عمده کاربران شرکت کننده در نظرسنجی خبرآنلاین درباره عامل متناسب ماندن جمعیت ایران، گزینه 'تقویت بنیه مالی و اقتصاد عمومی خانواده ها' را انتخاب کردند.

در این نظرسنجی، 4861 نفر شرکت کردند که 63.7 با گزینه 'تقویت بنیه مالی و اقتصاد عمومی خانواده ها' موافق بودند.

میزان رای کاربران خبرآنلاین به گزینه ها، مطابق تصویر زیر است که می بینید

 

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 233989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    12 51
    پول چیه؟ چرک کف دست اینا که مهم نیست سلامتی باشه بی پولی مهم نیست
  • فرزان IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    23 1
    پول بی ارزش هست ولی بدون پول که بچه به سلامتی بزرگ نمیشه ! قدیما خوب بود ولی الان هم نمیشه مثل قدیم زندگی کرد ! اگه بخوای مثل قدیم زندگی کنی فقط باید بری روستا ! حالا تو روستاهای ما . بچه بزرگ میشه ولی جای بیشرفت نیست !
  • آرش IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
    46 1
    هیچ فکر کرده اند اونایی که میگویند بچه دار شوید هزینه فقط تولد یک بچه حدود 15 میلیون تومان بطور متوسط است؟ 1-برای هر ویزیت 25000 تومان 2-برای هر سونوگرافی 40000تومان 3-برای هر آمپول ار هاش 30000 تومان 4-داروهای تقویتی حداقل برای 6 ماه قبل از حاملگی تا زایمان 5-تغییر وضعیت غذایی از فقیر به متوسط 6-خریدن لوازم نوزاد 7-مخارج زایمان که در یک بیمارستان معمولی حداقل 5 میلیون تومان میباشد 8-بیکار شدن در صورت بارداری 9-کاهش حقوق و مزایای برای 6 ماه استراحت حالا شما حساب کنید که کدام آدم عاقلی دست به همچین خطایی میزند که تا خرخره خودش را مقروض کند تا جمعیت پیر نشود؟ اگر دولت راست میگوید حداقل زایمان در هر بیمارستان را با هزینه خودش متقبل شود و 5 میلیون برای هربچه به حساب واریز کنند !!!!!!!!!!
    • بدون نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
      10 0
      همین الان هم سالی 1 میلیون سیصد هزار بچه به دنیا میاد. میشه به عبارتی 6هزار و پانصد میلیارد تومان. یعنی دو برابر رقم اختلاس بزرگ!
    • بدون نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
      7 0
      تازه تا دنیا آمدن. بعدش هم که خرج داره، مگه فقط دنیا آمدن خرج داره؟
  • بدون نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
    42 2
    ما كه صبح تا شب سر كاريم، كي مي خواد بچه نگه داره؟؟ حالا شبم كه مي خايم بخوابيم يكي تا صبح دم گوشمون نق بزنه؟؟؟؟ به نظر شما منطقي سري كه درد نمي كنه دستمال ببنديم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام JO ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    17 1
    نمیدونم منتشر می کنی یا نه، اما نظرم رو می نویسم. سوال مطرح شده در نظرسنحی شما دارای اشکال بود. شما پرسیدید "چه عاملی در کنار افزایش نرخ رشد جمعیت تاثیر بیشتری در تضمین آینده موفق برای جمعیت ایران دارد؟" این در حالیست که فارغ از مسائل اقتصادی و ... بسیاری اصولا مخالف سیاستهای افزایش جمعیت هستند و شما با این سوال تلویحا افزایش رشد جمعیت را یکی از عوامل ابتدایی موفقیت کشور عنوان کرده اید. هر چند شاید زدن ساز هماهنگ با سیاستهای مسولان مهمتر از تحلیل کارشناسان باشد.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    10 1
    نمی دونم کی این فکر به سرش زد ولی می خوام بدونم افزایش جمعیت چه دردی رو دوا می کنه تو این وضعیت اقتصادی این بچه ها تا 25 الی 30 سال دیگه سر بارن و به غیر از هزینه چیز دیگه ای ندارن انوقت تازه بلاهایی که سرما می اد چند برابرش سر اونا بیکاری اعتیاد گرونی خونه کنکور مدارس چهار شیفته درسته زیاد بودن جمعیت یه عامل بازدارنده از تهاجم خارجیه و لی این مال قدیما بود که در جنگها نیروی انسانی حرف اول و می زد