الان 17/4/91 هست و هنوز ماشینم حتی فاکتور هم نشده. % 1000000 قسم میخورم با مشکل روبرو هستن و حتی 2 هفته میدونم که اصلا تولید نداشتن اداره فروش رفتم رئیس واحد تخصیص خودرو گفت آقا از کارخانه باید به ما ماشین تحویل بدن تا ما تخصیص بدیم ماشین ندارن که بدن. بعد این مسوول به ظاهر آدم میگه مشکلی نیست؟؟؟ 15250000 هزار تومان الان 4 ماه که دستشونه بدونه سود. این کلاهبرداری نیست؟؟؟ سود تاخیر 1.5 درصد نوشته تو قرارداد. این به نظر شما کلاهبرداری نیست؟؟؟؟ جون مادرتون اگه نمی خواین راستشو بگید جواب ندیدین مگه مجبورید دروغ بگید و مردم رو احمق فرض کنید.
  • کوروش IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    1 0
    لطفا یک پیگیری داشته باشید درباره مصرف خودروی ۲۰۶ که مثلا کم مصرف ترین ماشین تولیدی ایران خودرو هست. ۲۰۶ صندوقدار اوتوماتیک (V9) مدل سال ۹۰ُ‌ برچسب مصرف B دارهُ خود ایران خودرو هم میگه توی شهر باید ۱۰.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف کنه. (عکس سیو شده سایت ایران خودرو که این ادعا را کرده. دارم و می تونم بفرستم) اما عملا توی تهران بالاتر از ۱۴ می سوزنه. نمایندگی هم رفتم میگه همینه. کمتر از این مصرف نداره. اما مگان با موتور ۲هزار سی سی فقط ۱۰ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می سوزنه. ادامه در کامنت بعدی
  • کوروش IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    1 0
    ادامه ار کامنت قبلی شنیدم که ای.سی.یو ۲۰۶ های اتومات جدید چینی هستند و تایید شده پژو-سیتروءن که قبلا بوده نیستند. باید ای.سی.یو ۲۰۶ با موتور ۱۶۰۰ والءو باشه اما چینیه. چرا این اتفاق می افته؟ کجا می تونم مراجعه کنم تا این اصلاح بشه؟ اگر می دونستم مصرف ۲۰۶ اینقدر بالاستُ قطعا می رفتم و یه ال۹۰ می خریدم
  • رضا IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    2 0
    منم 24اسفند ال90 ثبت نام کردم تا الان تحویل ندادند هیچکس هم پاسخگو نیست ما که راضی نیستیم واقعا هرکی از ایران خودرو نان میخورد مطمین باشه نانش شبهه ناک است
  • عليرضا IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    2 0
    اين است خودرو ساز ملي...!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    1 0
    سلام من هم تحویل 20 روزه بودم برای خودرو ال 90 تحویل آخر خرداد.که الان 20 تیر هنوز تحویل ندادن .آخه خبر آنلاین لطفا گزارشگرتونو بفرستین ته وتوی قضیه رودر بیارن واطلاع رسانی کنید .این که نشد که .
  • بدون نام IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    1 0
    راه تو را ميخواند البته راه تاخير و انتظار و بدقولي ايران فرقون
  • حسین کامرانی IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    4 0
    من چند بار شخصا به ایران خودرو رفتم به گفته رییس فروش و مسئول حراست سازمان فروش علت عدم تحویل ال 90 به اینجانب ( با تاخیر 3 ماهه)عدم توافق آنها با سازمان حمایت مبنی بر اخذ حدود چهارصد هزارتومان وجه دیگر از مشتریان بابت موتور خودرو ال 90 است حتی برای کسانیکه پول کامل را پرداخت کرده اند و به گفته انها پارکینگهاشون پر از ال 90 است.این است قلدری در بازار انحصار کامل
  • بدون نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    3 0
    خبرانلاين خسته نباشيد خواهش ميكنم اين موضوع را دنبال كنيد و دروغ اين مسول ايرانخودرو را برملا كنيد كه بفهمد مردم و مشتري نيز احترام دارند و چرا راحت دروغ حرف ميزند واين تهين به شما و مردم است كه شعور مردم را نديده گرفته و راحت دروغ پراكني مي نمايد بنده نيز قرار بود تندرم را اول خرداد ماه تحويل بگيرم ولي هنوز هنوز كه تيرماه هم تمام ميشه خبري نيست و بخدا به 09644 ايرانخودرو صدها بار زنگ زده ولي هيچ پاسخي نداده اند و فقظ ميگويند در توليد مشكل داريم همين.
  • بدون نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    5 0
    كلاهبرداريي كه شاخ و دم نداره اين كار ايرانخودرو يعني كلاهبرداريي و هيچكس هم نيست جواب بده . ماشينم منم بغد يكماه از موعد تحويلش هنوز نگرفته ام و هيچ كس هم در سازمان به اصطلاح منظم ايرانخودرو جوابگو نيست . خواهش ميكنم اين مسله را پيگيريي نمايد و باور كنيد هزاران نفر مانند من اين جوريي گرفتار دام ايرانخودرو گشته اند.
  • بدون نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    1 0
    بدبخت اونهايي كه رانا ثبت نام كرده اند نميدونند چه بلايي به سرشان مياد وتو خواب تحويل خودرو را خواهند ديد همانظور كه ما تندر خود را مي بينيم
  • بهنام DE ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
    2 0
    من چند بار شخصا به ایران خودرو رفتم به گفته رییس فروش و مسئول حراست سازمان فروش علت عدم تحویل ال 90 به اینجانب ( با تاخیر 3 ماهه)عدم توافق آنها با سازمان حمایت مبنی بر اخذ حدود چهارصد هزارتومان وجه دیگر از مشتریان بابت موتور خودرو ال 90 است حتی برای کسانیکه پول کامل را پرداخت کرده اند و به گفته انها پارکینگهاشون پر از ال 90 است.این است قلدری در بازار انحصار کامل در تائید فرمایش این دوستمون من هم 4 روز پیش رفتم سازمان فروش همین رو گفتن که چون موتور تغییراتی کرده و الان استاندارد یورو4 رو میخواد پاس کنه اینا هم به وزرات صنایع درخواست افزایش قیمت دادن ولی اونا هنوز جوابی ندادن و ظاهرا علت فاکتور نشدن این هست که هنوز قیمت ماشین معلوم نیست و حتی فروش قطعی ها هم باید مابه التفاوت رو بدن.
  • بدون نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
    1 0
    لطفا این موضوع را دوباره تیتر روز کنید تا بلکه فرجی شود برای احقاق حقوق ما
  • بدون نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    2 0
    خدا لعنت كند كه اينظوريي مردم را سركيسه ميكنند و هيچ جوابي نميدهند كاش ذره ايي براي مشتريي ارزش قايل ميشدن ولااقل توضيح ميدادن / منم قراربود خردادماه تحويل بگيرم هنوز خبري نشده . / خواهش ميكنم اين موضوغ را پيگيريي نمايد بلكه از طريق شما صداي ما به گوش سنگين مسولين ايرانخودرو برسد و به لااقل دروغ نگويند و بگويند چي شده و چرا مردم را سركار گذاشته اند.
  • يداله نوروزي IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    1 0
    من واقعا متا سفم
  • بدون نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    2 0
    راه تو را ميخواند (البته راه جاده قديم كرج). براي رفت و آمد به اداره فروش ايرنخودرو جهت پيگيري ماشيني كه سه ماه نداده اند.
  • بدون نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    1 0
    وقتي ماشين نداريد چرا ثبت نام ميكنيد
  • بدون نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
    1 0
    بنده نيز با 09644 ايرانخودرو در رابطه با تاخير تندر سوال كردم گفتن داريم ولي بايد قيمت جديد بياد بعد بديم يعني اينكه دوباره گران بكنند. از سازمان بازرسي كشوري تقاضاي داريم به اين احتكار وبدقولي ايرانخودرو رسيدگي نمايد.
  • بدون نام IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
    1 0
    خودرو تندر 90 با قرار داد 45 روزه به توسط شرکت ایران خودرو به مشتری فروخته شده اما تا الان با توجه به گذشت 60 روز از موعد قرار داد هنوز که هنوز خودرو تحویل نشده تکلیف در این خصوص چیه خواهشمندم پیگیری شود
  • بدون نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
    1 0
    خدا ازش نگذره خيلي مشتري ها دارن اذيت ميكنند منم نتوانستم تندرم را بگيرم.
  • بدون نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
    2 0
    من و همكارم دراسفندماه 90 همزمان باهم در دو شركت جداگانه تندر ثبت نام كرديم من در ايرانخودرو براي تحويل خردادماه و همكارم در سايپا تحول تيرماه / كه همكارم ماشين خودرا د تيرماه و سر موعد مقرر تحويلي گرفت بدون هيچ افزايش قيمتي همراه سود پول و يك درصد تخفيف تحويل گرفت / ولي من كه در ايرانخودرو براي تحويل خردادماه و قطعي ثبت نام كرده بودم هنوز نتوانستم ماشين خود را تحويل بگيرم و آنها علاوه بر گرفتن مابه التفاوت بيمه و ماليات باز هم پول جهت يورو 4 ماشين ميخواهند و مي گويند آپشن اضافه كرده اند. مگر ما قطعي ثبت نام نكرده ايم . چرا اين همه از مشتريان بدبخت اخاذييميكنيد؟ چرا به بهانه فروش قطعي سودي به پول واريزي مشتري بدبخت پرداخت نميكنيد پس معني اين ثبت نام قطعي چيه .