ایسنا نوشت:

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی با اعلام اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری و لشگری تاکید کرد: این امر اکنون در مرحله بازرسی و کارشناسی است و پس از پایان این مرحله و تامین اعتبار از سوی دولت، به مرحله اجرا درمی‌آید.

 سعید مرتضوی در خصوص آغاز به کار سازمان بیمه سلامت نیز گفت: این امر اکنون در مرحله تنظیم آیین‌نامه اجرایی است و هنوز مرحله عملیاتی آن نهایی نشده است.

 وی در ادامه این بحث خبرداد: در اساسنامه سازمان بیمه سلامت به تبصره 4 بند ب ماده 38 قانون برنامه پنجم اشاره شده که صندوق تامین اجتماعی از این ادغام مستثنی است.

 مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی در پایان عنوان کرد: احیای شورای عالی تامین اجتماعی، مورد درخواست اتحادیه‌های مختلف است،‌ اما هیچ ادغام عملی برای این امر انجام نشده است.
30145

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 230236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسين IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    9 0
    از جناب مرتضوي خواهش ميكنم هزينه كشيدن و پر كردن دندان را تامين اجتمايي پرداخت نمايد
  • بدون نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    18 0
    کاش آقای مرتضوی تکلیف اون 100هزار تومان که گفته بودن ماهانه میدن به بازنشستگان و حالا خیلی راحت میگن منتفی شد رو روشن می کردن .همسان سازی پیش کش
  • ali IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    6 2
    براي اقاي مرتضوي ارزوي توفيق دارم امااياخبردارندهنوزبازنشستگاني هستندكه فقط200000تومان حقوق ميگيرند اگربخواهندتصويرحكم ارسال خواهدشد
  • بدون نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    15 0
    اگر همسان سازی حقوق بازنشستگان عملی شود کار بسیار ارزشمندیست.
  • بخ... محمدی IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    6 3
    کار مند بازنشسته هستم از صندوق خدمات درمانی دریافتی ماهانه ام از صندوق کمتر از نصف دریافتی همطراز من از بیمه اجتماعی است از این ظلم به کجا وبه کی شکایت کنم آیا کسی هست بمن وامثال من یاری کند؟
  • میرزایی IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    5 1
    آقای مرتضوی 5 سال است هی وعده وعید میدهند آیا مخارج برای ما بازنشستگان تامین اجتماعی با دیگر بازنشستگان فرق میکند؟ برای ما سازمان هیچ چیزی قایل نیست ضمن اینکه تو گزارش قبلی خواندیم که نظام هماهنگ اجرا نمیشود حال امروز شما میفرمائید در حال مذاکره هستید امیدوارم فقط در مرحله حرف مثل سالهای گذشته نباشد و آمدن شما در سازمان تامین اجتماعی واقعا ثمری به حال این سازمان و بخصوص بازنشستگانش داشته باشد.
  • بدون نام IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    20 0
    ببخشید ها شما همین ماهی 100هزارتومان را هم که هی در بوق وکرنا کردین زیرش زدین حالا باز ما رو امیدوار به هیچ میکنید؟
  • بدون نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    2 0
    ای کاش روزی برسد که وعده ای داده میشودعمل شود
  • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    4 1
    آقای مرتضوی حرف زده شده فراموش نمیشود ! مگه شما یک ماه پیش نگفتید دولت بدهی 35 میلیاردی خودش را به تامین اجتماعی داده و امسال سال خوبی برای بازنشستگانش است و از این ماه یکصد هزار تومان علاوه بر افزایش سالیانه به حقوق آنها اضافه میکنم و تا آخر سال این مبلغ به دویست هزار تومان میرسد!؟ پس کو؟؟ چـــــــرا سرمایه و پول کارگر را به یغما میبرید و وقتی صحبت از افزایش صد هزار تومان میکنید هئیت امناء مخالف است اما همین هئیت امناء جای دیگر که خبرش همین امروز روی سایتها آمد رفته از سرمایه همین کارگران هتل هما را که در بورس مشتری نداشته به قیمت 653 هزار میلیارد خریداری کرده !!! آخه برای چی همچین خریدهایی میکنید که بعش یک ریال عایدی برای صندوق نخواهد داشت جزء فنا کردن پول و سرمایه صندوق تامین...
  • سعید ازاهواز IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
    2 0
    باسلام لطفاً خبری چاپ شود که حداقل یک زمانی به حقیقت برسد نه اینکه فقط مردم را سرگرم کنید ودهان انهاراببندید .مطلب دیگر شما اقایی کنید هزینه های دندان پزشکی از می توانید کاهش بدهید واگرقدرت اینرا ندارید حداقل 5% متقبل شوید اآیاشما میدانیدهزینه های دندان پزشکی چقدراست؟
  • یه بیچاره DE ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
    1 0
    آقای مرتضوی دریافتی حقوق همترازهای من در همین صندوق تامین اجتماعی دقیقاً چهار برابر من می باشد..من 500 هزار تومان دریافتی دارم با 31 سال سابقه کار همکارانم با 26 سال سابقه بازنشست شدن دریافتی حقوقشان یک میلیون و هفتصد هزار تومان.... آخه یعنی چه متوجه نمیشم... پس این همسان سازی لعنتی کی اجرا میشود
  • بدون نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    1 0
    آقای مرتضوی چرا مبلغ همسان سازی بصورت کنار لیست پرداخت می شود که تا قیامت ثابت بماند؟
  • hamid IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    3 0
    آیا آقای مرتضوی خبر دارند حقوق بعضی بازنشسته ها فقط 150000 تومان است مطمئنا نه!!!!!!!!